قهرمان بعدی اورواچ ۲ ترکیبی از یک ربات و هالک است؛ با رماترا آشنا شوید

بازی اورواچ ۲ (Overwatch 2) چندی پیش عرضه شد. صرفه نظر از اخبار و نظرات تکراری در مورد این بازی، اورواچ ۲ در حال حاضر یک عنوان سرویس آنلاین است. به همین دلیل قرار است به صورت فصلی محتوای جدید دریافت کند. حال این محتوا می‌تواند قهرمان، نقشه یا هر چیز دیگری باشد.

بلیزارد اعلام کرده که قهرمان بعدی اورواچ ۲ راماترا (Ramattra) نام خواهد داشت. این قهرمان را نمی‌توان یک کاراکتر کاملاً جدید دانست. به دلیل اینکه نزدیک به ۳ سال پیش در یک رویداد به نام Storm Rising به طرفداران معرفی شد. حال قرار است ماه آینده این کاراکتر وارد بازی اورواچ ۲ شود.

رماترا در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) وارد بازی اورواچ ۲ خواهد شد. در کنار این کاراکتر فصل دوم این بازی نیز آغاز خواهد شد. رماترا یک کاراکتر تانک است و یازدهمین مورد در این دسته است. همینطور اینکه یک مکانیسم کاملاً جدید را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. رماترا دارای دو فرم است. اولین فرم آمنیک (Omnic) بوده و دومی فرم نمسیس (Nemesis) است. هر دو فرم نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در حالت آمنیک رماترا اندازه‌ی عادی‌ای دارد. در این حالت او از چوبدستی خود استفاده کرده تا موارد مختلف را به سمت دشمنان پرتاب کند. همینطور اینکه می‌تواند یک سد برای دفاع از هم تیمی‌های خود بسازد. زمانی که رماترا به حالت نمسیس خود تبدیل شود، بسیار حجیم می‌شود. این توانایی دارای بازه زمانی بوده و رماترا را بسیار قدرتمند می‌کند. همینطور اینکه توانایی حمله مستقیم به دشمنان را پیدا می‌کند.

تیم سازنده اورواچ ۲ تغییر رماترا از آمنیک به نمسیس را ترسناک می‌خوانند. در اصل این تغییر رماترا را از حالت عادی به یک هیولای بزرگ تبدیل می‌کند. نکته اینجاست که حالت نمسیس باعث خواهد شد رماترا به راحتی در تیررس دشمنان قرار بگیرد. چیزی که برای مبارزات چندان مناسب نیست.

قهرمان جدید اورواچ 2

در این تصویر شما دو حالت مختلف رماترا را مشاهده می‌کنید.

نکته اصلی اینجاست که رماترا به بازیکنان قابلیت تجربه حالت‌های جدید را در بازی می‌دهد. بازیکنان باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند از هم تیمی‌های خود دفاع کنند یا اینکه با قدرت به دشمنان حمله کند. حملات حالت نمسیس این کرکتر به راحتی دفاع دشمنان را از بین می‌برد. به همین دلیل با تصمیم گیری مناسب یک حمله بسیار خوب را می‌توان به تیم دشمن انجام داد.

بلیزارد اطلاعات زیادی توانایی‌ها و قابلیت‌های رماترا منتشر نکرد. با اینحال اطلاعات زیادی از داستان و ارتباط او با کاراکترهای دیگر منتشر کرد. طبق چیزی که بلیزارد گفته رماترا به عنوان یک ماشین جنگنده ساخته شده است. با اینحال او تصمیم گرفت تا سلاح خود را کنار گذاشته و به همراه زنیاتا به دنبال آرامش بگردد. او این راه را ادامه داد تا در نهایت مجبور شد برای مردمش دوباره به مبارزه بپردازد.

آمنیک‌ها و انسان‌ها تلاش کردند تا همواره با یکدیگر زندگی کنند. مشکل اینجاست که این دو نژاد به طور ناگهانی تصمیم به مبارزه با یکدیگر گرفته و رماترا دیگر نتوانست تحمل کند. به همین دلیل تصمیم گرفت تا برای امنیت جنگیده و تمام تلاش خود را بکند.

مانند کریکو (Kiriko) رماترا نیز جزئی از بتل‌پس (Battle Pass) اورواچ است. همینطور اینکه بازیکنان می‌توانند با تجربه این بازی به آن دست پیدا کنند. این روند جدید اورواچ چیزی نیست که کاربران قدیمی به آن علاقه داشته باشند ولی بلیزارد آینده بازی را اینگونه برنامه‌ریزی کرده است. رماترا نیز به همراه چند نقشه‌ی جدید در فصل ۲ وارد بازی اورواچ ۲ خواهد شد.

منبع: Polygon.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.