محبوب‌ترین لوازم جانبی آیپد ایر ۵ در دیجی کالا

با وجود اینکه در بازار تبلت‌های گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما سال‌هاست که اپل در این زمینه حرف اول را می‌زند و فاصله‌ی زیادی با رقبا دارد. آیپدها با قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف در بازار حضور دارند و آیپد ایر ۵ که در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شده، یکی از پرفروش‌ترین آیپدها در بازار ایران محسوب می‌شود. در این مطلب به تعدادی از محبوب‌ترین لوازم جانبی آیپد ایر ۵ که در دیجی‌کالا به فروش می‌رسند، می‌پردازیم.

مشخصات آیپد ایر ۵

اپل حدود ۸ ماه قبل از نسل پنجم آیپد ایر رونمایی کرد. این تبلت از نمایشگر ۱۰.۹ اینچی LCD بهره می‌برد که حدود ۸۱ درصد از پنل جلویی را پوشش داده است. رزولوشن این نمایشگر به ۱۶۴۰ در ۲۳۶۰ می‌رسد و این یعنی با تراکم پیکسلی ۲۶۴ پیکسل در اینچ سروکار داریم. قلب تپنده‌ی این تبلت چیپست قدرتمند M1 است که در تعدادی از کامپیوترهای مک هم تعبیه شده است. بنابراین از نظر سخت‌افزاری حرف زیادی برای گفتن دارد.

لوازم جانبی آیپد ایر

در پنل پشتی شاهد یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی هستیم و برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری هم می‌توانید از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کنید. خوشبختانه اپل برای آیپدها پورت لایتنینگ را کنار گذاشته و بنابراین به منظور شارژ و انتقال اطلاعات باید از پورت USB-C بهره ببرید. در نهایت باید خاطرنشان کنیم حسگر اثر انگشت در دکمه‌‌ی پاور تعبیه شده و آیپد ایر ۵ از نسل دوم قلم اپل پنسل پشتیبانی می‌کند. مدل ۶۴ گیگابایتی وای‌فای این تبلت با قیمت حدود ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

خرید آیپد ایر ۵ از دیجی‌کالا


کیف‌های محافظ آیپد ایر ۵

کیف کلاسوری لوکسار مدل Magnetic Smart Case

لوازم جانبی آیپد ایر

بعد از خرید آیپد ایر ۵ طبیعتا باید به فکر خرید یک کیف محافظ باشید تا احتمال آسیب به بدنه کاهش پیدا کند. برای تبلت‌ها کاربران معمولا از کیف کلاسوری استفاده می‌کنند و این مدل با توجه به قیمت مناسبی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این کیف دارای یک استند نگه‌دارنده ۴ حالته است که با توجه به نیاز شما می‌تواند تغییر حالت دهد. این کیف کلاسوری از نوع مگنتی است و این یعنی در صورت بستن آن، نمایشگر هم خاموش می‌شود. در ۴ گوشه‌ی آن شاهد استفاده از پلاستیک سخت هستیم که می‌توانند فشار ناشی از ضربات را به خوبی دفع کنند. در حال حاضر با پرداخت حدود ۳۸۰ هزار تومان می‌توانید این کیف را در ۴ رنگ از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید کیف کلاسوری لوکسار از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری نیلکین مدل Camshield Bumper

لوازم جانبی آیپد ایر

قاب‌ها و کیف‌های ساخت شرکت نیلکین معمولا به دلیل بهره‌گیری از جنس خاص و بسیار باکیفیت، قیمت بالایی دارند و این مدل هم از این قاعده مستثنا نیست. این کیف کلاسوری که یکی از بهترین لوازم جانبی برای آیپد ایر ۵ محسوب می‌شود از TPU و پلاستیک سخت ساخته شده و در زوایای مختلف به خوبی از آیپد ایر شما محافظ می‌کند. همچنین باید به بهره‌گیری از محافظ کشویی برای ماژول دوربین اشاره کنیم و بنابراین دیگر لازم نیست نگران خط و خش افتادن روی لنز دوربین باشید. وزن این کیف به ۱۰ گرم می‌رسد و به دلیل استفاده از بافت خاصی که دارد، از دست شما لیز نمی‌خورد. برای خرید این کیف باید حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بپردازید.

خرید کیف کلاسوری نیلکین از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری ای اِس آر مدل Rebound Pencil

لوازم جانبی آیپد ایر

کمپانی ESR در زمینه‌ی ساخت کیف‌های محافظ حرف زیادی برای گفتن دارد و این کیف کلاسوری یکی از بهترین لوازم جانبی برای آیپد ایر ۵ به حساب می‌آید. جنس قاب از پلیمر خاص مشابه لاستیک می باشد که علاوه بر محافظت بالا در برابر ضربات ، به خوبی در دست قرار گرفته و از لغزش دستگاه جلوگیری می‌کند. همچنین اگر از جمله کاربرانی هستید که از اپل پنسل برای آیپد ایر خود استفاده می‌کنید، این کیف از جایگاه مخصوص قلم موردنظر بهره می‌برد. برای استند هم می‌توانید در دو زاویه ۶۵ و ۳۰ درجه از آن بهره ببرید. وزن این کیف به ۱۰۰ گرم می‌رسد و در کل مقاومت بالایی برای آیپد ایر ۵ به ارمغان می‌آورد. اگر این محصول توجه شما را جلب کرده، در دو رنگ مشکلی و رز گلد با پرداخت حدود ۱ میلیون تومان می‌توانید آن را از دیجی‌کالا بخرید.

خرید کیف کلاسوری ای اِس آر از دیجی‌کالا


گلس‌های محافظ برای آیپد ایر ۵

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل TabG

لوازم جانبی آیپد ایر

آیپد ایر ۵ تبلت ارزان‌قیمتی نیست و بنابراین گلس محافظ یکی از لوازم جانبی ضروری برای این تبلت محسوب می‌شود. محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل TabG یکی از بهترین گلس‌های محافظ برای این تبلت است که خوشبختانه قیمت مناسبی دارد. همراه با این گلس، پد الکلی، چسب مخصوص و دستمال مخصوص هم ارائه می‌شود تا بتوانید بدون مشکل و بدون روبرو شدن با حباب‌ها، آن را بر روی نمایشگر قرار دهید. ضخامت این گلس به ۰.۲۶ میلی‌متر می‌رسد و این یعنی نه بیش از حد نازک و نه بیش از حد ضخیم است. برخی کاربران نگران کاهش حساسیت نمایشگر بعد از قرارگیری گلس هستند که در این مورد باید بگوییم که با مشکلی روبرو نمی‌شوید. با پرداخت حدود ۱۱۵ هزار تومان می‌توانید این گلس را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش بادیگارد از دیجی‌کالا

محافظ صفحه نمایش بوف مدل ۵D

لوازم جانبی آیپد ایر

محافظ صفحه نمایش بوف مدل ۵D ساخته شده از مواد شیشه ای AGC ژاپنی کیفیت بسیار بالایی دارد و قیمت بالای آن هم به همین موضوع برمی‌گردد. این گلس محافظ به لطف کیفیت سختی ۹H می‌تواند در برابر ضربات و سقوط تبلت مقاومت بالایی از خود نشان دهد. ضخامت این گلس به ۰.۳۳ میلی‌متر می‌رسد و در ضمن باید به لبه‌های ۲.۵D آن هم اشاره کنیم که به خوبی تمام حاشیه‌های نمایشگر را پوشش می‌دهد. خوشبختانه این محافظ نمایشگر هیچ تاثیر منفی روی دقت لمس نمایشگر و شفافیت پنل نمی‌گذارد. اگر به دنبال خرید این محصول هستید، با پرداخت حدود ۵۵۰ هزار تومان می‌توانید آن را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه نمایش بوف مدل ۵D از دیجی‌کالا


شارژرهای مناسب آیپد ایر ۵

شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A

Ipad Air 5 8

آیپد ایر ۵ همراه با شارژر ۲۰ واتی ارائه می‌شود ولی اگر به هر دلیلی قصد دارید یک شارژر برای این تبلت بخرید، این مدل را پیشنهاد می‌دهیم که یکی از پرفروش‌ترین کالاها در دیجی‌کالا محسوب می‌شود. این شارژر توان خروجی ۲۰ وات را ارائه می‌دهد و از این نظر تفاوتی با شارژر اصلی ارائه شده با آیپد ایر ۵ ندارد. البته توجه داشته باشید این شارژر با پریزهای برق در ایران سازگار نیست و به همین خاطر در کنار آن باید تبدیل ۳ به ۲ هم خریداری کنید. این شارژر با قیمت حدود ۷۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد که با توجه به کیفیت بالای آن، این قیمت اصلا عجیب نیست.

خرید شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A از دیجی‌کالا

شارژر دیواری ۲۰ وات باسئوس

Ipad Air 5 9

اگر برای آیپد ایر ۵ به دنبال یک شارژر ۲۰ واتی با قیمت پایین‌تر هستید، توصیه می‌کنیم حتما این شارژر را در نظر بگیرید. برند باسئوس در زمینه‌ی شارژرهای باکیفیت سابقه‌ی زیادی دارد و معمولا محصولات این شرکت مورد توجه کاربران زیادی قرار می‌گیرد. این شارژر از یک پورت USB-C بهره می‌برد و مبتنی بر فناوری Super Si است. شارژرهای تولید شده با این تکنولوژی ابعاد کوچک‌تری دارند، سریع‌ترند و در شرایط دمایی بالا مقاومت بیشتری خواهند داشت. همین امر سبب شده تا یک آداپتور ۲۰ وات ساخته شده با فناوری super Si اندازه‌ای برابر با یک آداپتور شارژ ۵W داشته باشد. وزن این شارژر به فقط ۴۹ گرم می‌رسد و بنابراین سبک محسوب می‌شود. برای خرید این آداپتور باید حدود ۳۰۰ هزار تومان بپردازید و می‌توانید بین ۴ رنگ دست به انتخاب بزنید.

خرید شارژر دیواری ۲۰ وات باسئوس از دیجی‌کالا


قلم مناسب آیپد ایر ۵

قلم لمسی اپل مدل Pencil 2nd Generation

Ipad Air 5 10

یکی از جذابیت‌های آیپدهای اپل، همین پشتیبانی آن‌ها از قلم لمسی این شرکت است. آیپد ایر ۵ از نسل دوم قلم اپل پنسل پشتیبانی می‌کند که از بدنه‌ی پلاستیکی بهره می‌برد و وزن آن به ۲۱ گرم می‌رسد. طول این قلم ۱۶.۶ سانتی‌متر است و قطر آن کمتر از ۱ سانتی‌متر محسوب می‌شود. یک وجه این قلم تخت طراحی شده و در همین قسمت آهنربا تعبیه شده است. بنابراین اگر به هر دلیلی قلم لمسی برای شما اهمیت زیادی دارد، با پرداخت حدود ۴ میلیون تومان می‌توانید این قلم باکیفیت را از دیجی‌کالا خریداری کنید.

خرید قلم لمسی اپل از دیجی‌کالا


سخن آخر

در این مطلب تعدادی از لوازم جانبی پرفروش در دیجی‌کالا برای آیپد ایر ۵ را معرفی کردیم. اگر شما این تبلت را در اختیار دارید یا می‌خواهید آن را بخرید، به نظرتان کدام لوازم جانبی برای آیپد ایر ۵ اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.