مایکروسافت رسما علیه تصمیم CMA برای بلاک معامله اکتیویژن درخواست تجدید نظر داد

سازمان نظارت بر رقابت بریتانیا از معامله بر سر نگرانی‌های بازی‌های ابری جلوگیری کرد

مایکروسافت رسما علیه تصمیم CMA برای بلاک معامله اکتیویژن درخواست تجدید نظر داد

مایکروسافت رسما اعتراض خود بر علیه تصمیم رگولاتور آنتی‌تراست بریتانیا مبنی بر مسدود کردن خرید پیشنهادی اکتیویژن بلیزارد را ارائه کرد.

در ماه گذشته، سازمان رقابت و بازار (CMA) اعلام کرد که به دلیل نگرانی در مورد تاثیر معامله بر بازار نوپای بازی‌های ابری، از معامله ۶۹ میلیارد دلاری جلوگیری می‌کند.

مایکروسافت و اکتیویژن به سرعت قصد خود برای درخواست تجدید نظر در مورد حکم CMA را تایید کردند که رگولاتور ادعا کرده بود از ادامه خرید در سطح جهانی جلوگیری می‌کند. مایکروسافت آن را «تصمیمی بد برای بریتانیا» و اکتیویژن آن را «غیر منطقی» خواند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Redfallاتفاقی که نباید می‌افتاد
بررسی بازی Redfallبررسی بازی Redfall

روز چهارشنبه یکی از سخنگویان مایکروسافت به بلومبرگ تایید کرد که این شرکت رسما درخواست تجدید نظر خود را ارائه کرده است. این پرونده قرار است توسط دادگاه استیناف رقابت بریتانیا بررسی شود که هدف آن تکمیل پرونده‌های «سرراست« در کمتر از ۹ ماه است.

با این حال، بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد اخیرا گفته بود که پیش‌بینی می‌کند این پرونده به سرعت پیگیری شود. او به CNBC گفت:

فکر می‌کنم شرکت ما و مایکروسافت و وکلای ما که در بازنگری قضایی فوق‌العاده با تجربه هستند، راهی برای تسریع روند پیدا کنیم و نتیجه‌گیری‌ها آنقدر ناقص بوده که باید بتوانیم نتیجه‌ای سریع به دست آوریم.

مایکروسافتمایکروسافت

هفته گذشته، کمیسیون اتحادیه اروپا و رگولاتور رقابت کشور چین، این قرارداد بحث‌برانگیز را تایید کردند که باعث می‌شود مایکروسافت مالکیت فرنچایزهای محبوب بازی از جمله Call of Duty و World of Warcraft را به دست آورد.

مایکروسافت در بیانیه‌ای که برای TechRaptor منتشر کرد، گفت مصوب بدون قید و شرط چین از خرید Activision Blizzard به دنبال تصمیمات مجوز از سوی حوزه‌های قضایی مانند اتحادیه اروپا و ژاپن است که مجموع آن را به ۳۷ کشور می‌رساند که نماینده بیش از دو میلیارد نفر هستند.


مطلب پیشنهادی:DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟نصب ٖDirectX برای گیمرها حیاتی است
DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

نصف بازی‌های پلی استیشن تا سال ۲۰۲۵ IPهای جدید خواهند بود - ویجیاتونصف بازی‌های پلی استیشن تا سال ۲۰۲۵ IPهای جدید خواهند بود - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.