فراری ۴۵۸ خلافکاران پس از توقیف به خودروی پلیس جمهوری چک تبدیل شد + ویدیو

پلیس جمهوری چک پس از توقیف ابرخودروی فراری ۴۵۸، آن را به خودروی پلیسی با سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت تبدیل کرد. پلیس جمهوری چک اعلام کرد که فراری ۴۵۸ جدید آنها از روز دوشنبه شروع به کار کرد. تغییر رنگ آن از قرمز به نقره ای، چراغ های جدید، آژیر، برچسب ها و سایر تجهیزات آن حدود ۱۲,۰۰۰ دلار هزینه داشت. پلیس چک خاطرنشان می کند که این هزینه بسیار کمتر از هزینه ماشین پلیس جدید اشکودا اکتاویا است که معمولا استفاده می شود.فراری 458 خلافکاران به ماشین پلیس جمهوری چک تبدیل شدپلیس چک متوجه شده است که اتومبیل های معمولی آنها نمی توانند به پای خودروهای پر سرعت مجرمان برسند؛ ماشین‌هایی که به‌طور خاص تیونینگ شده‌اند و اغلب برای مسابقه خیابانی غیرقانونی استفاده می شوند و در بیشتر مواقع در نهایت از بین می‌روند. تعقیب و گریز پرسرعت، در بزرگراه های این کشور رایج است و آنها امیدوارند که این فراری ۴۵۸ از مسابقات جاده ای جلوگیری کند.فراری 458 خلافکاران به ماشین پلیس جمهوری چک تبدیل شد

فراری 458 خلافکاران به ماشین پلیس جمهوری چک تبدیل شدحدود ۳۰ مورد مسابقه خیابانی غیرقانونی در سال ۲۰۱۹ در جمهوری چک گزارش شده است که در آن خودروهایی با عملکرد بالا در جاده های عمومی به سرعت بسیار بالایی می رسند که خودروهای معمولی پلیس، نمی توانند از پس آن برآیند. پلیس چک می‌گوید که این فراری گران‌ترین خودرویی نیست که تا به حال توقیف کرده است. این فراری در یک سال گذشته حدود ۹۰۰ وسیله نقلیه را در مسابقات غیرقانونی برده است و بیشتر خودروهای بازندگان برای جبران خسارت، فروخته شده اند.

چه کسی مالک فراری است؟

فراری 458 خلافکاران به ماشین پلیس جمهوری چک تبدیل شد
انزو فراری

فراری بدون شک بزرگترین نام در صنعت ساخت خودروهای لوکس است. نقطه آغاز این برند معروف به سال ۱۹۲۹ بر می گردد، زمانی که انزو فراری، اسکودریا فراری را تاسیس کرد. این شرکت در طول سال ها صاحبان مختلفی از جمله فیات داشته است، اما از سال ۲۰۲۲، ۶۷.۰۹ درصد از این شرکت در اختیار مردم است. پسر انزو، پیرو فراری، ۱۰ درصد و کمپانی اکسور (Exor) که فراری S.p.A یکی از زیرمجموعه های آن است و در اختیار هلدینگ هلندی تحت کنترل خانواده آنیلی است ۲۲.۹۱ درصد دیگر آن را دارد.فراری 458 خلافکاران به ماشین پلیس جمهوری چک تبدیل شدفراری به خاطر خودروهایش مانند روما، سوپر آمریکا، تستاروسا و انزو، که به نام بنیانگذارانش نامگذاری شده است، مشهور است. این شرکت مستقر در مارانلو، علاوه بر ایجاد تعدادی خودروی کلاسیک جاده ای که در همه جا مورد حسادت هستند، در فرمول یک نیز بسیار موفق بوده است. تیم فراری افتخار این را دارد که تنها تیمی است که از زمان شروع مسابقات قهرمانی جهان هر فصل را تکمیل کرده است. برخی از نمادین ترین رانندگان این ورزش مانند مایکل شوماخر و نیکی لاودا برای فراری، مسابقه داده اند و تیم فراری پرافتخارترین تیم در تاریخ F1 هستند.

بیشتر بخوانید:

فراری F1 شکست ناپذیر میشاییل شوماخر به قیمت ۸ میلیون دلار به فروش می رسد

خانه متحرک ۲ میلیون دلاری ملقب به «اولین قایق تفریحی زمینی» با پارکینیگ برای فراری

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.