محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی می بند ۷ در دیجی‌کالا

در این مطلب به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی برای شیائومی می بند ۷ می‌پردازیم که در حال حاضر یکی از بهترین مچ‌بندهای هوشمند موجود در بازار است.

می بند ۷  اگرچه از خیلی جهات شبیه به نسل قبلی خود است اما در یک سری از بخش‌ها پیشرفت‌ها و ارتقاهایی داشته که با توجه به بازه‌ی قیمتی نسبتا مشابه نسل گذشته، باعث شده همچنان ارزش خرید بالایی داشته باشد. از جمله قابلیت‌های خوب می بند ۷ می‌توان به نمایشگر بزرگ ۱٫۶۲ اینچی، حسگر اثر انگشت، سنسور سنجش اکسیژن خون، شمارشگر ضربان قلب، قطب‌نما، مقاومت در برابر آب، باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از ۱۲۰ حالت ورزشی مختلف، امکان پایش وضعیت خواب، نمایش اعلان‌های گوشی، تایمر، هشدار بیدارباش، نمایش آب و هوا، کنترل موسیقی، پایش سلامت بانوان، پایش وضعیت استرس، هوش مصنوعی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این ساعت با پشتیبانی از گوشی‌های مبتنی بر اندروید ۵.۰ به بالا و iOS 10 به بالا، در حال حاضر بین افراد هر دو اکوسیستم یک انتخاب محبوب و مقرون به صرفه برای پایش وضعیت سلامتی به حساب می‌آید. بنابراین در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین و محبوب‌ترین لوازم جانبی می بند ۷ را به شما معرفی کنیم.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

۱,۴۰۹,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی می بند ۶ در دیجی‌کالا

لوازم جانبی که قصد داریم برای می بند ۷ معرفی کنیم در سه دسته‌ی زیر قرار می‌گیرند:

  • بند
  • محافظ صفحه
  • شارژر

بند مخصوص می بند ۷

۱. بند مدل ۷

4aa6ba340d846c2f3d7070ad6afb4129fa8751bb 1668267807

ارزان‌ترین و در عین حال یکی از محبوب‌ترین بندهای موجود در دسته‌ی لوازم جانبی می بند ۷، بند مدل ۷ است. این محصول که از سیلیکون ساخته شده هیچ شباهتی به یک بند شخص ثالث ندارد و در واقع بیشتر برای کسانی طراحی شده که دلشان نمی‌خواهد ظاهر مچ‌بند خود را از حالت فابریکی خارج کنند. این یعنی شما با خرید بند مدل ۷ به محصولی دسترسی خواهید داشت که عملا همان بند فابریک خود می بند ۷ است. البته این محصول در ۱۷ رنگ جذاب دیگر هم در دسترس قرار دارد که می‌توانید با خرید آن‌ها، ظاهر نو و جذابی به مچ‌بند خود ببخشید. این محصول در حال حاضر از جمله ارزان‌ترین محصولات در دسته‌ی لوازم جانبی می بند ۷ به حساب می‌آید و ارزش خرید بالایی هم دارد.

بند مدل 7 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی mi band 7

بند مدل ۷ مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی mi band 7

۱۹,۵۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۲. بند مدل EXXON

f2484631eeb3d937a28b7f184e48713eb7e45e5e 1666548182

بندهای EXXON به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خاصیت انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند. این خاصیت هم به لطف استفاده از سیلیکون باکیفیت در ساخت آن‌ها به وجود آمده که باعث می‌شود هم به راحتی بتوانید آن را تعویض کنید و هم به دستتان در جلسات طولانی مدت فشاری وارد نکند. با کاهش طول و افزایش عرض در طراحی می بند ۷، این فرصت برای طراحان بند به وجود آمده تا اندکی لبه‌های بندها را منحنی‌تر و زیباتر طراحی کنند. در نتیجه این بند زیبایی زیادی هم به ساعت و مچ دست شما می‌بخشد. این محصول مجهز به قفلی از نوع دکمه‌ای (پین بند) است که به راحتی با اندازه مچ کاربر تنظیم می‌شود. توجه داشته باشید این بند در حال حاضر در ۳۰ رنگ مختلف و با قیمت استثنائی در دسترس قرار دارد که حتی می‌توانید چندین رنگ از آن را برای شرایط مختلف خریداری کنید.

بند مدل EXXON مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

بند مدل EXXON مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

۴۹,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۳. بند مدل بافت

a46456403ed4535504e1862effcb0d8d67cf10c1 1668507551

می‌رسیم به یکی از زیباترین و خاص‌ترین بندهای موجود در دسته‌ی لوازم جانبی می بند ۷. یک بند با جنس بافت که ظاهر نفسگیری به مچ‌بند شما می‌بخشد. جنس این بند پارچه‌ای است و تقریبا می‌توان گفت امکان ندارد مچ دست شما را با مشکلاتی از قبیل حساسیت و مواردی از این دست روبرو کند. همچنین این بند در ۱۰ رنگ مختلف هم در دسترس قرار دارد که می‌تواند نیازهای گسترده‌ی شما را پوشش دهد. از جمله مزیت‌های این بند هم این است که با خرید آن در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید چرا که از هر دو سمت قابل استفاده است.

بند مدل بافت مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی mi band 7

بند مدل بافت مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی mi band 7

۷۹,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۴. بند رینیکا مدل Rabbit 77

لوازم جانبی می بند 7

می‌رسیم به بند بسیار زیبا و بامزه‌ی رینیکا که در انواع و اقسام مدل‌ها در دسترس دارد اما مدلی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، مدل خرگوشی است که ظاهر جالبی به مچ دست شما می‌دهد. البته توجه داشته باشید این نوع بندها بیشتر برای دست نوجوانان مناسب است. جنس این بند از سیلیکون بوده و کیفیت مطلوبی دارد. به گونه‌ای که اصلا فشاری به مچ دست وارد نمی‌کند و قرار دادن مچ‌بند در آن و خارج ساختنش هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد.

بند رینیکا مدل Rabbit 77 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

بند رینیکا مدل Rabbit 77 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

۹۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۵. بند رینیکا مدل MB777

لوازم جانبی می بند 7

اگر از برند خوب رینیکا به دنبال یک بند ساده هستید، محصولات جذاب زیادی وجود دارند که یکی از بهترین‌ها در دسته‌ی لوازم جانبی می بند ۷ پرو، بند رینیکا مدل MB777 است. این بند هم سیلیکونی است با این تفاوت که طرح خاصی روی آن دیده نمی‌شود و همچنین در ۱۴ رنگ مختلف هم در دسترس قرار دارد تا کاربران متناسب با سلیقه‌ی خود یکی را انتخاب کنند. از لحاظ کیفیت هم این بند با توجه به قیمتی که دارد شما را راضی نگه خواهد داشت اما قطعا نباید انتظار داشته باشید به اندازه‌ی بندهای گران‌قیمت موجود در لیست باکیفیت باشد.

بند رینیکا مدل MB777 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

بند رینیکا مدل MB777 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

۴۰ %

۹۸,۵۰۰

۵۹,۱۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۶. بند رینیکا مدل carbon

لوازم جانبی می بند 7

آخرین بند برند رینیکا در این لیست، بند رینیکا مدل carbon است. محصولی که به خاطر وجود بافت‌های جذاب روی بند بسیار ظاهر جذاب‌تری از حالت ساده داشته و شکل خاصی به مچ‌بند شما می‌بخشد. همچنین این بند از کیفیت به مراتب مطلوب‌تری از دو بند معرفی شده از همین برند برخوردار است و تفاوت قیمتی محسوسی هم با آن‌ها دارد. قفل این بند از نوع دکمه‌ای و ساده است اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است به گونه‌ای که اصلا از دست شما باز نخواهد شد.

بند رینیکا مدل carbon مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7

بند رینیکا مدل carbon مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7

۱۶۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۷. بند راینو مدل R-Milenese

لوازم جانبی می بند 7

در دسته‌ی لوازم جانبی می بند ۷، سخت است محصولی را بیابید که از محصولات ساخته شده توسط برند راینو باکیفیت‌تر باشند. این برند که به طور کلی به خاطر کیفیت بالای لوازم جانبی خود مشهور است، با تولید بند R-Milenese، بار دیگر ثابت کرده که از لحاظ کیفیت، همچنان در صدر قرار دارد. این بند فوق‌العاده جذاب که در چهار رنگ رزگلد، طلایی، نقره‌ای و مشکی در دسترس قرار دارد، هم برای خانم‌ها مناسب است و هم آقایان. استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت آن هم باعث شده تا در درازمدت، کوچک‌ترین مشکلی برای رنگ و کیفیت آن به وجود نیاید. بنابراین اگر به دنبال یک بند فلزی باکیفیت، بادوام، مقرون به صرفه و بسیار جذاب و زیبا هستید، بند راینو مدل R-Milenese یک انتخاب جذاب خواهد بود.

بند راینو مدل R-Milenese مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

بند راینو مدل R-Milenese مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

۲۲۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۸. بند مدل BEAD 3

لوازم جانبی می بند 7

اگر برایتان مهم است که فلزی‌های به کار رفته در ساخت بند مچ‌بند ضخامت بیشتری داشته باشند و به عبارتی دیگر بشود تشخیص داد که محصول از فلز ساخته شده، می‌توانید بند مدل BEAD 3 را انتخاب کنید. محصولی که در ۵ رنگ زیبای مشکی، نقره‌ای، طلایی، رزگلد و استیل در دسترس قرار دارد و از استیل ضد زنگ هم در ساخت آن استفاده شده است. این محصول اگرچه هم برای خانم‌ها مناسب است و هم آقایان اما به خاطر درشت بودن فلزها، معمولا مورد پسند آقایان قرار می‌گیرد. هرچند رنگ‌های رزگلد و طلایی آن قطعا روی دست خانم‌ها هم زیبایی خاص و نفسگیری را ارائه خواهد داد.

بند مدل BEAD 3 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

بند مدل BEAD 3 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

۲۳۵,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

بند مدل BEAD 3 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

بند مدل BEAD 3 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

۲۵۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۹. بند اکسون مدل سیلیکونی

لوازم جانبی می بند 7

اگر به صورت کلی به خرید بند سیلیکونی علاقه‌مند هستید اما نمی‌خواهید یک رنگ از آن را خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید بند اکسون مدل سیلیکونی است. این محصول در یک پکیج با چهار بند در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود که همگی آن‌ها از لحاظ کیفیت و نوع مکانیزم، شبیه به بند فابریک خود می بند ۷ هستند. این یعنی اصلا نباید نگران رنگ رفتگی یا مواردی از این دست باشید.

بند اکسون مدل سیلیکونی مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی MiBand 7 مجموعه 4 عددی

بند اکسون مدل سیلیکونی مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی MiBand 7 مجموعه ۴ عددی

۱۸۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۱۰. بند مدل RAINBOW

لوازم جانبی می بند 7

می‌رسیم به یک مجموعه‌ی زیبا و جذاب که ۵ بند سیلیکونی را با رنگ‌های متنوع درون یک بسته‌بندی در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر کدام را که دوست داشتید در شرایط مختلف امتحان کنید. این بندها از سیلیکون قابل انعطاف ساخته شده و به راحتی قابل تعویض در عین حال مستحکم و بادوام هستند و که ظاهر مچ‌بند را هم به شکل قابل توجهی زیبا می‌کنند. تمام این محصولات مجهز به قفلی از نوع دکمه‌ای (پین بند) هستند که به راحتی با اندازه مچ کاربر تنظیم می‌شود. سیلیکونی بودن این بندها باعث می‌شود منعطف و سبک باشند و در نتیجه کمک می‌کنند کاربر در استفاده طولانی مدت احساس خستگی نکند یا حساسیت نداشته باشد. توجه داشته باشید این نوع بندها در رنگ‌بندی‌های دیگری هم در دسترس قرار دارند که لینک خرید آن‌ها هم در زیر قرار داده شده است.

بند مدل RAINBOW کد 02 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 مجموعه 5 عددی

بند مدل RAINBOW کد ۰۲ مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 مجموعه ۵ عددی

۲۷۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

بند مدل RAINBOW کد 03 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 مجموعه 5 عددی

بند مدل RAINBOW کد ۰۳ مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 مجموعه ۵ عددی

۲۷۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۱۱. بند راینو مدل R-3Bead

لوازم جانبی می بند 7

در نهایت می‌رسیم به بندی دیگر از برند خوب راینو که فلزی و فوق‌العاده مرغوب و باکیفیت است. در همین لحظه این بند در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد در دسترس قرار دارد و در واقع درشت‌ترین نوع بند فلزی موجود در دسته‌ی لوازم جانبی می بند ۷ به حساب می‌آید. البته باز هم برای دست بانوان مناسب است و آن‌ها هم می‌توانند از داشتن یک بند فوق‌العاده باکیفیت، بادوام و خوش‌ساخت لذت ببرند. این محصول را در هر رنگی که خریداری کنید، دوام بالایی از لحاظ ماندگاری رنگ دارد و از این بابت باید خیالتان آسوده باشد. توجه داشته باشید این بند گران‌ترین بند موجود و به عبارتی دیگر، گران‌ترین لوازم جانبی می بند ۷ است اما با این حال، آنقدری گران قیمت نیست که نتوان استفاده از آن را تجربه کرد.

بند راینو مدل R-3Bead مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

بند راینو مدل R-3Bead مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

۲۹۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید


برچسب محافظ صفحه مخصوص می بند ۷

۱. محافظ صفحه نمایش گلس ناب مدل PMMA-01

لوازم جانبی می بند 7

استفاده از برچسب محافظ برای مچ‌بند و ساعت هوشمند و به طور کلی هر گجت دیگری که نمایشگر لمسی دارد واجب است. به خصوص می بند ۷ که یک مچ‌بند سلامتی است و معمولا در انجام تمرین‌های ورزشی، موقع خواب و تقریبا در هر شرایطی آن را به دست داریم. در نتیجه این محصولات خیلی در معرض آسیب دیدگی از ناحیه‌ی نمایشگر قرار دارند. محافظ صفحه نمایش گلس ناب مدل PMMA-01 که مناسب می بند ۷ طراحی شده، تا حد زیادی از نگرانی‌های شما در رابطه با آسیب دیدگی نمایشگر مچ‌بندتان می‌کاهد. این محصول که از استاندارد ۹H بهره می‌برد، یک گلس بسیار بادوام و مقاوم است که بدون حباب و به ساده‌ترین شکل ممکن روی مچ‌بند نصب می‌شود. علاوه بر خط و خش، این برچسب در برابر ضربه هم از می بند ۷ شما مراقبت می‌کند بدون اینکه تأثیری روی کیفیت رنگ و لمس محصول بگذارد.

محافظ صفحه نمایش گلس ناب مدل PMMA-01 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی MI band 7

محافظ صفحه نمایش گلس ناب مدل PMMA-01 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی MI band 7

۳۳,۲۴۰ تومان

مشاهده و خرید

۲. محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA

لوازم جانبی می بند 7

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA در حال حاضر در سه مدل در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد که هر سه مدل آن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. البته منظورمان از سه مدل به جنس آن‌ها مربوط نمی‌شود، بلکه به بسته‌بندی آن‌ها مرتبط است. بادیگارد این محافظ صفحه‌ها را در سه مدل با بسته‌بندی متفاوت راهی بازار کرده به گونه‌ای که در یکی از آن‌ها فقط یک برچسب، در یک بسته‌بندی دیگر دو برچسب و در گران‌ترین مدل، سه برچسب قرار دارد. بنابراین این به شما بستگی دارد که کدام مدل را خریداری کنید. جز این مورد، از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی بین سه مدل وجود ندارد و تمام آن‌ها از از جمله بهترین گلس‌های محافظ صفحه‌ای هستند که می‌توانید برای می بند ۷ خریداری کنید.

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7

۱۳ %

۵۵,۰۰۰

۴۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7 بسته 2 عددی

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7 بسته ۲ عددی

۱۹ %

۸۵,۰۰۰

۶۹,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 بسته 3 عددی

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 بسته ۳ عددی

۱۷ %

۱۱۵,۰۰۰

۹۵,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۳. محافظ صفحه نمایش گودزیلا مدل G-PMMA

لوازم جانبی می بند 7

اگر به دنبال یک محافظ صفحه‌ی بسیار با کیفیت برای می بند ۷ خود هستید، توصیه‌ی ما به شما خرید محافظ صفحه نمایش گودزیلا مدل G-PMMA است. گودزیلا هم یکی از بهترین برندهای تولید لوازم جانبی برای گجت‌های هوشمند از جمله می بند ۷ است که گلس محافظ آن توانسته امتیاز خوبی را از سوی کاربران دریافت کند. این محصول بسیار ساده و بدون هیچ حبابی روی مچ‌بند نصب می‌شود و از آن در برابر صدمات ناشی از ضربه و خط و خش مراقبت می‌کند. همچنین ضخامت کم آن باعث شده نور به صورت کامل از آن عبور داده شده و کیفیت لمس هم به هیچ وجه کاهش پیدا نکند. با این همه، شما با قیمت بسیار مناسبی هم می‌توانید این گلس را خریداری کنید.

محافظ صفحه نمایش گودزیلا مدل G-PMMA مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

محافظ صفحه نمایش گودزیلا مدل G-PMMA مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

۱۰ %

۳۹,۰۰۰

۳۵,۱۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۴. محافظ صفحه نمایش کروکودیل مدل C-PWM

لوازم جانبی می بند 7

محافظ صفحه نمایش کروکودیل مدل C-PWM هم یکی از بهترین محافظ صفحه‌های موجود برای می بند ۷ است. این محصول را باید با دقت فراوانی روی مچ‌بند خود نصب کنید؛ اگر همه چیز به خوبی پیش برود، می بند ۷ شما نه تنها در برابر خط و خش و ضربه ایمن خواهد بود بلکه از کیفیت لمس و درخشندگی صفحه‌ی آن هم کاسته نخواهد شد. این محصول امتیاز بسیار خوبی را از سوی کاربران دیجی‌کالا دریافت کرده و از لحاظ جنس، یکی از مرغوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

محافظ صفحه نمایش کروکودیل مدل C-PWM مناسب برای ساعت هوشمند شیامی Mi Band 7

محافظ صفحه نمایش کروکودیل مدل C-PWM مناسب برای ساعت هوشمند شیامی Mi Band 7

۱۰ %

۳۸,۰۰۰

۳۴,۲۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۵. محافظ صفحه نمایش گلادیاتور مدل GWP2000

e66051bbe4d3363bd7693957c27d4fe85d348da5 1659120818

محافظ صفحه نمایش گلادیاتور مدل GWP2000 یکی از معدود محصولاتی است که درون بسته‌بندی آن به جای یک عدد محافظ صفحه، به دو عدد دسترسی خواهید داشت. همین موضوع سبب شده این محصول در مقایسه با سایر محصولات دیگر بهتر باشد. البته قیمت آن شاید در کمی بالا به نظر برسد اما نباید فراموش کرد برند معروف و محبوب این محافظ صفحه یعنی گلادیاتور یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی به خصوص برچسب و محافظ صفحه محسوب می‌شود. محافظ صفحه نمایش مچ‌بند هوشمند گلادیاتور کاملا نرم، منعطف و در عین حال نشکن و مقاوم در برابر ضربه و خط و خش بوده و ایمنی آن را در شرایط مختلف تضمین می‌کند. محافظ صفحه گلادیاتور حساسیت تاچ مچ‌بند شما را کاهش نمی‌دهد و در عین حال لکه و چربی را هم به خود جذب نمی‌کند که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن در مقایسه با سایر برچسب‌ها به حساب می‌آید. این محصول به گونه‌ای تولید شده که زیر نور مستقیم خورشید هم از کیفیت صفحه نمایش ساعت کاسته نخواهد شد.

محافظ صفحه نمایش گلادیاتور مدل GWP2000 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7 بسته دو عددی

محافظ صفحه نمایش گلادیاتور مدل GWP2000 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7 بسته دو عددی

۱۹ %

۹۵,۰۰۰

۷۶,۹۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۶. کاور بادیگارد مدل Cor

لوازم جانبی می بند 7

کاور بادیگارد مدل Cor یک محصول دو کاره است. نه تنها از نمایشگر مچ‌بند شما مراقبت می‌کند بلکه با پوشش کامل فریم آن، از آسیب دیدگی و ایجاد خط و خش روی بدنه‌ی اصلی محصول هم جلوگیری می‌کند. این محصول که توسط برند خوب بادیگارد هم تولید شده کیفیت خوبی داشته و خیال شما را به صورت کلی از بابت آسیب دیدگی مچ‌بند برطرف می‌کند. قاب و گلس این محصول هم جنس ژله‌ای دارند به این صورت که به راحتی می‌توانید آن را روی مچ‌بند گذاشته و هر زمان که نیاز شد آن را بردارید و جدا کنید. اما این محصول علی‌رغم پوشش کامل روی مچ‌بند ضد آب نیست و نباید آن را در معرض آب قرار دهید.

کاور بادیگارد مدل Cor مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7

کاور بادیگارد مدل Cor مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7

۹۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید


شارژر مخصوص می بند ۷

۱. کابل شارژ راینو مدل R-Charge

لوازم جانبی می بند 7

خوشبختانه می‌توان شارژر می بند ۶ را برای می بند ۷ هم استفاده کرد. در نتیجه شما دیگر نگرانی از بابت عدم سازگاری شارژرها نخواهید داشت. یکی از بهترین شارژرهای موجود برای می بند ۷، کابل شارژ راینو مدل R-Charge است. این محصول که توسط برند محبوب راینو تولید شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کاملا مثل شارژر اوریجینال، مچ‌بند شما را شارژ می‌کند. بنابراین دیگر نگرانی از بابت آسیب وارد شدن به باتری در نتیجه‌ی استفاده از شارژر تقلبی و مواردی از این دست نخواهید داشت. این محصول قیمت مناسبی هم داشته و توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را هم به خود جلب کند.

کابل شارژ راینو مدل R-Charge مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 / 6 / 7

کابل شارژ راینو مدل R-Charge مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 / 6 / 7

۱۰ %

۷۰,۰۰۰

۶۳,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

۲. کابل شارژ کروکودیل مدل C-Charge

لوازم جانبی می بند 7

کابل شارژ کروکودیل مدل C-Charge را اگرچه قیمت به مراتب پایین‌تری از مدل برند راینو دارد اما اصلا این موضوع به منزله‌ی کیفیت ساخت پایین‌تر آن نیست. این شارژر هم توانسته با کسب رضایت اکثر کاربران، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بهترین شارژرهای می بند شناخته شود. با استفاده از این شارژر شما می‌توانید مچ‌بند خود را بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن باتری آن یا تخلیه‌ی سریع شارژ، با سرعت بسیار خوبی شارژ و استفاده کنید.

کابل شارژ کروکودیل مدل C-Chatge مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 6 / 7

کابل شارژ کروکودیل مدل C-Chatge مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 6 / 7

۱۰ %

۱۴۰,۰۰۰

۱۲۶,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید


محبوب‌ترین لوازم جانبی می بند ۷؛ کلام پایانی

از آن جایی که می بند ۷ مدت زمان کوتاهی است که در بازار ایران در دسترس قرار گرفته، تعداد و تنوع لوازم جانبی آن هنوز به اندازه‌ی نسل‌های قبل نیست. اما قطعا با انتخاب مدل‌های معرفی شده در این لیست، زیبایی مچ‌‌بند شما چندین برابر خواهد شد. هرچند به مرور زمان قطعا مدل‌های متنوع و جذاب‌تری هم به بازار خواهد آمد. توجه داشته باشید در خرید لوازم جانبی برای می بند ۷ و به طور کلی هر محصول دیگری حتما باید نظرات سایر کاربران را هم مطالعه کنید تا از جزئیات مربوط به آن محصول مطلع شوید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

۱,۴۰۹,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ در دیجی کالا

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.