عدم رضایت فیل اسپنسر از امتیازات بازی Redfall

«فیل اسپنسر» (Phil Spencer) در آخرین اپیزود پادکست Kinda Funny Games حضور یافت و پیرامون امتیازات پایین بازی «ردفال» (Redfall) صحبت کرد. او اعلام کرد مسئولیت مشکلات بازی مذکور را برعهده می‌گیرد اما بابت آرزوهای خلاقانه اعضای تیم «آرکین» (Arkane) عذرخواهی نخواهد کرد.

بازی انحصاری شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) – Redfall – چند روز پیش منتشر شد. این بازی برخلاف انتظارات، با واکنش منفی کاربران و منتقدان صنعت بازی‌های کامپیوتری همراه شد. برخی از آن‌ها از مشخص‌نبودن هسته‌ی اصلی گیم‌پلی بازی «ردفال» اعتراض داشتند. استودیو Arkane قبلاً اعلام کرده بود Redfall یک بازی جهان آزاد است که در آن عناصر Co-op آمیخته شده و قرار است تجربه‌ای به مانند Dishonored را به کاربران ارائه دهد.

فیل اسپنسر و بازی Redfall

صحبت‌های اسپنسر در مورد نمرات منفی بازی Redfall

به نظر می‌رسد استودیو Arkane موفق نشده است تا ترکیب مدنظر خود را به بازیکنان منتقل کند. از سوی دیگر، «مایکروسافت» اعلام کرد تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا مشکلات این بازی را به طور کامل برطرف کند. «اسپنسر» تاکید کرد به‌روزرسانی برای پشتیبانی بازی Redfall از کیفیت تصویر ۶۰ فریم بر ثانیه برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S نیز عرضه خواهد شد. بخش‌هایی از حرف‌های «فیل اسپنسر» پیرامون بازی Redfall را در ادامه مشاهده می‌کنید:

هیچ چیزی برای من دشوارتر از ناامید کردن جامعه کاربران ایکس باکس و دیدن از بین رفتن اعتماد به نفس طرفداران نیست. من به‌نوعی از دست خودم عصبانی هستم. من به اعلام اخباری مانند اجرای ۶۰ فریم بر ثانیه‌ بازی «ردفال» فکر می‌کنم و اینکه ما قصد نداشتیم این بازی را در این وضعیت عرضه کنیم. این به‌نوعی یک مشت زیر چانه‌ی خودمان بود که چند هفته پیش رخ افتاد. واکنش منتقدان هم چیزی نبود که انتظارش را داشتیم. من هم بعد از آن کمی خودم را جمع کردم و فکر کردم که باید چه درسی از این اتفاقات بگیریم. چطور می‌توانیم کارمان را بهتر کنیم. البته روشن است که کارهای باکیفیت و بی‌نقصی وجود دارد که ما می‌توانیم انجام دهیم. اما کاری که من دیگر انجام نخواهم داد، فشار آوردن روی جنبه خلاقانه تیم‌های ما است.

من یکی از طرفداران بزرگ استودیوی آرکین آستین هستم. سابقه آن‌ها بی‌نظیر است. من عاشق بسیاری از بازی‌هایی هستم که آن‌ها ساختند. این یکی از مواقعی بود که تیم به اهداف داخلی خود نرسید. من فکر می‌کنم که شاید کمی ساده‌تر باشد که بگوییم اگر آن‌ها سه ماه بازی را به تأخیر می‌انداختند، محصول نهایی از جنبه هسته خلاقیت، به چیز متفاوت‌تری از آنچه که بود تبدیل می‌شد.

در هر صورت، این فشار باعث می‌شود تا «مایکروسافت» و استودیو «بتسدا گیمز» بازی Starfield را با کیفیت مطلوب در بازار عرضه کنند. این بازی بزرگ قرار است در ششم ماه سپتامبر عرضه شود. «مایکروسافت» قرار است یک رویداد ویژه با محوریت بازی «استارفیلد» در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.