علاقه اِد بون به ساخت ریمیک بازی Mortal Kombat 4

کارگردان سری بازی‌های «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) از علاقه خود به ساخت ریمیک بازی Mortal Kombat 4 خبر می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت خبری Comicbook، «اِد بون» (Ed Boon)، خالق سری بازی‌های مبارزه‌ای MK، از تمایل خود به بازسازی یکی از نسخه‌های قدیمی این سری سخن گفت. بسیاری از طرفداران Mortal Kombat منتظر اعلام رسمی بازی Mortal Kombat 12 هستند. علاوه بر امکان معرفی عنوان MK12، «اِد بون» نظری درباره بازگشت یکی از نسخه‌های به یادماندنی سری مذکور در میان هواداران خود به اشتراک گذاشت.

پوستر تزئینی بازی Mortal Kombat 4؛ Ed Boon در اندیشه ساخت ریمیک

امروز، پوسترتزئینی از بازی Mortal Kombat 4 در فضای مجازی منتشر شد که «اِد بون» به آن واکنش نشان داد. بازی Mortal Kombat 4 در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و MK4 اولین نسخه سه بعدی فرانچایز «مورتال کامبت» به شمار می‌آید. بازگشت عنوان Mortal Kombat 4 به عصر حاضر بازی‌های رایانه‌ای کمی غیرممکن است اما Ed Boon علاقه دارد روزی این بازی را برای کنسول‌های نسل نهم بازسازی کند. پاسخ Ed Boon به پُست تصویر تزئینی MK4، به شایعه تولید ریمیک این بازی بیشتر دامن زد:

بله! من حتما این پروژه [مورتال کامبت ۴] را در طول سال جاری در نظر می‌گیرم.

استودیو NetherRealm تاکنون علامتی بابت ساخت نسخه‌های ریمیک و ریسمتر عناوین خود نشان نداده است. طرفداران شدیداً درخواست ساخت ریمیک سه بازی اول Mortal Kombat را به استودیو مزبور کرده‌اند. استودیو NetherRealm بیشتر علاقه به توسعه بازی‌های جدید برای هواداران خود دارد. با این حال، شنیدن خبر علاقه «اِد بون» به ساخت ریمیک بازی Mortal Kombat 4 می‌تواند برای رسانه‌ها و طرفداران سری جالب و وسوسه‌برانگیز باشد.

ساخت ریمیک بازی Mortal Kombat 4

فرانچایز Mortal Kombat در این روز‌ها بسیار سرحال به نظر می‌رسد. استودیو NetherRealm قصد دارد در آینده نزدیک نسخه دوازدهم این سری را به طور رسمی معرفی کند. همچنین مراحل پیش‌تولید فیلم Mortal Kombat 2 آغاز شده و فیلمبرداری آن به‌زودی شروع می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.