قیمت گوشی‌‌های هوشمند پرچمدار احتمالاً به‌زودی افزایش می‌یابد

best smartphones buying guide 2023 63ebb2cdc316fdb62df551e0

هفته‌ی گذشته شایعه‌ای درمورد سری آیفون ۱۵ منتشر شد مبنی‌بر اینکه مدل‌های پرو این گوشی‌ها احتمالاً با قیمتی گران‌تر نسبت‌ به نسل‌های قبلی عرضه خواهند شد. این خبر نشان‌دهنده‌ی افزایش قیمت‌ گوشی‌های هوشمند رده‌بالا است که سایر شرکت‌ها نیز آن را دنبال خواهند کرد.

اکنون اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد افزایش قیمت گوشی‌های پرچمدار اتفاق خواهد افتاد. کانترپوینت برخی از آمارهای مربوط به بازار گوشی‌های هوشمند پریمیوم بازار را در سال ۲۰۲۲ منتشر کرده است. این نمودار به‌طور خلاصه نشان می‌دهد درحالی‌که میزان فروش کلی گوشی‌های هوشمند در سرتاسر جهان نسبت‌ به سال گذشته ۱۲ درصد افت کرده‌، اما فروش گوشی‌های رده‌بالا یک درصد افزایش یافته است. این اطلاعات همچنین نشان می‌دهد برای اولین‌بار، ۵۵ درصد از سهم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به مدل‌های پریمیوم اختصاص یافته است.

به گزارش Androidauthority، می‌توان گفت فروش گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده نسبت‌ به محصولاتی که با برچسب هزار دلار یا بیشتر روانه‌ی بازار شده‌اند، کاهش یافته است.

اگر آمار جدید کانترپوینت شما را کمی سردرگم کرده است، باید اشاره کنیم عبارت ≥ ۶۰۰ دلار به قیمت عمده‌فروشی گوشی‌ها اشاره دارد و نه برچسب قیمت خرده‌فروشی آن‌ها. این شرکت تحقیقاتی برای تجزیه‌وتحلیل بازار، از قیمت‌گذاری عمده‌فروشی استفاده می‌کند زیرا برچسب‌های خرده‌فروشان در سرتاسر جهان با نوسانات زیادی همراه است و نمی‌توان داده‌های خیلی دقیقی از آن‌ها به‌دست آورد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link