محبوب‌ترین لوازم جانبی آیپد مینی ۲۰۲۱ در دیجی‌ کالا

آیپدهای سری مینی به دلیل داشتن بدنه‌ی کوچک و جمع‌و‌جور طرفداران زیادی دارند و این تبلت‌ها می‌توانند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را به خوبی برطرف کنند. جدیدترین مدل این سری آیپد در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شده که با استقبال کاربران روبرو شده است. در این مطلب به تعدادی از محبوب‌ترین لوازم جانبی آیپد مینی ۲۰۲۱ که در دیجی‌کالا فروخته می‌شوند، می‌پردازیم.

مشخصات آیپد مینی ۲۰۲۱

اپل بیش از یک سال قبل از نسل ششم آیپد مینی رونمایی کرد. این تبلت از نمایشگر ۸.۳ اینچی LCD با رزولوشن ۱۴۸۸ در ۲۲۶۶ بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد. بدنه‌ی تبلت از نوع آلومینومی است و ۲۹۳ گرم وزن دارد. چیپست A15 به عنوان قلب تپنده‌ی این تبلت انجام وظیفه می‌کند که مبتنی بر فناوری ساخت ۵ نانومتری است.

آیپد مینی 2021

در پنل پشتی آن فقط یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود که می‌تواند ویدیو‌های ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ثبت کند. در پنل جلویی هم شاهد دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. در این تبلت خبری از دکمه‌ی هوم نیست و تاچ آی‌دی هم در دکمه‌ی پاور تعبیه شده است. شارژ تبلت از طریق پورت USB-C صورت می‌گیرد و در نهایت نباید پشتیبانی از نسل دوم قلم اپل پنسل را از قلم بیندازیم. در حال حاضر با پرداخت حدود ۱۵ میلیون تومان می‌توانید مدل وای‌فای ۴/۶۴ گیگابایتی این تبلت را از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید آیپد مینی ۲۰۲۱ از دیجی‌کالا


کیف‌های محافظ آیپد مینی ۲۰۲۱

کیف کلاسوری لوکسار مدل Magnetic Smart Case

آیپد مینی 2021

طبیعتا بعد از خرید آیپد مینی ۲۰۲۱ چاره‌ای جز خرید کیف محافظ ندارید زیرا بدون شک دوست ندارید آسیبی به تبلت شما وارد شود. این یکی از بهترین کیف‌های کلاسوری برای این تبلت محسوب می‌شود که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد. این کیف دارای یک استند ۴ حالته است که با توجه به نیاز و زاویه موردنظر می‌تواند تعییر حالت بدهد. با بستن این کیف، نمایشگر آیپد مینی خاموش می‌شود که این موضوع برای کاربران اهمیت زیادی دارد. در ۴ گوشه‌ی آن پلاستیک از نوع سخت تعبیه شده تا در برابر ضربات مقاومت بالایی برای آیپد مینی به ارمغان بیاورد. در حال حاضر با پرداخت حدود ۳۰۰ هزار تومان می‌توانید این کیف کلاسوری جذاب را برای آیپد مینی خود خریداری کنید.

خرید کیف کلاسوری لوکسار از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری چرمی مستر مدل Smart

آیپد مینی 2021

اگر برای خرید کیف کلاسوری نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی را متحمل شوید، پس توصیه می‌کنیم این کیف را از دست ندهید. این کیف با پوشش کامل پنل پشتی، لبه‌ها و نمایشگر به طور کامل از آیپد مینی شما محافظت می‌کند. به لطف استفاده از آهنربا در درپوش، هنگام باز و بسته کردن آن، نمایشگر هم خاموش و روشن می‌شود. در ضمن باید خاطرنشان کنیم همراه با این محصول یک گلس رایگان هم ارائه می‌شود. اگر این کیف توجه شما را جلب کرده، باید بگوییم که با پرداخت فقط ۵۰ هزار تومان می‌توانید آن را از دیجی‌کالا بخرید.

خرید کیف کلاسوری چرمی مستر از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری نیلکین مدل Camshield Bumper

آیپد مینی 2021

بسیاری از کاربران با کیف‌ها و قاب‌های برند نیلکین به خوبی آشنا هستند. این کیف کلاسوری که برای آیپد مینی ۲۰۲۱ انجام وظیفه می‌کند از TPU و پلاستیک سخت ساخته شده و به همین خاطر می‌تواند از تبلت در برابر ضربات مختلف به خوبی محافظت کند. این کیف طراحی خاص و بسیار جذابی دارد و در این میان باید به محافظ کشویی برای دوربین هم اشاره کنیم. مانند دیگر کیف‌های کلاسوری، به عنوان استند هم می‌توانید از آن استفاده کنید. قیمت این محصول بسیار بالا است و با قیمت حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید کیف کلاسوری نیلکین از دیجی‌کالا


گلس محافظ آیپد مینی ۲۰۲۱

محافظ صفحه نمایش مدل TG

آیپد مینی 2021

در کنار استفاده از کیف محافظ، بهتر است برای محکم‌کاری از محافظ نمایشگر هم استفاده کنید. شرکت بادیگارد در زمینه‌ی ساخت گلس‌های محافظ سابقه‌ی زیادی دارد و این محصول از بهترین مواد اولیه ژاپنی تشکیل شده است. این گلس از برش دقیقی بهره می‌برد و مثلا باید به برش دقیق مربوط به دوربین سلفی اشاره کنیم تا کیفیت عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری کاهش پیدا نکند. همراه با این محصول پد الکلی و دستمال تمیز‌کننده هم ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی گلس را بر روی نمایشگر قرار دهید. خوشبختانه به لطف ضخامت کمی که دارد، حساسیت لمسی نمایشگر را اصلا کاهش نمی‌دهد. برای خرید این محصول از دیجی‌کالا باید حدود ۱۰۰ هزار تومان بپردازید.

خرید محافظ صفحه نمایش مدل TG از دیجی‌کالا


شارژر مناسب آیپد مینی ۲۰۲۱

شارژر دیواری مدل ۲۰ وات

iPad Mini 2021 7

در جعبه‌ی آیپد مینی ۲۰۲۱ یک شارژر ۲۰ واتی قرار دارد. اما اگر به هر دلیلی این شارژر را از دست دادید می‌خواهید جایگزینی برای آن بخرید، می‌توانید شارژر اصلی را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید. اما با توجه به اینکه ۲۰ دلار مبلغ بسیار بالایی محسوب می‌شود، با پرداخت حدود ۱۱۰ هزار تومان قادر به خرید مدل غیر اصل همین شارژر هستید. البته اگر از جمله کاربرانی هستید که فقط کالاهای تایید شده از طرف اپل را خریداری می‌کنید، پس این شارژر مناسب شما نخواهد بود.

خرید شارژر دیواری مدل ۲۰ وات از دیجی‌کالا


قلم مناسب آیپد مینی ۲۰۲۱

قلم لمسی اپل مدل Pencil 2nd Generation

iPad Mini 2021 8

همانطور که گفتیم، آیپد مینی ۲۰۲۱ از نسل دوم قلم اپل پنسل پشتیبانی می‌کند. این قلم از بدنه‌ی پلاستیکی بهره می‌برد و فقط ۲۱ گرم وزن دارد. مهم‌ترین تفاوت ظاهری این قلم نسبت به نسل قبلی این است که یک وجه آن تخت محسوب می‌شود و در کل بسیار خوش‌دست است. البته این قلم با قیمت حدود ۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد و با توجه به قیمت آیپد مینی ۲۰۲۱، احتمالا کمتر کاربری قلم موردنظر را برای این تبلت خریداری می‌کند.

خرید قلم لمسی اپل از دیجی‌کالا


سخن آخر

در این مطلب به تعدادی از لوازم جانبی محبوب آیپد مینی ۲۰۲۱ در دیجی‌کالا پرداختیم که امیدواریم اگر از این تبلت استفاده می‌کنید، این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. به نظر شما کدام‌یک از این محصولات ارزش خرید بالاتری دارند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.