لباس سیمبیوت Marvel’s Spider-Man 2 دارای عناصر غیرمنتظره خواهد بود

لباس سیمبیوت Marvel’s Spider-Man 2 دارای عناصر غیرمنتظره خواهد بود

Marvel’s Spider-Man 2 چیزهای زیادی در چنته دارد، شرورهای جدیدی مانند Kraven دارد، نقشه جهان تقریبا دو برابر بزرگ‌تر از عنوان قبلی است و می‌توانید آزادانه بین مایلز و پیتر جابجا شوید.

با این حال، لباس سیمبیوت یکی دیگر از ویژگی‌های بزرگ قسمت دوم است که به پیتر توانایی‌های جدیدی می‌دهد و در عین حال شخصیت او را تغییر می‌دهد. در مصاحبه با IGN، رایان اسمیت، کارگردان بازی، کمی بیشتر به لباس سیمبیوت و چگونگی گیم‌پلی آن درباره «قدرت و دگرگونی» اشاره کرد.

حرکت‌های واقعا قدرتمندی را می‌توان تصور کرد که با شاخک‌های سیمبیوت کار کنند و حس و حال بازی را تغییر دهند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

یک نمونه از این حرکت‌ها مشت سیمبیوت است که می‌تواند به یک هدف ضربه بزند و آن را به دیوار بچسباند. در همین حال، حمله سیمبیوت، انبوهی از دشمنان را به هوا پرتاب می‌کند. برایان اینتیهار، کارگردان خلاقیت نیز از انتظارات طرفداران از سیمبیوت آگاه است.

می‌دانیم که انتظارات از سیمبیوت زیاد است و می‌خواهیم احساس متفاوتی نسبت به آنچه که معمولا می‌بینید داشته باشد. پیتر و مایلز، بسیاری از مجموعه‌های حرکتی آن‌ها مبتنی بر سیالیت، سرعت، آکروباتیک است و سیمبیوت قدرت است، یک قدرت تهاجمی است و می‌خواستیم مطمئن شویم که از دیدگاه گیم‌پلی این قدرت نشان داده شود.

Spider-ManSpider-Man

فینیشرهای «خیلی تهاجمی‌تر و بی رحمانه‌تر» در Marvel’s Spider-Man 2 هستند که پیتر می‌تواند آن‌ها را اجرا کند. با این حال، فکر نکنید که لباس خیلی قدرتمند است – اینسامنیاک حول قوه فانتزی تعادل برقرار می‌کند، اما بازی «احساس زیاد قدرتمند بودن را نخواهد داد».

در حالی که سازندگان فاش نکردند که پیتر چگونه این لباس را دریافت می‌کند، اینتیهار گفت که به DNA این فرنچایز احترام می‌گذارند، در حالی که از «میکس کردن همه چیز» نمی‌ترسند. Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز ۲۰۲۳ برای PS5 منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه دقیق به زودی اعلام خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Strayبررسی بازی Stray


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن ۲ و نمایش جنجالی پلی استیشن

زمان انتشار به‌روزرسانی فصل ۵ بازی Battlefield 2042 اعلام شد - ویجیاتوزمان انتشار به‌روزرسانی فصل ۵ بازی Battlefield 2042 اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.