عرضه OnePlus 11R در ۱۸ بهمن با پشتیبانی از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

وان پلاس کمپانی چینی به تازگی یک تیزر رسمی از گوشی هوشمند OnePlus 11R منتشر کرده و در آن جزئیات و تاریخ انتشار آن را اعلام کرده است. وان پلاس ۱۱ آر قرار است در ۱۸ بهمن معرفی شود و طبق گفته‌ها این گوشی قرار است با پشتیبانی از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 که در واقع همان چیپستی است که در OnePlus 10T مورد استفاده قرار گرفت عرضه شود.

با این حال این تراشه یک رده از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که در OnePlus 11 استفاده می‌شود پایین‌تر است. این گوشی همچنین قرار است با یک سیستم خنک کننده با پشتیبانی از محفظه بخار که ظاهرا مشابه OnePlus 10T است و حدود ۶۴ درصد نیز از سیستم خنک کننده OnePlus 10 Pro بزرگ‌تر است عرضه شود.

وان پلاس همچنین پیکربندی حداکثری رم OnePlus 11R را برای کاربران ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته، اما با این حال اشاره دیگری به سایر مشخصات مربوط به حافظه ذخیره‌ساز دستگاه نکرده است. با این حال این کمپانی اشاره کوتاهی به یک ویژگی جدید RAM-Vita کرده و در آن ادعا شده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای تسریع فرآیند تخصیص حافظه رم در گوشی استفاده شده است.

وان پلاس OnePlus 11R

OnePlus 11R همچنین از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز LTPS LCD پشتیبانی می‌کند و نرخ رفرش ریت آن نیز از ۴۰ تا ۱۲۰ می‌تواند تنظیم شود. وان پلاس همچنین قرار است این گوشی را با شارژ سریع ۱۰۰ واتی SuperVOOC و پشتیبانی از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه کند که در همین راستا ادعا شده که گوشی در ۲۵ دقیقه شارژ می‌شود. جزئیات بیشتر در خصوص این گوشی قرار است در همان زمان معرفی آن در ۱۸ بهمن در دسترس قرار گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.