لیونل مسی رکورد لایک تخم مرغِ اینستاگرام را شکست

لیونل مسی علاوه بر افتخار جام جهانی که به مجموعه افتخارات جام جهانی خود اضافه کرده است، تاج دیگری نیز به دست آورده است: حالا او رکورد بیشترین لایک را در اینستاگرام دارد. تصاویری که او پس از قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی مردان ۲۰۲۲ منتشر کرد، تقریباً ۶۴ میلیون لایک به دست آورده است. این برای شکست دادن رکورددار سابق کافی است، یک عکس استوک از یک تخم مرغ روی پس‌زمینه سفید با عنوانی که شروع می‌شود: «بیایید با هم یک رکورد جهانی ثبت کنیم و بیشترین لایک را در اینستاگرام داشته باشیم».

بالاخره تخم مرغ از دور خارج شد

رکورد این تخم مرغ از اوایل سال ۲۰۱۹ پس از شکست دادن پست کایلی جنر با جمع آوری ۱۹ میلیون لایک، تا کنون حفظ شده بود. در زمان نگارش این مقاله، حدود ۵۷ میلیون لایک دارد.

messi Post

علیرغم رکورد طولانی مدت تخم مرغ، اما در چند روز گذشته مشخص بود که این رکورد به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، چرا که اگر لیست ۲۰ پست برتر در اینستاگرام با بیشترین لایک بررسی کنیم، خواهیم دید که بیشتر آن تحت سلطه مسی و سایر فوتبالیست‌ها بوده است. مسی به تنهایی هشت جایگاه در این فهرست دارد که هفت تای آن قبل، حین و بعد از جام جهانی امسال ثبت شده است. دو پست دیگر در لیست نیز مربوط به رویداد ورزشی بود.

مطئنا روزی این پست مسی هم رکورد خود را از دست خواهد داد، اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد که بسیاری از کاربران اینستاگرام به انبوه مردمی پیوسته‌اند که پیروزی او را تشویق می‌کنند. اگر مایل هستید بیشتر در مورد رکورد تخم مرغ اینستاگرام بدانید می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.