محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A02s سامسونگ در دیجی‌کالا

گلکسی A02s، گوشی اقتصادی پرفروش سری A سامسونگ توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی ارزان، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A02s را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات گلکسی A02s سامسونگ

A02s 12

A02s سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD IPS است که از رفرش ریت ۶۰ هرتزی، رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۵۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۱ یا ۲ یا ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ یا ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۲ مگاپیکسل فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت خوبی برای این گوشی هوشمند اقتصادی به شمار می‌آید.

A02s 11در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. گلکسی A02s سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۱۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می‌کند که البته قابل ارتقاء به اندروید ۱۲ است. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ و کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز جهت افزایش فضای دخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02s SM-A025F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌ محافظ

۳. محافظ لنز دوربین

۴. شارژر


قاب‌های محافظ گلکسی A02s سامسونگ


کاور لوکسار مدل Unicom

A02s 1

قاب محافظ لوکسار مدل Unicom که یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی A02s در دیجی کالا به شمار می‌رود، از طراحی کیسه‌های هوا بهره گرفته و مقاومت بسیار خوبی را در برابر ضربات و آسیب‌دیدگی‌های احتمالی از خود نشان می‌دهد. این کاور ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت می‌کند. ساختار ژله‌ای این قاب امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده است. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح لنز دچار خط و خش نشود. وزن و ضخامت کم این محافظ حس خوشایندی را به کاربران پس از در دست گرفتن منتقل می‌کند. این قاب محافظ، گواهی استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر را دارد و با داشتن رنگ شفاف، زیبایی اصلی گوشی را حفظ خواهد کرد.

 کاور لوکسار مدل Unicom مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02s / M02s

کاور لوکسار مدل Zeus

A02s 2

قاب محافظ Zeus، از جدیدترین سری قاب‌های شرکت لوکسار برای گوشی سامسونگ گلکسی A02s است که به دلیل داشتن قابلیت‌های منحصربه‌فرد و طراحی فوق‌العاده ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در تهیه این قاب از بهترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می‌شود. قاب Zeus لوکسار دارای یک نگهدارنده دو حالته مخفی است که می‌توانید گوشی را در حالت ایستاده افقی و عمودی نگه دارید و یا به عنوان یک هولدر رومیزی از آن بهره ببرید. علاوه بر آن، این قاب قابلیت اتصال مستقیم به هولدر‌های آهنربایی ماشین را دارد. کناره‌های قاب یا دور لنز دوربین در این قاب تقویت شده‌اند و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

کاور لوکسار مدل Zeus مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02s / A03s / M02s

کاور قاب ناب مدل PML

A02s 3

این کاور سیلیکونی که جزو لوازم جانبی محبوب این گوشی هوشمند به حساب می‌آید، از آکرلیک سفت و سخت ساخته شده و حداکثر محافظت را به گوشی شما ارائه می‌دهد. جنس این گارد به گونه‌ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می‌کند و موجب می‌شود تا گوشی آسیب نبیند. همچنین لبه‌های این قاب از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث می‌شود در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی قاب تعبیه شده و کاربران به‌راحتی می‌توانند از گوشی استفاده کنند. این قاب از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. محل قرارگیری حفره‌های مربوط به سوکت شارژر و هندزفری، با جایگاه آن‌ها روی گوشی دقیقاً یکسان است و برای شارژ کردن گوشی یا استفاده از هندزفری، مشکلی نخواهید داشت.

کاور قاب ناب مدل PML مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03s / A02s

کاور لوکسار مدل Silca

A02s 4

محصولات لوکسار در حوزه لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند نیازی به تعریف ندارند. این کاور محافظ با کیفیت‌ ساخت بسیار بالایی که دارد در گذر زمان، به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره‌گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب‌های موجود در بازار حفظ خواهد کرد. از ویژگی‌های مهم قاب Silca لوکسار می‌توان به داشتن تأییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر اشاره کرد. این قاب محافظ به صورت ۳۶۰ درجه‌ای از گوشی شما محافظت می‌کند و جزبه‌جز قسمت‌های آن را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. کاور Silca در قسمت دوربین پشت گوشی، لبه‌ای ضخیم‌‌تر دارد که باعث شده که در صورت سقوط گوشی و ضربه خوردن به آن، دوربین با سطح برخورد فاصله داشته باشد و به آن آسیبی نرسد.

کاور لوکسار مدل Silca مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02s / M02s

کاور مدل bas

لوازم جانبی گلکسی A02s

لایه داخلی کاور مدل bas در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین کاربران می‌توانند از ایمنی بدنه و لبه‌های گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشند. پوشش بیرونی این قاب محافظ از موادی نرمی ساخته شده که از روی دست سر نمی‌خورد. همچنین بدنه‌ی مات این قاب سیلیکونی ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت و ظاهر زیبای محافظ همواره حفظ می‌شود. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند.

کاور مدل bas مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02s

کاور سانی لند مدل اکلیلی دستبندی

لوازم جانبی گلکسی A02s

اگر طرفدار کارهای شیک و خاص هستید، خرید قاب کاور سانی لند مدل اکلیلی دستبندی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شماست. با این قاب جذاب می‌توانید در محافل و مهمانی‌ها درخشان‌تر از همیشه ظاهر شوید. با بهره‌گیری از این قاب محافظ، شما به صورت هم‌زمان از بدنه و لنز‌های دوربین گوشی خود محافظت خواهید کرد. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎‌های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قاب وجود زنجیر نگهدارنده‌ی بسیار ظریف و زیبا در پشت قاب است که شما می‌توانید از آن برای نگه داشتن گوشی استفاده کنید.

	 کاور سانی لند مدل اکلیلی دستبندی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03s / A02s به همراه آویز

کاور زوبینا مدل Subtle

A02s 7

کاور زوبینا مدل Subtle از بهترین مواد اولیه‌ی ساخت لوازم جانبی و با بهترین استاندارد روز دنیا تولید شده‌ است. جنس این کاور به گونه‌ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می‌کند و موجب می‌شود گوشی آسیب نبیند. همچنین لبه‌های این کاور از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث شده در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی کاور گوشی خود باشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این کاور نمی‌ماند. برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می‌توانید از دکمه‌های گوشی استفاده کنید. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح، لنز دچار خط و خش نشود.

کاور زوبینا مدل Subtle مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02S / A03S

کاور لاین کینگ مدل Warrior

لوازم جانبی گلکسی A02s

کاور لاین کینگ مدل Warrior که یکی از لوازم جانبی پرفروش گلکسی A02s به شمار می‌رود، به گونه‌ای طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. گرچه این قاب با لبه‌های ژله‌ای هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نخواهند داشت. ژله‌ای بودن دور کاور باعث می‌شود در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. یکی از مهمترین ویژگی‌های این قاب وجود پایه فلزی نگهدارنده در پشت قاب است که شما می‌توانید گوشی را به صورت عمودی یا افقی روی میز قرار دهید. در نهایت باید به خاصیت آهنربایی پایه‌ نگهدارنده آن اشاره کرد.

کاور لاین کینگ مدل Warrior مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02s

کاور طرح چرمی مدل a03s

لوازم جانبی گلکسی A02s

لبه‌های این قاب چرمی از پلاستیک نرم (Tpu) و پشت قاب از ترکیب پلاستیک سخت و چرم مصنوعی (PU) ساخته شده است. این قاب با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب‌هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می‌کند. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، لنز آن دچار خراشیدگی نشود. این قاب محافظ چرمی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را آسان نموده است.

کاور طرح چرمی مدل a03s مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03S / A02S

کاور ژنرال کینگ مدل B-KRM21

لوازم جانبی گلکسی A02s

طراحی خاص کاور ژنرال کینگ مدل B-KRM21 به گونه‌ای است که دارای دو بخش نرم و سخت است. باید اشاره کنیم که قسمت نرم قاب، بخشی است که گوشی درون آن قرار می‌گیرد و قسمت سخت و محکم بیرونی باعث می‌شود تا مقاومت قاب در مقابل ضربات و صدمه‌های احتمالی به گوشی هوشمند چندین برابر شود. این طراحی زیبا و خلاقانه علاوه بر محافظت بهتر گوشی، ظاهر زیباتر و شکیل‌تری به این نوع قاب‌ها داده است. لبه‌های قاب یا دور لنز دوربین در کاور ژنرال کینگ مدل B-KRM21 تقویت شده‌اند و با لبه‌های ۰.۵ میلی‌متری، اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را به مخاطب ارائه می‌دهد.

کاور ژنرال کینگ مدل B-KRM21 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02s / A03s

گلس‌های محافظ گلکسی A02s سامسونگ


محافظ صفحه‌نمایش مات شهر گلس مدل CMT

لوازم جانبی گلکسی A02sمسلماً در بین لوازم جانبی پرفروش گلکسی A02s سامسونگ نام چند مدل محافظ نمایشگر هم دیده می‌شود. گلس صفحه‌نمایش مات شهر گلس مدل CMT با کیفیت بسیار خوبی که دارد از نمایشگر شما با قدرت و اطمینان بسیار زیادی محافظت می‌کند و پس از نصب، شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی‌دهد؛ بدین ترتیب کیفیت تصویر نمایشگر شما تفاوت چندانی با قبل از نصب گلس نخواهد داشت. برش‌های دقیق، منظم و استاندارد این گلس موجب شده تا این محافظ شیشه‌ای صفحه‌نمایش به شکلی کاملا منطبق و راحت بر روی گوشی هوشمند شما نصب شود. این گلس هنگام ضربه خوردن خرد نمی‌شود و پیوسته باقی می‌ماند که همین موضوع باعث شده در برابر ضربه هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

محافظ صفحه نمایش مات شهر گلس مدل CMT مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12 / A02s / A03s / A03 Core

محافظ صفحه‌نمایش سرامیکی مات گلس ناب مدل CerMatte

لوازم جانبی گلکسی A02s

این گلس محافظ با برشی دقیق، لبه‌های گرد گوشی را کاملا پوشش می‌دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می‌آورد. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بخش‌هایی مثل سنسورها عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. نصب گلس سرامیکی مدل CerMatte شرکت گلس ناب روی نمایشگر آسان است و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی نمایشگر باقی نخواهد ماند. مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش، کاهش حساسیت تاچ صفحه‌نمایش و وضوح و شفافیت بسیار بالا از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب گلس مدل CerMatte به شمار می‌روند. این گلس چسب قدرتمندی دارد و اصلا حباب نمی‌اندازد. همچنین از شفافیت و کیفیت تاچ گوشی هم به هیچ عنوان کاسته نمی‌شود.

محافظ صفحه نمایش سرامیکی مات گلس ناب مدل CerMatte مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12 / A32 5G / A13 4G / A22 5G / A70 / a02s / a03s

محافظ لنز دوربین گلکسی A02s سامسونگ


محافظ لنز دوربین مولتی نانو مدل Pro

لوازم جانبی گلکسی A02s

این روزها محافظت از لنز دوربین اهمیت بالایی دارد، چرا که در صورت آسیب دیدن شیشه‌ی لنز، کاربران برای تعمیر آن متحمل هزینه‌های گزافی خواهند شد. محافظ لنز دوربین گلس‌کام با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و عکس‌های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب و همچنین عدم کاهش کیفیت و شفافیت تصاویر دوربین ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده است.

محافظ لنز دوربین مولتی نانو مدل Pro مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02s

محافظ لنز دوربین نانو کد A60

لوازم جانبی گلکسی A02s

یکی از ساده‌ترین اقداماتی که برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سیستم دوربین گوشی می‌توان انجام داد، خرید محافظ لنز دوربین است. لنز دوربین نانو کد A60 که یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی A02s سامسونگ در بازار به شمار می‌رود، روی شیشه‌های لنز سیستم دوربین گوشی هوشمند شما به طور دقیق و منظم قرار می‌گیرد و آن را از هر گونه خط و خش و لکه‌هایی که باعث کاهش کیفیت دوربین می‌شوند، حفظ می‌کند. این گلس محافظ حالت شیشه‌ای دارد، قسمت‌های مشکی رنگ اطراف لنز را به خوبی با چسب مشکی خود پوشش می‌دهد، مقاومت بالایی نسبت به ضربه دارد و روی کیفیت تصویر تاثیری نمی‌گذارد.

محافظ لنز دوربین نانو کد A60 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A02s

شارژرهای مناسب گلکسی A02s سامسونگ


شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

لوازم جانبی گلکسی

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی گلکسی A02s است که با وزن سبک و کم‌حجم خود می‌تواند در هر جایی همراه شما باشد. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می‌شود که از کابل USB-C اصلی این شرکت بهره ببرید. این شارژر از تکنولوژی Super Si بهره می‌برد و به همین دلیل به خوبی می‌تواند گرمای تولیدی را کنترل کند.

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

شارژر دیواری سامسونگ مدل TA800XBEGAE به همراه کابل تبدیل USB-C

سامسونگ

از دیگر شارژرهای پرفروش و باکیفیت شرکت سامسونگ می‌توان به شارژر مدل TA800XBEGAE این شرکت اشاره کرد که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و قادر است گوشی هوشمند شما را با سرعت شارژ ۱۵ وات شارژر کند. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک بسیار باکیفیت است که در برابر گرما و ضربات ناشی از افتادن مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. البته باید اشاره کنیم که این شارژر با سیستم برق و پریزهای معمولی موجود در ایران سازگار نیست و برای استفاده از آن نیازمند مبدل هستید. به همراه این شارژر دیواری یک کابل تبدیل USB-C نیز درون جعبه‌ی این شارژر قرار دارد.

شارژر دیواری سامسونگ مدل TA800XBEGAE به همراه کابل تبدیل USB-C

کلام پایانی

لوازم جانبی گلکسی A02s

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی گلکسی A02s سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی گلکسی A02s اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link