فصل چهارم Fall Guys هفته آینده آغاز می‌شود

همراه با یک ویرایشگر مراحل برای ساخت راندهای سفارشی

فصل چهارم Fall Guys هفته آینده آغاز می‌شود

استودیو Mediatonic اعلام کرد که فصل چهارم Fall Guys تحت عنوان Creative Construction هفته آینده عرضه خواهد شد.

این فصل که برای انتشار در روز ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) در ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران تنظیم شده، یک ویرایشگر مرحله درون بازی دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا راندهای سفارشی بسازند و سپس آن‌ها را با جامعه بازیکنان به اشتراک بگذارند.

Mediatonic فصل چهارم را طی یک ارائه در روز سه شنبه فاش کرد که در یوتیوب قابل مشاهده است. جو والش، کارگردان خلاق استودیو گفت:

این بزرگترین تغییری بود که در بازی ایجاد کردیم و واقعا هیجان‌انگیز است که در نهایت کلیدهای پادشاهی را به بازیکنان بدهیم.


مطلب پیشنهادی:‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنیدلذت‌هایی ساده، اما دوست داشتنی
‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید

وی افزود از این پس، تیم توسعه‌دهنده از ابزارهای Creative Construction برای ساخت مراحل منحصرا برای بازی استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که محتوای بیشتری نسبت به گذشته عرضه خواهند کرد.

با شروع فصل چهارم Fall Guys بیش از ۵۰ راند در طول فصل در دسترس قرار خواهند گرفت که بسیار بیشتر از قبل است.

Fall GuysFall Guys

نکته مفید دیگر این است که سازندگان برای اولین بار می‌توانند مراحل را به صورت آنلاین تغییر دهند، بنابراین نیازی به انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای رفع اشکالات نیست، مشکل بزرگی که همیشه با آن روبرو بودند. بنابراین تمام این موارد، از این نقطه به بعد محتوای بازی را بسیار غنی‌تر و متنوع‌تر می‌کنند.

هنگامی که بازیکنان مرحله خود را ساختند و ثابت کردند که امکان تکمیل آن وجود دارد، یک کد اشتراک دریافت می‌کنند که می‌توانند آن را بین بازیکنان دیگر توزیع کنند. جو والش گفت Mediatonic قصد دارد بهترین و محبوب‌ترین راندها را در یک «نمایش جانبی» هفتگی ارائه دهد.


مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبا مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای جنجالی بازی آنرکورد و استودیو تازه پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.