محبوب‌ترین لوازم جانبی پوکو M4 پرو ۵G در دیجی کالا

اگر به دنبال بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی پوکو M4 پرو ۵G هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا انواع و اقسام این لوازم را به شما معرفی کنیم.

پوکو که به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، یکی از معدود شرکت‌های فعال در این حوزه است که گوشی‌هایش را با قیمتی بسیار عالی و مشخصات سخت‌افزاری ایدئال در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در نتیجه‌ی همین موضوع طرفداران محصولات این شرکت به خصوص در بازار ایران بسیار زیاد هستند. یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های این شرکت چینی، پوکو M4 پرو ۵G است که در این مطلب قصد داریم به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی آن بپردازیم.

مشخصات گوشی پوکو M4 پرو ۵G

قبل از اینکه به معرفی لوازم جانبی پوکو M4 پرو ۵G‌ بپردازیم، بهتر است به صورت خلاصه به قابلیت‌ها و قیمت این گوشی نگاهی داشته باشیم. این گوشی اواخر سال ۲۰۲۱ رونمایی و راهی بازار شد. پوکو برای آن از نمایشگری ۶٫۶ اینچی با پنلی از جنس LCD و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی استفاده کرده که وضوح آن به +FHD می‌رسد. این گوشی از اندروید ۱۱ و رابط MIUI 12٫۵ به عنوان سیستم‌عامل و رابط کاربری پیش‌فرض بهره می‌برد. پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ ۵G هم به عنوان قلب تپنده در این گوشی ایفای نقش می‌کند که در کنار آن از ۴/۶/۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم استفاده شده است.

مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G 21091116AG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت | دیجی‌کالا

پوکو M4 پرو ۵G روی پنل پشتی خود از سه دو دوربین بهره می‌برد که شامل ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود. به عنوان دوربین سلفی هم سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی را شاهد هستیم. در تمامی این دوربین‌ها وضوح فیلم‌برداری ۱۰۸۰P است با این تفاوت که دوربین اصلی قادر است در این وضوح با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند اما در دوربین سلفی سرعت به ۳۰ فریم محدود می‌شود. در نهایت هم باید به باتری آن اشاره کنیم که ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با شارژر سریع ۳۳ واتی درون جعبه هم می‌شود آن را در مدت ۱ ساعت شارژ کرد.

خرید شیائومی پوکو M4 پرو ۵G از دیجی‌کالا


لوازم جانبی که قصد داریم در این مطلب برای گوشی پوکو M4 پرو ۵G معرفی کنیم در چهار دسته‌ی زیر قرار می‌گیرند:

  1. قاب محافظ
  2. گلس (برچسب محافظ صفحه)
  3. محافظ دوربین
  4. شارژر

قاب محافظ پوکو M4 پرو ۵G

۱. کاور گاردتک مدل Dcamp Army

کاور گاردتک مدل Dcamp Army مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 5G / Redmi Note 11T 5G / Poco M4 pro 5G

کاور گاردتک مدل Dcamp Army یکی از محبوب‌ترین قاب‌های محافظی است که برای پوکو M4 پرو ۵G در دسترس قرار دارد. این قاب علاوه بر استحکام بالا، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی هم در دسترس قرار دارد و در کنار محافظت از گوشی، ظاهر زیبایی هم به آن می‌بخشد. انعطاف‌پذیری این قاب بالاست به گونه‌ای که حین جداکردن با مشکل مواجه نمی‌شوید. یک حلقه هم روی پنل پشتی آن تعبیه شده که هم می‌تواند در نقش استند ظاهر شود و هم اینکه از آهنربا بهره می‌برد و می‌شود آن را روی هولدرهای ماشین قرار داد. از جمله قابلیت‌های این قاب می‌توان به بهره‌مندی از محافظ کشویی برای حفاظت از دوربین و وجود محفظه‌هایی برای عبور هوا جهت جلوگیری از داغ شدن گوشی اشاره کرد. این قاب در حال حاضر با ۷۵٪ تخفیف با قیمت ۶۵ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور گاردتک از دیجی‌کالا

۲. کاور گاردتک مدل Camshield Carbon

لوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

کاور گاردتک مدل Camshield Carbon یکی دیگر از محصولات گاردتک است که اصلی‌ترین قابلیت آن، ضربه‌پذیری بسیار بالای آن به حساب می‌آید. ظاهر این قاب برخلاف مدلی که در ابتدا معرفی شده، بسیار ساده و مطابق با سلیقه‌ی افراد گوناگون است. این قاب به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند از لنز دوربین هم به لطف یک ماژول کشویی مراقبت کند تا نیاز به برچسب‌های محافظ لنز نباشد. استفاده از TPU مات در طراحی Camshield Carbon باعث شده تا اثرانگشت جذب نشود و گوشی ظاهر زیبای خود را حفظ کند. از جمله قابلیت‌های این محصول می‌توان به ضد لغزش بودن بدنه، وزن کم، ظاهری زیبا، پوشش کامل گوشی حتی لبه‌ها و… اشاره کرد. این قاب در حال حاضر با تخفیف ۶۵ درصدی با قیمت ۵۲ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور گاردتک از دیجی‌کالا

۳. کیف کلاسوری زوبینا مدل JSJM

لوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به‌جای قاب محافظ معمولی، استفاده از کیف‌های کلاسوری را ترجیح می‌دهند، کیف کلاسوری زوبینا مدل JSJM می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. قاب محافظ زوبینا در کنار محافظت کامل از گوشی، ظاهر فوق‌العاده زیبا و چشم‌نوازی را هم به آن می‌بخشد. این قاب در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد، به گونه‌ای طراحی شده که دسترسی به پورت‌ها و اتصالات را دشوار نمی‌کند، از محفظه‌ای جهت نگه‌داری کارت بهره می‌برد، امکان تبدیل شدن به استند را دارد، لبه‌های آن برجسته است و در نتیجه از دوربین به خوبی محافظت می‌کند، در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد و وزن آن هم خیلی بالا نیست. این قاب در حال حاضر با قیمت ۱۵۷ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید کاور کلاسوری زوبینا از دیجی‌کالا

۴. کاور سامورایی مدل Airbag

لوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

خیلی‌ها معتقدند وقتی کاوری روی گوشی قرار می‌دهند، زیبایی محصول از دست می‌رود و در نتیجه به استفاده از قاب شفاف تمایل دارند. یکی از محبوب‌ترین قاب‌های محافظ که در دسته لوازم جانبی پوکو M4 پرو ۵G قرار دارد، کاور ژله‌ای سامورایی مدل Airbag است که هم کاور شفاف و نرمی است و هم مقاومت بالایی دارد. ضخامت این قاب محافظ  به ۲ میلی‌متر می‌رسد و این یعنی علی‌رغم محافظت کردن از گوشی، وزن آن را هم خیلی افزایش نمی‌دهد. تعبیه‌ی نقاط ریز و برجسته درون قاب هم باعث شده وقتی گوشی را درون آن قرار می‌دهید، حباب یا لکه ایجاد نشود. این قاب از لبه‌های برآمده و محافظ‌هایی در چهار گوشه بهره می‌برد تا از نمایشگر هم بیشتر مراقبت کند. این قاب با ۴۷٪ تخفیف در حال حاضر با قیمت ۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید کاور سامورایی از دیجی‌کالا

۵. کاور سامورایی مدل GC

کاور سامورایی مدل GC مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco M4 Pro 5G

کاور سامورایی مدل GC فوق‌العاده جذاب است. این کاور که در رنگ‌های مختلفی هم در دسترس قرار دارد، در عین سادگی، زیبایی زیادی دارد و می‌تواند نظر مثبت کاربران گوناگون را هم به خود جلب کند. این قاب از سه قسمت تشکیل شده که شامل بامپر سیلیکونی، پنل پلی کربناتی و شیشه‌ی فشرده می‌شود. ترکیب این سه مواد با هم قاب محافظ ۳۶۰ درجه‌ای را تشکیل داده که هم مقاومت بالایی دارد و هم از بیرون، آینه‌مانند به نظر می‌رسد و در نتیجه بسیار جذاب است. شیشه‌ی پنل پشتی در برابر خط و خش مقاوم است و سخت است بشود روی آن خش انداخت. بامپرهای سلیکیونی هم از کلیدهای سخت‌افزاری مراقبت و استفاده از آن‌ها را هم راحت‌تر می‌کنند. این قاب با تخفیف ۳۲ درصدی با قیمت ۹۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید کاور سامورایی از دیجی‌کالا

۶. کاور مدل سیلیکونی

کاور مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 5G / Poco M4 Pro 5G / Redmi Note 11T 5G

می‌رسیم به قاب محافظی که هم پرفروش است و هم اینکه از لحاظ زیبایی یکی از بهترین قاب‌های محافظ پوکو M4 پرو ۵G‌ محسوب می‌شود. این قاب تنها ۲۰ گرم وزن دارد و اضافه شدن آن به گوشی خیلی باعث سنگین شدن محصول نمی‌شود. خود قاب مات است که این باعث می‌شود اثرانگشت را دفع کند تا گوشی ظاهر زیبای خود را از دست ندهد. این قاب اندکی برآمده است و بدین ترتیب از تمام نقاط گوشی به خوبی مراقبت می‌کند. از جمله قابلیت‌های خوب این کاور می‌توان به مقاومت خوب آن در برابر ضربه و خط و خش، ضد آب بودن، دسترسی آسان به درگاه‌ها، انعطاف بسیار بالا، بهره‌مندی از پوشش داخلی نرم، لبه‌های برجسته برای محافظت از دوربین و… اشاره کرد. این قاب در حال حاضر با ۳۷٪ تخفیف با قیمت ۸۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید کاور سیلیکونی از دیجی‌کالا

۷. کاور مدل فانتزی طرح قلب

کاور مدل فانتزی طرح قلب مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco M4 Pro 5G به همراه آویز

همه‌ی کاربران گوشی‌های هوشمند به دنبال خرید قابی ساده نیستند. بسیاری از افراد، خصوصا نوجوانان و به صورت کلی افرادی که سن کمتری دارند، به دنبال قاب‌های فانتزی می‌روند. خوشبختانه در دسته‌ی لوازم جانبی پوکو M4 پرو ۵G برای این افراد هم قاب محافظ خوب و جذابی وجود دارد. یک قاب فانتزی بامزه و دوست‌داشتنی که ۵۰ گرم وزن دارد و به خوبی از گوشی در برابر ضربه‌ها مراقبت می‌کند. علاوه بر این‌ها، این کاور لبه‌های برجسته‌ای دارد تا از دوربین به خوبی مراقبت شود. انعطاف این کاور بالاست و روی پنل پشتی آن هم بافت پنبه‌ای و نرمی را شاهد هستیم که حس خوبی را حین در دست گرفتن به کاربر القا می‌کند. این قاب در حال حاضر با تخفیف ۲۱ درصدی، با قیمت ۱۲۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید کاور فانتزی از دیجی‌کالا

۸. کاور گارد ایکس طرح Girl

لوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

در نهایت می‌رسیم به کاور دخترانه‌ی گارد ایکس که یک قاب محافظ محبوب برای دخترهاست و طرح روی پنل پشتی آن هم کاملا گویای چنین موضوعی هست. این قاب اگرچه با وزن ۴۰ گرمی خود نسبتا سنگین محسوب می‌شود اما مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد و به لطف لبه‌های برجسته از هر دو طرف، هم از نمایشگر و هم از دوربین مراقبت می‌کند تا دیگر نیازی به برچسب دوربین نباشد. طراحی آ هم به گونه‌ای است که می‌شود به راحتی به پورت‌ها و دکمه‌ها دسترسی داشت. مهم‌تر از همه، این قاب از لحاظ ظاهری هم بسیار زیباست. این قاب با قیمت ۱۳۷ هزار تومان برای خرید در دسترس قرار دارد.

خرید کاور گارد ایکس از دیجی‌کالا


گلکس محافظ صفحه پوکو M4 پرو ۵G

۱. گلس ناب مدل SuperDلوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

با توجه به افزایش چشمگیر قیمت گوشی‌ها و به خصوص نمایشگر آن‌ها، اهمیت برچسب محافظ از هر لوازم جانبی دیگری برای آ‌ن‌ها بیشتر است چرا که به صورت کامل روی پنل جلو تعبیه شده و گوشی را در برابر خط و خش و صدمات ناشی از افتادن حفظ می‌کند. گلس SUPER D یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محافظ‌هایی است که در دیجی‌کالا برای گوشی پوکو M4 پرو ۵G می‌توان خریداری کرد چرا که هم شفافیت آن به قدری بالاست که مانع دیدن محتوا در شرایط نوری مختلف نمی‌شود و هم اینکه به صورت کامل گوشی را می‌پوشاند. این گلس با تخفیف ۵۳ درصدی، با قیمت ۳۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید گلس ناب از دیجی‌کالا

۲. گلس شیشه‌ای جی اف مدل Diamond Glass MIX

لوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

دومین محصول، محافظ صفحه نمایش جی اف است که برش‌های آن بسیار دقیق و لبه‌های آن هم کاملا گرد طراحی شده‌اند به گونه‌ای که پنل جلویی گوشی را به صورت کامل پوشش می‌دهد. این گلس نه تنها خیلی راحت روی نمایشگر می‌نشیند بلکه وقتی قصد جداسازی آن را دارید هم هیچ اثری از خود باقی نمی‌گذارد. این گلس شفاف است و با چسبیدن روی گوشی کیفیت محتوا را کاهش نمی‌دهد. از جمله قابلیت‌های خوب این گلس می‌توان به سازگاری با تمامی قاب‌ها و کیف‌های موجود، مقاومت بالا در برابر خط و خش، عدم جذب اثر انگشت، قطرات آب، چربی و لکه، عدم کاهش حساسیت تاچ، قابلیت رد کردن ۹۹٪ نور از صفحه نمایش به چشم بیننده، مقاوم در برابر ایجاد حباب و… اشاره کرد. این گلس با تخفیف ۶۳ درصدی، در حال حاضر با قیمت ۲۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید گلس شیشه‌ای از دیجی‌کالا


محافظ لنز دوربین پوکو M4 پرو ۵G

۱. محافظ لنز دوربین گلس استار مدل LFUL

لوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

این روزها شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند برای اینکه نظر مثبت کاربران را به خود جلب کنند، تلاش می‌کنند دوربین را در معرض دید قرار دهند. در نتیجه دوربین‌ها اکنون برجسته‌تر از قبل شده‌اند و در برخی از گوشی‌ها کاملا هم در معرض خطر قرار دارند. خوشبختانه در بین لوازم جانبی پوکو M4 پرو ۵G، گلس محافظ لنز دوربین هم یافت می‌شود که گلس استار مدل LFUL یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌رود. این گلس به خوبی روی لنز دوربین می‌نشیند و آن را از هر گونه خط و خش و لکه‌هایی که باعث کاهش کیفیت تصاویر ثبت شده می‌شوند محافظت می‌کند. این لنز هیچ تأثیری روی کیفیت دوربین نمی‌گذارد و در نتیجه ارزش خرید بالایی هم دارد. شما می‌توانید به لطف تخفیف ۷۶ درصدی، با پرداخت فقط ۳۵ هزار تومان به‌جتی ۱۴۵ هزار تومان، این محصول را خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین گلس از دیجی‌کالا

۲. محافظ لنز دوربین گلادیاتور مدل GCX3000

لوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

گلس لنز دوربین گوشی شیائومی پوکو M4 پرو ۵G ساخت شرکت گلادیاتور مدل GCX3000 هم یک مدل دیگر از محافظ لنز است که می‌توانید با پرداخت مبلغی نه چندان زیاد آن را خریداری کنید. این برچسب از قابلیت‌های زیادی بهره می‌برد و می‌تواند از لنز دوربین گوشی شما در برابر انواع اقسام صدمات نظیر خط و خش، چربی و اثرانگشت، انعکاس نور و… مراقبت کند. استاندارد مقاومتی ۹H این محصول باعث شده تا مقاومت آن در برابر صدمات هم بسیار بالا باشد. این برچسب به شکل فوق‌العاده دقیقی برش خورده و می‌تواند به صورت کامل و بدون اینکه حبابی ایجاد شود، لنز دوربین را پوشش دهد. این محصول با قیمت ۳۵ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید محافظ لنز دوربین گلادیاتور از دیجی‌کالا


شارژر پوکو M4 پرو ۵G

۱. شارژر دیواری شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

لوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

پوکو M4 پرو ۵G‌ با شارژر ۳۳ واتی عرضه می‌شود، اما اگر به هر دلیلی شارژر فابریکی محصول مشکلی برایش پیش آمد، نگران نباشید. شارژرهای خوب زیادی با این سرعت در بازار وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، گوشی خود را بدون مشکل شارژ کنید. یکی از این محصولات هم شارژر دیواری شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro است که با سرعت ۳۳ وات می‌تواند پوکو M4‌ پرو ۵G‌ را شارژ کند. این شارژر به همراه خود یک کابل USB-C هم به طول ۱ متر دارد تا مجبور باشید برای خرید این کابل هم به صورت جداگانه هزینه کنید. علاوه بر این‌ها، شرکت سازنده درون بسته‌بندی این شارژر یک سوزن سیم‌کارت هم قرار داده که می‌توانید از آن در صورت گم شدن سوزن سیم‌کارت گوشی استفاده کنید. این شارژر با قیمت ۵۵۰ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید شارژر دیواری شیائومی از دیجی‌کالا

۲. شارژر شیائومی مدل MDY-11-EY 33wfast 3pin original

لوازم جانبی پوکو M4 پرو 5G

در نهایت می‌رسیم به شارژر شیائومی مدل MDY-11-EY 33wfast 3pin original، محصولی که از سرعت ۳۳ وات بهره می‌برد و می‌تواند گوشی پوکو M4 پرو ۵G را بدون مشکل شارژ کند. این شارژر از آن‌جایی که تولیدشده توسط خود شیائومی است، هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نمی‌کند و تجربه یک شارژ پرسرعت را برای شما به ارمغان می آورد. ولتاژ ورودی به شارژر شیائومی برابر با ۱۰۰-۲۴۰V است و نکته جالب این محصول این است که به صورت خودکار ولتاژ گوشی شما را اندازه می‌گیرد و بر اساس آن گوشی را با نهایت سرعت شارژ می‌کند. این شارژر در حال حاضر با تخفیف ۱۰ درصدی، با قیمت ۵۵۰ هزار تومان در دسترس قرار دارد.

خرید شارژر دیواری شیائومی از دیجی‌کالا


سخن پایانی

در این مقاله انواع و اقسام لوازم جانبی مخصوص گوشی پوکو M4 پرو ۵G را به شما معرفی کردیم. به نظر شما برای یک گوشی هوشمند، کدام لوازم جانبی از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.