محبوب‌ترین لوازم جانبی پوکو X4 پرو در دیجی‌کالا

پوکو X4 پرو، گوشی میان‌رده پرفروش شیائومی توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی بسیار خوب و قیمتی مناسب، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی پوکو X4 پرو را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات پوکو X4 پرو

پوکو X4 پرو مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت بسیار خوب ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۲۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند تراشه‌ی شش نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G کوالکام است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور بسیار باکیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت خوبی برای این گوشی هوشمند میان‌رده شیائومی به شمار می‌آید.

Poco X4 Pro 12

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. این دوربین نیز همانند سنسور اصلی، امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. پوکو X4 پرو به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۶۷ وات، انرژی مجدد خود را در عرض ۴۱ دقیقه تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می‌کند که البته قابل ارتقاء به اندروید ۱۲ است. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ و کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز جهت افزایش فضای دخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌ محافظ

۳. محافظ لنز دوربین

۴. شارژر


قاب‌های محافظ پوکو X4 پرو


کاور لوکسار مدل Zeus

Poco X4 Pro 1

قاب محافظ Zeus، از جدیدترین لوازم جانبی شرکت لوکسار برای گوشی پوکو X4 پرو به شمار می‌رود که به دلیل داشتن قابلیت‌های منحصربه‌فرد و طراحی فوق‌العاده ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در تهیه این قاب از بهترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می‌شود. قاب Zeus لوکسار دارای یک نگهدارنده دو حالته مخفی است که می‌توانید گوشی را در حالت ایستاده افقی و عمودی نگه دارید و یا به عنوان یک هولدر رومیزی از آن بهره ببرید. علاوه بر آن، این قاب قابلیت اتصال مستقیم به هولدر‌های آهنربایی ماشین را دارد. این قاب محافظ به صورت ۳۶۰ درجه‌ای از گوشی شما محافظت می‌کند و جزبه‌جز قسمت‌های آن را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

 کاور لوکسار مدل Zeus مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro / Note 11 Pro Plus / Poco X4 NFC

کاور مدل PM

Poco X4 Pro 2

این کاور سیلیکونی که جزو لوازم جانبی محبوب پوکو X4 پرو به حساب می‌آید، از پلاستیک سفت و سخت ساخته شده و حداکثر محافظت را به گوشی شما ارائه می‌دهد. جنس این گارد به گونه‌ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می‌کند و موجب می‌شود تا گوشی آسیب نبیند. همچنین لبه‌های این قاب از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث می‌شود در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی قاب تعبیه شده و کاربران به‌راحتی می‌توانند از گوشی استفاده کنند. این قاب از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. محل قرارگیری حفره‌های مربوط به سوکت شارژر و هندزفری، با جایگاه آن‌ها روی گوشی دقیقاً یکسان است و برای شارژ کردن گوشی یا استفاده از هندزفری، دچار مشکل نخواهید شد.

کاور مدل PM مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro

کاور قاب تک طرح آبرنگی مدل Grd-14A

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

قاب آبرنگی با طراحی زیبا و جذابی که دارد، یکی از خواستنی‌ترین قاب‌های گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود که با برند قاب‌تک به بازار عرضه شده است. این قاب آبرنگی از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می‌‌کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را آسان نموده است. این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد.

کاور قاب تک طرح آبرنگی مدل Grd-14A مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G

کاور مدل کشویی

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

کاور محافظ مدل کشویی که از جنس سیلیکون ساخته شده، نه خیلی منعطف است و نه حالتی خشک و شکننده دارد. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد و لنزها نیز با پوشش کشویی محافظت می‌شوند. لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. اگر گوشی از دست شما سر بخورد، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به آن جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همچنین دیگر نباید دغدغه‌ای در مورد جای ماندن اثر انگشت بر روی قاب گوشی خود داشته باشید؛ چرا که این کاور محافظ اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند.

کاور مدل کشویی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G

کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

لوازم جانبی محبوب دیگر پوکو X4 پرو، کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی است. لایه داخلی این کاور در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین کاربران می‌توانند از ایمنی بدنه و لبه‌های گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشند. لایه بیرونی قاب محافظ نیز، جنسی نرم و لطیف داشته که در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربران القا می‌کند. بدنه‌ی مات این قاب سیلیکونی ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت و ظاهر زیبای محافظ همواره حفظ می‌شود. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. این محصول جدید در چندین رنگ متنوع و زیبا عرضه شده و سلایق متنوعی را پوشش می‌دهد.

کاور گلدن گارد مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G/X4 pro 5G

کاور سامورایی مدل AF

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

کاور سامورایی مدل AF به گونه‌ای طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. گرچه این قاب با لبه‌های ژله‌ای هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نخواهند داشت. ژله‌ای بودن دور کاور باعث می‌شود در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، لنز آن دچار خراشیدگی نشود. از دیگر ویژگی‌های این کاور باید به ضد آب و سبک بودن وزن آن اشاره کنیم.

کاور سامورایی مدل AF مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G

کاور نیلکین مدل Camshield

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

محصولات نیلکین همواره جزو پرفروش‌های دیجی کال هستند. برش‌های کاور مدل CamShield نیلکین در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همانند اکثر قاب‌های این شرکت، این قاب محافظ نیز مجهز به کاور کشویی روی دوربین‌ها است که مانع آسیب دیدن آن‌ها می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این لوازم جانبی پرفروش پوکو X4 پرو می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

کاور نیلکین مدل Camshield مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G

کاور مدل سیلیکونی

Poco X4 Pro 6

کاور کلاسیک از بهترین مواد اولیه‌ی ساخت لوازم جانبی و با بهترین استاندارد روز دنیا تولید شده‌ است. جنس این کاور به گونه‌ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می‌کند و موجب می‌شود گوشی آسیب نبیند. همچنین لبه‌های این کاور از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث شده در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی کاور گوشی خود باشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این کاور نمی‌ماند. برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می‌توانید از دکمه‌های گوشی استفاده کنید. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند.

کاور مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro

کاور آیرون من مدل Ultimate Protection

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

اگر به دنبال یک قاب محافظ جان سخت و باکیفیت هستید، می‌توانید کاور آیرون من مدل Ultimate Protection را انتخاب کنید. این قاب طراحی منحصر به فرد و جذابی دارد که می‌تواند از گوشی شما در برابر انواع و اقسام ضربات و صدمات ناشی از سقوط، خط و خش و مواردی از این دست مراقبت کند. این قاب ۶۰ گرم وزن دارد و اگر به گوشی شما اضافه شود قطعاً تفاوت آن را در مقایسه با حالت عادی حس خواهید کرد. این قاب لبه‌های برجسته‌ای دارد که می‌تواند از نمایشگر مراقبت کند. همچنین در بخش دوربین هم برای هر لنز یک محافظ مجزا در نظر گرفته شده که باعث می‌شود عملاً هیچ آسیبی به ماژول دوربین و لنزهای آن وارد نشود. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همچنین به همراه این قاب، یک قلم لمسی مطابق با رنگ کاور به شما تقدیم می‌شود.

کاور آیرون من مدل Ultimate Protection مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G به همراه قلم لمسی

کاور موناکو مدل Fluffy

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

اگر طرفدار کارهای منحصر‌به‌فرد و ظریف هستید، خرید کاور موناکو مدل Fluffy را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این قاب جذاب می‌توانید در محافل و مهمانی‌ها درخشان‌تر از همیشه ظاهر شوید. با بهره‌گیری از این قاب محافظ، شما به صورت هم‌زمان از بدنه و لنز‌های دوربین گوشی خود محافظت خواهید کرد. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎‌های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قاب وجود زنجیر نگهدارنده‌ی بسیار ظریف و زیبا در پشت قاب است که شما می‌توانید با بهره‌گیری از آن گوشی خود را در دست نگه دارید.

 کاور موناکو مدل Fluffy مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro  به همراه آویز

گلس‌های محافظ پوکو X4 پرو


محافظ صفحه‌نمایش سرامیکی شهر گلس مدل CMT

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

شیشه‌ی سرامیکی به کار رفته در ساخت این گلس از نوع شیشه مرغوب AGC ژاپنی و فناوری نانو HARVES است که به عنوان یک محافظ بسیار قوی عمل می‌کند. این محصول باکیفیت شهر گلس مدل CMT ۶ لایه بسیار متراکم و یکپارچه تولید شده اما با این حال ضخامت این محافظ صفحه‌نمایش تنها ۰.۳۳ میلی‌متر بوده و در عین مقاومت، بسیار باریک است. لایه بیرونی این گلس از پوشش نانو چربی‌گریز تولید شده که به راحتی لکه و چربی نمی‌پذیرد و هم‌چنین ضد گردوغبار است. لایه دوم نیز از جنس سرامیک حرارت‌دیده بسیار مقاوم است که ضریب سختی ۹H دارد. قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و همچنین عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده است.

 محافظ صفحه نمایش سرامیکی شهر گلس مدل CMT مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 GT / Poco X4 Pro 5G / Black Shark 5 Pro

محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای جی اف مدل Diamond Glass Super-D

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای جی اف مدل Diamond Glass Super-D با برشی دقیق، لبه‌های گرد گوشی را کاملا پوشش می‌دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می‌آورد. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بخش‌هایی مثل سنسورها عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. گلس جی اف به راحتی روی نمایشگر نصب می‌شود و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی نمایشگر باقی نخواهد ماند. این محافظ صفحه‌نمایش چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. انعطاف‌پذیری این محافظ شیشه‌ای جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می‌شود.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای جی اف مدل Diamond Glass Super-D مناسب برای گوشی موبایل شیائومی POCO X4 pro

محافظ‌های لنز دوربین پوکو X4 پرو


محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL برای پوکو X4 پرو

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

در دنیای مدرن امروزی انواع مختلفی از محافظ بخش‌های مختلف گوشی‌های هوشمند در بازار دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، محافظ لنز دوربین گوشی‌های هوشمند است. محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL، که یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی پوکو X4 پرو به شمار می‌رود، با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و عکس‌های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند.

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل GL مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G

محافظ لنز دوربین گلس ناب مدل SAD-01 برای پوکو X4 پرو

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

محافظ لنز دوربین اینفینیتی به خوبی از آسیب رسیدن به لنز گوشی شما محافظت می‌کند و آن را ایمن نگه می‌دارد. جنس پلاستیکی سخت این محافظ لنز مقاومت آن را بالا می‌برد و در نتیجه باعث محافظت بهتر از دوربین می‌شود. نحوه عملکرد این محافظ آن به گونه‌ای است که از ضربه خوردن مستقیم به خود دوربین، خط و خش و یا شکستگی آن جلوگیری می‌کند. این محافظ لنز دورتادور لنز دوربین را پوشش می‌دهد ولی روی سنسور اصلی که با آن به ثبت تصاویر و ویدیوها می‌پردازید، پوششی وجود نداشته تا کیفیت دوربین را حفظ کند. این محافظ لنز دوربین همچنین چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند.

محافظ لنز دوربین گلس ناب مدل SAD-01 مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro

شارژرهای پوکو X4 پرو


شارژر دیواری ۶۷ واتی شیائومی مدل POCO X3GT به همراه کابل USB-C

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

شارژر دیواری شیائومی مدل POCO X3GT، یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت است که از فناوری QUiCK CHARGE 3.0 بهره می‌برد. این شارژر پر سرعت ۶۷ واتی همچنین با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می‌کند، می‌تواند دمای پایین خود را حفظ کرده و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. این شارژر دیواری به همراه یک کابل USB-C با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می‌شود. این کابل نه تنها در برابر پوسیدگی و پاره‌ شدن مقاومت خوبی دارد، بلکه از پیچ خوردگی هم جلوگیری می‌کند.

شارژر دیواری شیائومی مدل  POCO X3GT به همراه کابل USB-C

شارژر دیواری باسئوس مدل GaN3 Pro-65W به همراه کابل USB-C

لوازم جانبی

پوکو X4 پرو درون جعبه از شارژر ۶۷ واتی بهره می‌برد، اما اگر به هر دلیلی قصد تعویض یا خرید یک شارژر جدید را داشتید می‌توانید شارژر دیواری باسئوس مدل GaN3 Pro-65W را به عنوان یک محصول بسیار باکیفیت خریداری کنید. این محصول از سرعت شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند و گوشی شما به سرعت شارژر خواهد شد. روی بدنه‌ی این شارژر ۳ پورت کاربردی شامل یک پورت USB و دو پورت USB-C فست شارژ تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن بهره ببرند. همچنین سری این شارژر از متریال PC ساخته شده و بسیار باکیفیت است. طیف گسترده از فناوری‌های ایمن روز دنیا در این محصول استفاده شده تا فرآیند شارژ به درستی صورت بگیرد. با بهره‌گیری از این محصول می‌توانید به طور همزمان سه دستگاه را با هم شارژ کنید.

شارژر دیواری باسئوس مدل GaN3 Pro-65W به همراه کابل USB-C

کلام پایانی

لوازم جانبی پوکو X4 پرو

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی پوکو X4 پرو شیائومی پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی پوکو X4 پرو اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link