محبوب‌ترین لوازم جانبی آیفون SE 2022 و SE 2020 در دیجی‌کالا

آیفون SE 2022 و مدل ۲۰۲۰ این گوشی، ارزان‌ترین آیفون‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند که با وجود طراحی بسیار قدیمی، برخی کاربران به استفاده از آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. با توجه به اینکه هر دو از بدنه‌ و طراحی کاملا مشابه استفاده می‌کنند، لوازم جانبی ارائه شده برای هر دو هم یکسان است. در ادامه به محبوب‌ترین لوازم جانبی آیفون SE 2022 و SE 2020 در دیجی‌کالا می‌پردازیم.

مشخصات آیفون SE 2022 و SE 2020

این دو گوشی از پنل پشتی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی بهره می‌برند و در کل بدنه‌ی بسیار مقاومی دارند. اندازه‌ی نمایشگر آن‌ها به ۴.۷ اینچ می‌رسد که رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ را ارائه می‌دهد. خوشبختانه بدنه‌ی هر دو از گواهی IP67 بهره می‌برد که این یعنی می‌توانند تا عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت کنند.

لوازم جانبی آیفون SE

چیپست A15 قلب تپنده‌ی SE 2022 است و برای SE 2020 از چیپست A13 استفاده شده. تمام مدل‌ها از ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کنند ولی می‌توانید بین ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنید. دوربین اصلی از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانید از دوربین ۷ مگاپیکسلی استفاده کنید. البته آیفون SE 2022 از باتری ۲۰۱۸ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۲۰ واتی بهره می‌برد ولی آیفون SE 2020 مجهز به باتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت ۱۸ وات است.

گوشی موبایل اپل مدل SE 2020 LL/A تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 3 گیگابایت رم
گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2022 تک سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

قاب محافظ آیفون SE 2022 و SE 2020

کاور مدل AirBag

لوازم جانبی آیفون SE

اگر به استفاده از کاورهای شفاف علاقه دارید، پس بدون شک این مدل می‌تواند توجه شما را جلب کند. این یک قاب شفاف بادوام است که تا مدت‌ها و بدون نگرانی زیادی بابت زرد شدن آن، می‌توانید از این کاور بهره ببرید. در ۴ گوشه این قاب می‌توانیم بخش‌های ضدضربه را مشاهده کنیم که همین موضوع مقاومت در برابر سقوط و ضربات را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر دنبال یک قاب ارزان‌قیمت شفاف هستید، خرید این محصول را توصیه می‌کنیم.

کاور مدل AirBag مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 7 / 8 / Se 2020

کاور مدل سیلیکونی

لوازم جانبی آیفون SE

کاورهای سیلیکونی به دلیل تنوع رنگ بالا، انعطاف‌پذیری و قیمت پایین، طرفداران بسیار زیادی دارند. این قاب از برش‌های دقیقی بهره می‌برد و به همین خاطر برای دسترسی به پورت و دکمه‌ها هیچ مشکلی ندارید و به راحتی می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. همانطور که گفتیم این قاب در رنگ‌های متنوع به فروش می‌رسد و بنابراین با خرید چند رنگ مختلف از آن، می‌توانید در شرایط مختلف از قاب‌های رنگارنگ برای گوشی خود بهره ببرید.

کاور مدل سیلیکونی مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 7 / 8 / SE 2020

کاور مدل S2N

لوازم جانبی آیفون SE

همین ابتدا باید بگوییم که این قاب با توجه به قیمتی که دارد، گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. برای تقریبا تمام گوشی‌ها قاب‌های مبتنی بر این فرم به فروش می‌رسد. این قاب برای پنل پشتی از پلاستیک سخت مات استفاده می‌کند که تا حدی طراحی پنل پشتی گوشی را نشان می‌دهد و لبه‌های آن مبتنی بر پلاستیک نرم هستند. تمام مدل‌ها از پنل پشتی هم‌رنگ استفاده می‌کنند و تنوع رنگی فقط مربوط به لبه‌ها است. این قاب به خوبی از گوشی در برابر ضربات مراقبت می‌کند و بنابراین اگر به دنبال یک گزینه‌ی مناسب ارزان‌قیمت هستید، از خرید این قاب پشیمان نخواهید شد.

کاور مدل S2N مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 7 / 8 / se 2020

کاور کینگ کونگ مدل BATMAN-1

لوازم جانبی آیفون SE

این قاب از طراحی خشنی بهره می‌برد و توانسته به لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی آیفون SE 2022 و SE 2020 راه پیدا کند. یکی از مزایای این قاب، بهره‌گیری از ماده‌ی پلی اورتان است که دوام قاب در برابر ضربات را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. در کنار این موضوع، باید به قابلیت اتصال این قاب به هولدر مغناطیسی اتومبیل و استفاده از قاب به عنوان استند هم اشاره کنیم. خوشبختانه بدنه‌ی این کاور اثر انگشت را جذب نمی‌کند و با وجود اینکه ظاهر خشنی دارد، ولی استفاده از آن منجر به زمخت شدن بدنه‌ی گوشی نمی‌شود.

کاور کینگ کونگ مدل BATMAN-1 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 7/8/SE 2020/SE 2022

کاور مدل H67

لوازم جانبی آیفون SE

اگر نگران آسیب رسیدن به دوربین گوشی هستید، باید از قاب‌های دارای درب کشویی محافظ دوربین استفاده کنید. این نوع قاب‌ها معمولا قیمت بالایی دارند ولی این محصول که مبتنی بر پلاستیک نرم است، با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد. البته به توجه به اینکه دوربین آیفون SE 2022 و SE 2020 بسیار کوچک است، طبیعتا بهتر بود درب کشویی مربوط به دوربین بسیار کوچک‌تر باشد ولی در هر صورت با توجه به قیمت پایین این کاور، می‌توانیم این ضعف را نادیده بگیریم.

کاور مدل H67 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone SE/7/8

کاور نیلکین مدل Camshield

لوازم جانبی آیفون SE

در لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی آیفون SE 2022 و SE 2020 طبیعتا نام کاور ساخت شرکت مشهور نیلکین هم قرار دارد. برای محصول قبلی توضیح دادیم که اندازه‌ی درب کشویی محافظ دوربین بزرگ‌تر از انتظار است که این کاور نیلکین چنین مشکلی ندارد ولی در عوض بسیار گران‌تر است. با توجه به اینکه کاورهای نیلکین کیفیت بسیار بالایی دارند، تا مدت‌ها با خیال راحت می‌توانید از آن بهره ببرید. پنل پشتی و لبه‌ها از بافت خاصی بهره می‌برند که همین موضوع جلوی لیز خوردن گوشی از دست را می‌گیرد.

کاور نیلکین مدل Camshield مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 8 / 7 / SE 2020

کیف کلاسوری کیس می مدل LU-01

لوازم جانبی آیفون SE

کیف‌های کلاسوری به طور ۳۶۰ درجه‌ای از گوشی محافظت می‌کنند و به همین خاطر برای برخی کاربران بهترین گزینه محسوب می‌شوند. این نوع کیف‌ها قیمت بالایی دارند و این مدل هم از این قاعده مستثنا نیست. برای این کیف از چرم مصنوعی استفاده شده و در نتیجه حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. در بخش داخلی شاهد استفاده از کاور مبتنی بر TPU هستیم که به خوبی از گوشی در برابر ضربات محافظت می‌کنند. در بخش داخلی کیف شاهد تعبیه‌ی دو قسمت برای کارت بانکی و یک محفظه برای قرارگیری پول هستیم. از این کیف کلاسوری می‌توانید به عنوان استند هم استفاده کنید.

کیف کلاسوری کیس می مدل LU-01 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 6/7/8/SE 2020

کاور زوبینا مدل Fruits

لوازم جانبی آیفون SE

این هم یکی دیگر کاورهای سیلیکونی مناسب برای آیفون SE 2022 و SE 2020 محسوب می‌شود و به همین خاطر به لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی این دو گوشی در دیجی‌کالا راه پیدا کرده است. لایه داخلی قاب در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه های گوشی را در بر می‌گیرد. خوشبختانه بدنه‌ی قاب به صورت مات است و بنابراین ردی از اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند. با توجه به اینکه ضخامت چندانی ندارد، اندازه و حجم گوشی را به طور قابل توجهی تغییر نمی‌دهد و خیلی زود به حضور آن عادت می‌کنید. این قاب سیلیکونی در رنگ‌های متنوع و جذابی به فروش می‌رسد که می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

کاور زوبینا مدل Fruits مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 7 / 8 / SE 2020 / SE 2022

کاور کینگ کونگ مدل CVRGLS

لوازم جانبی آیفون SE

این قاب از پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد که با این وجود در برابر ضربات می‌تواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد. برای لبه‌ها از پلاستیک استفاده شده و در نتیجه به راحتی می‌توانید گوشی را درون آن قرار دهید و گوشی را از قاب خارج کنید. به طور کلی این یک قاب خوش‌دست و خوش‌رنگ است که می‌تواند زیبایی ظاهری گوشی شما را دوچندان کند.

کاور کینگ کونگ مدل CVRGLS مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 7/8/SE 2020/SE 2022

گلس محافظ آیفون SE 2022 و SE 2020

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD

iPhone SE 2022 12

قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار ایران روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و بنابراین اگر نمایشگر گوشی دچار آسیب شود، برای تعویض آن باید مبلغ بسیار بالایی بپردازید. با توجه به این شرایط، بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند از گلس محافظ برای نمایشگر گوشی خود استفاده کنند. این گلس محافظ که یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی برای آیفون SE 2022 و SE 2020 محسوب می‌شود، نسبت به قیمتی که دارد مقاومت بالایی به ارمغان می‌آورد. خوشبختانه شفافیت نمایشگر را به طور قابل توجهی کاهش نمی‌دهد و برای تاچ نمایشگر هم مشکلی ایجاد نمی‌کند. در صورت استفاده از قاب‌های مختلف هم مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید. بنابراین با خرید این گلس محافظ، خیالتان بابت آسیب نرسیدن به نمایشگر تا حد زیادی راحت می‌شود.

 محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 7 / 8 / SE 2020 / SE 2022

محافظ صفحه نمایش ایکس گلس مدل فول پرایوسی

iPhone SE 2022 13

کاربرانی که در محیط‌های شلوغ مانند تاکسی، مترو و اتوبوس از گوشی استفاده می‌کنند، طبیعتا دوست ندارند اطرافیان قادر به مشاهده‌ی محتوای گوشی باشند. در این میان برای برخی کاربران این موضوع آنقدر اهمیت دارد که ترجیح می‌دهند یک گلس محافظ مخصوص حفاظت از حریم خصوصی خریداری کنند. این نوع گلس‌ها علاوه بر محافظت از نمایشگر گوشی، زاویه دید را به طور قابل توجهی محدود می‌کنند و به همین خاطر اطرافیان دیگر نمی‌توانند محتوای نمایشگر را مشاهده کنند. البته این نوع گلس‌ها طبیعتا کیفیت نمایشگر را تا حدی کاهش می‌دهند که اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی خود هستید، باید با این ضعف هم کنار بیایید.

محافظ صفحه نمایش ایکس گلس مدل فول پرایوسی مناسب برای گوشی موبایل اپل IPHONE SE 2020

شارژ آیفون SE 2022 و SE 2020

شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل B/A

iPhone SE 2022 14

همانطور که گفتیم آیفون SE 2022 از شارژ ۲۰ واتی و آیفون SE 2020 از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و بنابراین این شارژر اپل گزینه‌ی ایده‌آلی برای هر دو محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که این سه شاخه با پریز برق در ایران سازگاری ندارد و شما برای استفاده از آن باید از یک تبدیل ۳ به ۲ استفاده کنید. وزن این شارژر ۸۰ گرم بوده و ابعاد آن به‌صورتی طراحی شده که به‌سادگی قابل حمل باشد. با توجه به اینکه در بازار ایران لوازم جانبی فیک به طور گسترده به فروش می‌رسند، می‌توانید این شارژر را از دیجی‌کالا خریداری کنید و با این کار دیگر خیالتان بابت اصل بودن شارژر موردنظر کاملا راحت است.

شارژر دیواری 20 وات اپل مدل B/A

شارژر دیواری ۲۰ وات باسئوس مدل Quick Charger 20W

iPhone SE 2022 15

شرکت باسئوس نیازی به معرفی ندارد و این شرکت به لطف عرضه‌ی لوازم جانبی جذاب توانسته طرفداران زیادی به دست آورد. با توجه به سرعت شارژ آیفون SE 2022 و SE 2020، این شارژر یکی از بهترین لوازم جانبی برای هر دو گوشی محسوب می‌شود که حداکثر سرعت ۲۰ وات را ارائه می‌کند. برای این شارژر از فناوری Super Si استفاده شده که یک ماده‌ی جدید مبتنی بر سیلیکون محسوب می‌شود که از تراکم بالا و رسانایی حرارتی فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. شارژرهای تولید شده با این تکنولوژی ابعاد کوچک‌تری دارند، سریع‌ترند و در شرایط دمایی بالا مقاومت بیشتری خواهند داشت. به لطف همین موضوع، این شارژ ابعاد و وزن پایینی دارد و به یکی از گزینه‌های جذاب بدل شده است.

شارژر دیواری 20 وات باسئوس  مدل Quick Charger 20W

سخن پایانی

با وجود اینکه یک سال از عرضه‌ی آیفون SE 2022 و حدود سه سال از عرضه‌ی آیفون SE 2020 می‌گذرد، اما هر دو گوشی همچنان طرفداران زیادی دارند و به همین خاطر اگر به دنبال خرید لوازم جانبی برای این دو گوشی هستید، می‌توانید از بین اقلام مطرح شده در این لیست دست به انتخاب بزنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.