لایکا وضوح دوربین در گوشی نسل دوم لایتز دو برابر می‌کند – Leitz Phone 2

لایکا  گوشی هوشمند خود را در قسمت پردازش و حسگر بسته‌بندی کرده است و  یک گوشی اخیر Aquos از شرکت فناوری ژاپنی شارپ را برای عرضه گوشی Leitz Phone 2 در واقع دوباره «بسته‌بندی» کرده است.

تمرکز اصلی در اینجا ماژول دوربین عقب است که یک سنسور تصویربرداری CMOS 47.2 مگاپیکسلی از نوع ۱ اینچی – بیش از دو برابر وضوح اولین گوشی Leitz – ، همراه با Summicron 19 میلی متری F1.9 دارد.

دوربین‌های موبایل می‌توانند از زوم دیجیتال ۶ برابری و همچنین نرم‌افزارهای تصویربرداری اختصاصی بهره ببرند تا نوید ظاهری معتبر لایکا را بدهند که بر اساس لنزهای دوربین Summilux 28، Summilux 35 و Noctilux 50 این شرکت است. تصاویر را می توان در فرمت RAW یا JPEG ذخیره کرد.

سایر گزینه‌ها عبارتند از عکاسی سیاه و سفید بر اساس دوربین‌های تک رنگ، ظاهر فیلم سینمایی آنالوگ ۳۵ میلی‌متری به‌علاوه حس سینمایی مدرن‌تر.

لایکا همچنین ویجتی را در نظر گرفته است که زمان‌های بهینه را برای گرفتن عکس در درخشش گرم طلوع یا غروب خورشید نشان می‌دهد. هیچ صحبت رسمی در مورد عملکرد ویدیو وجود ندارد، اما مدل شارپ که بر اساس آن ساخته شده است، قادر به ضبط ۸K است.

این دوربین یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی گوریلا گلس با رزولوشن ۲۷۳۰ در ۱۲۶۰ OLED به اضافه دوربین سلفی ۱۲.۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز و زوم دیجیتال پیوسته ۸ برابری  دارد.

نسل دوم گوشی هوشمند لایتز از پلتفرم موبایل کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (SM8450) با پردازش هشت هسته ای، گرافیک Adreno، ۸۰۲.۱۱ac/ax Wi-Fi، بلوتوث ۵.۲ و موتور هوش مصنوعی Hexagon بهره می‌برد.

این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با قابلیت ارتقای SD تا ۱ ترابایت عرضه می‌شود و اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند.

Leitz Phone 2 از هفته آینده به طور انحصاری در ژاپن از طریق Softbank به قیمت ۲۲۵۳۶۰ ین (حدود ۱۶۰۰ دلار آمریکا) فروخته می شود.

صفحه محصول: Leitz Phone 2

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.