لپ تاپ ایسر OLED Swift X 16 ترکیبی از قدرتمندترین پردازنده ها

ایسر امروز لپ تاپ جدید Acer Swift X 16 (SFX16-61G) را معرفی کرد که به صورت خاص برای طراحی گرافیک، رندر سه بعدی و ویرایش ویدیو طراحی شده است. این لپ‌تاپ توان نمایش رنگ‌ها با شفافیت جذابی با گزینه‌ای برای نمایشگر OLED 16:10 است که از ۱۰۰% DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. که این ویژگی می‌تواند برای طراحان بسیار مهم باشد.

لپ تاپ OLED Swift X 16 با ترکیب AMD Ryzen 9 7940H و RTX 4050 خودنمایی کرد

لپ تاپ ایسر Swift X 16 با ترکیبی از طراحی جذاب و عملکرد قدرتمند، در طراحی باریک ۱۷.۹ میلی‌متری با پردازنده AMD Ryzen 9 7940H و پردازنده‌های گرافیکی موبایل انویدیا GeForce RTX™ ۴۰۵۰ با درایورهای NVIDIA® Studio برای کمک کردن به ارتقاء پروژه‌های خلاقانه به سطح بعدی ارائه می‌شود. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده TwinAir، باتری بزرگتر و تمامی پورت‌های اتصال حیاتی برای افزایش بهره‌وری است. تماس‌های ویدیویی و پخش جریانی نیز در این لپ تاپ مورد توجه است، زیرا Swift X 16 از یک دوربین ۱۰۸۰p FHD استفاده می‌کند که از کاهش نویز موقت (TNR) ایسر و مجموعه فناوری‌های هوش مصنوعی آن برای ویدیوهای واضح و شفاف استفاده می‌کند.

لپ تاپ ایسر Swift X 16

لپ تاپ Acer Swift X 16 جدید با طراحی دقیق و خوش ساخت، با لولاها و دریچه های هوایی که به طور مرتب زیر سطح آلومینیومی آن پنهان شده است، طراحی زیبا و کاربردی را در کنار هم به نمایش می‌گذارد. این لپ‌تاپ نازک و سبک تازه طراحی شده تنها ۱.۹ کیلوگرم وزن دارد و در یک شاسی شیک ۱۷.۹ میلی‌متری ظاهر و احساسی مطمئن‌تر ارائه می‌کند. تاچ پد صاف آن با ۳۳ درصد فضای اسکرول بیشتر در مقایسه با مدل قبلی خود ارائه می‌شود که بزرگترین پد لمسی را در میان محصولات لپ تاپ فعلی ایسر به نمایش می‌گذارد.

لپ تاپ ایسر Swift X 16

کاربران این لپ‌تاپ می‌توانند از رنگ‌ها و جلوه‌های بصری عالی ارائه شده توسط گزینه پانل OLED 16 اینچی با وضوح ۳.۲K (3200 x 2000) که دارای گواهینامه‌های VESA DisplayHDR™ TrueBlack 500 و TÜV Rheinland Eyesafe® برای مشاهده هرچه بهتر تصاویر لذت ببرند. تصاویر به صورت کاملا واقعی و با دقت رنگ ۱۰۰% DCI-P3 به نمایش گذاشته می‌شود. در کنار آن نیز ما حداکثر روشنایی درخشان ۵۰۰ نیت، نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز و زمان پاسخگویی کمتر از ۰.۲ میلی ثانیه را در این دستگاه خواهیم داشت. وجود حاشیه‌های نازک‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر ۱۶:۱۰ در مقایسه با مدل‌های قبلی برای صفحه نمایش این موارد را برجسته‌تر نیز می‌کند.

عملکرد عالی رندر در کنار خنک کننده برتر

لپ تاپ Acer Swift X 16 که برای کمک به طراحان و سازندگان طراحی شده است، همراه با پردازنده AMD Ryzen™ ۹ ۷۹۴۰H (حداکثر ۴۵ وات و ۸ هسته) و گرافیک داخلی AMD Radeon™ ۷۸۰M عرضه می‎‌شود. سرعت و استقامت بالای پردازنده به کاربران امکان می‌دهد پروژه‌ها را در مدت زمان بسیار پایینی به سرانجام برسانند. پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ انویدیا GeForce RTX 4050، ردیابی پرتوهای نسل بعدی، سخت‌افزار رمزگذاری ویدیوی هوش مصنوعی و AV1 را با دسترسی به درایورهای استودیوی انویدیا و ابزارهای انحصاری مانند NVIDIA Omniverse™،NVIDIA Broadcast و NVIDIA Canvas برجسته می‌کنند.

لپ تاپ ایسر Swift X 16

این لپ‌تاپ با کمک سخت‌افزار قدرتمند، از طراحی مجدد داخلی و راه‌حل‌های حرارتی برای بهبود تعادل بین عملکرد حرارتی و عمر باتری بهره می‌برد. به لطف آرایش‌های حرارتی جدید مهندسی شده، Swift X 16 با خنک‌کننده ارتقا یافته TwinAir عرضه می‌شود که ورودی هوا را تا ۳۶% افزایش می‌دهد، و طراحی صفحه‌کلید به عنوان ورودی هوا برای کمک به دفع گرما و خنک کاری از ویژگی‌های خاص این لپ تاپ است.

یک ارتباط شفاف، واضح و بدون وقفه

لپ‌تاپ جدید ایسر Swift X 16 برای کنفرانس‌های ویدئویی، پخش زنده و وبلاگ‌نویسی ویدیویی از یک دوربین ۱۰۸۰p FHD برخوردار است که در کنار آن از مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی Acer PurifiedView مانند Background Blur، قاب‌بندی خودکار و فناوری تماس چشمی بهره می‌برد. ترکیب فناوری کاهش نویز موقت (TNR) ایسر تصاویری با کیفیت بالا را حتی در شرایط کم نور ارائه می‌کند، در حالی که Acer PurifiedVoice™ با کاهش نویز هوش مصنوعی تضمین می‌کند که صداها هنگام تماس ویدیویی یا ضبط به وضوح شنیده شوند.

لپ تاپ ایسر Swift X 16

این دستگاه دارای حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه LPDDR5، حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی PCIe Gen 4 SDD، و یک اسلات MicroSD برای فضای ذخیره سازی اضافی هنگام بایگانی طرح‌های خلاقانه است. همچنین کاربران می‌توانند دو پورت USB Type-C، HDMI 2.1 و Wi-Fi 6E را برای اتصال با بهترین گزینه‌ها را در اختیار داشته باشند. این لپ‌تاپ در سیستم عامل Windows 11 با استفاده از Windows Hello می‌تواند از طریق خواننده اثر انگشت و Wake on Voice برای ورود راحت‌تر و ایمن‌تر استفاده کند، در حالی که Cortana با تعاملات صوتی به عنوان یک دستیار بهره‌وری شخصی برای کاربران عمل می‌کند.

لپ تاپ ایسر Swift X 16 (SFX16-61G) در ماه جولای (تیر) در آمریکای شمالی با قیمت ۱۲۵۰ دلار در دسترس خواهد بود. همچنین در (اروپا، غرب آسیا و آفریقا) نیز در ژوئن (خرداد) و با قیمت ۱۵۶۶ یورو و در چین در ماه مه (اردیبهشت) با قیمت ۷۹۹۹ یوآن در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.