عرضه بازی Atlas Fallen با تاخیر مواجه شد

عرضه بازی Atlas Fallen با تاخیر مواجه شد

Focus Entertainment و استودیو Deck13 چندی پیش اعلام کردند که Atlas Fallen در تاریخ ۱۶ می عرضه می‌شود و پس از آن ویدئوهای گیم‌پلی زیادی برای اکشن نقش‌آفرینی خود نمایش دادند که توانایی‌های منحصر به فرد شخصیت، گزینه‌های پیمایش، سیستم مبارزات و موارد دیگر را به نمایش می‌گذاشتند.

با این حال، این ناشر شب گذشته در توییتر خود اعلام کرد که عرضه Atlas Fallen تقریباً سه ماه به تعویق افتاده و اکنون در ماه آگوست منتشر خواهد شد، چرا که توسعه‌دهنده Deck13 برای ارائه بهترین نسخه ممکن بازی به زمان بیشتری نیاز دارد.


مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

این شرکت در بیانیه خود گفت:

هدف ما همیشه ایجاد یک تجربه ARPG به یاد ماندنی در یک محیط منحصر به فرد، با گیم‌پلی هیجان انگیز و گزینه‌ای برای کوآپ یکپارچه به همراه دوست خود بوده است. دوست داریم زمان بیشتری صرف بازی کنیم که به ما امکان می‌دهد بهترین نسخه ممکن Atlas Fallen را ارائه دهیم.

Atlas FallenAtlas Fallen

در همین حال، ناشر همچنین تایید کرد که ویدئوهای جدید گیم‌پلی و اطلاعات مربوط به بخش کوآپ بازی در اوایل تابستان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در اوایل تابستان برمی‌گردیم تا به‌روزرسانی‌های بیشتری را به اشتراک بگذاریم، از جمله ویدئوهای جدید گیم‌پلی و اولین نگاه به گیم‌پلی کوآپ. بی‌صبرانه منتظریم تا تابستان امسال یک تجربه فوق‌العاده در سرزمین‌های متروک اطلس برای شما به ارمغان بیاوریم.

بازی در یک سرزمین شنی می‌گذرد و قهرمان داستان می‌تواند توانایی‌های مخصوص ماسه‌ای را آزاد کند و ماسه را به سلاح‌های مختلف تغییر شکل دهد. در این عنوان شما می‌توانید خرابه‌های باستانی را کاوش، اسرار یک جامعه سقوط کرده را کشف، با یک خدای فاسد و هیولاهای خارق العاده مبارزه کنید.

Atlas Fallen در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 از بهترین نقش آفرینی‌های سالهای اخیر!
بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]

بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید] - ویجیاتوبازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.