مایکروسافت تأیید کرد؛ رویداد رونمایی از سرفیس‌ها در تاریخ ۲۰ مهر برگزار می‌شود

Untitled 2 20

با اعلام رسمی مایکروسافت، رویداد رونمایی از سرفیس‌های جدید در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برگزار و در آن از محصولاتی نظیر سرفیس پرو ۹، سرفیس لپ‌تاپ ۵ و… رونمایی خواهد شد.

اینطور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت در نظر دارد رویداد مورد انتظار خود را به صورت حضوری و در تاریخ ۲۰ مهر برگزار کند. در این رویداد که متمرکز بر سخت‌افزار خواهد بود، از محصولات جدیدی نظیر سرفیس پرو ۹ (به عنوان تبلت دو در یک)، سرفیس لپ‌تاپ ۵ و سرفیس استودیو ۳ رونمایی خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده‌ی کنونی، سرفیس پرو ۹ قرار است در رنگ‌‌بندی جدید، پردازنده‌ی نسل ۱۲ اینتل سری U (البته این تبلت در یک مدل با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸cx نسل ۳ با نام مایکروسافت SQ3 راهی بازار خواهد شد)، در دسترس قرار بگیرد. در رابطه با این محصول اطلاعات زیادی منتشر شده که این یعنی قطعا در رویداد پیش رو شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. همچنین به‌تازگی تصاویری از لوازم جانبی سرفیس استودیو ۳ هم منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت به احتمال زیاد روی ساخت این محصول هم در حال کار است. سرفیس لپ‌تاپ ۵ اما خیلی در خبرها و شایعات اخیر دیده نشده اما با این حال گفته می‌شود در رویداد پیش رو به همراه تبلت سرفیس پرو ۹ و سرفیس استودیو ۳ رونمایی خواهد شد.

گفته می‌شود سرفیس پرو ۹ و سرفیس لپ‌تاپ ۵ از دو تراشه‌ی اینتل Core i5-1235U و Core i7-1255U به عنوان قلب تپنده بهره خواهند برد. دو تراشه‌ای که ۱۰ هسته‌ای و ۱۲ رشته‌ای هستند و توان مصرفی آن‌ها هم به ۱۵ وات می‌رسد. البته پیش‌تر گفته می‌شد تراشه‌های نسل ۱۳ اینتل را در این دو محصول شاهد خواهیم بود ولی ظاهرا برنامه‌ی مایکروسافت تغییر کرده و قصد دارد از این پردازنده‌ها درون محصولات جدیدش استفاده کند. همچنین هر دو محصول با حافظه‌های ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی با ۸/۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در دسترس قرار خواهند گرفت. البته گفته می‌شود مایکروسافت برای مدل‌های مخصوص کسب و کار از ۳۲ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

منبع: XDA-Developers

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link