لیام همسورث جایگزین هنری کویل در فصل چهارم سریال The Witcher!

سریال The Witcher را می‌توان از معدود اقتباس‌های موفق از جهان بازی در صنعت فیلم و سریال طی چند سال گذشته به شمار آورد. حالا امروز خبری به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد قرار است در ادامه‌ی این سریال نسبتا موفق و محبوب تغییری اساسی را مشاهده کنیم. لیام همسورث جایگزین هنری کویل در فصل چهارم The Witcher خواهد شد!

دلیلی برای این تغییر در فصل چهارم Witcher بیان نشده

نتفلیکس در حالی اعلام کرده است که یک تغییر اساسی در فصل ۴ این سریال رخ خواهد داد و لیام همسورث جایگزین هنری کویل در نقش گرالت از ریویا می‌شود که فصل ۳ سریال The Witcher هنوز حتی منتشر هم نشده است. بعد از انتشار این خبر هر دو بازیگر در مورد این تغییر پستی در اینستاگرام منتشر کردند که لیام همسورث در این زمینه گفته است: “بیش از یک ماه برای بازی در نقش گرالت ریویا فرصت خواهد داشت” است. با این حال نتفلیکس یا کویل تا به این لحظه هیچ دلیلی برای تغییر بازیگران ارائه نکرده‌اند.

کویل نیز در صفحه اینستاگرام خود گفته است:

“سفر من به عنوان گرالت ریویا پر از هیولاها و ماجراجویی بود و افسوس که مدال و شمشیرهایم را برای فصل ۴ زمین خواهم گذاشت. به جای من، آقای لیام همسورث خارق‌العاده ردای گرگ سفید را بر عهده خواهد گرفت. مانند بزرگ‌ترین شخصیت‌های ادبی، مشعل را با احترام به زمانی که برای تجسم گرالت سپری کرده‌ام و با اشتیاق برای دیدن برداشت لیام از این جذاب‌ترین و ظریف‌ترین مردان از کنار مشعل عبور می‌کنم.”

liam hemsworth Post

همسورث تا کنون در فیلم‌هایی مانند Hunger Games، The Last Song و Independence Day: Resurgence بازی کرده است. هفته گذشته، کویل که در سال ۲۰۱۳ در فیلم Man of Steel ایفای نقش کرده بود، به طرفداران خود و این مجموعه اطمینان داد که اگر پیشنهادی برای بازی در ادامه این فیلم را دریافت کند، حتما نقش سوپرمن را بازی خواهد کرد. کویل همچنین اخیراً در نقش سوپرمن در فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون «راک» نقش آفرینی کرده است.

زمان عرضه فصل چهارم The Witcher مشخص نیست

The Witcher اولین بار در سال ۲۰۱۹ در نتفلیکس به نمایش درآمد و به عنوان اقتباسی از مجموعه کتاب و فرانچایز بازی‌های ویدیویی به همین نام عمل کرد. تمام این صحبت‌ها در حالی است که نمی‌توان زودتر از تابستان سال دیگر منتظر عرضه فصل سوم این سریال بود، اما با این حال اسپین آف The Witcher: Blood Origin در ۲۵ دسامبر (۴ دی) از نتفلیکس پخش خواهد شد و همچنان صحبتی در مورد اینکه چه زمانی باید منتظر پخش فصل ۴ با بازی همسورث باشیم وجود ندارد.

سایر مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.