طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد ۱۴۰۲ [+شرایط و قیمت]

طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد. شرکت مکث موتور قصد دارد طرح فروش پیکاپ جذاب خود را از روز شنبه استارت بزند.

طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد ۱۴۰۲ از روز شنبه، ۶ خردادماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. شرکت مکث موتور به‌عنوان شرکت عرضه‌کننده این پیکاپ در نظر دارد این طرح را برای اولین‌بار در سال جاری استارت بزند. آنطور که اعلام کرده است، ثبت‌نام از روز شنبه آغاز شده و تا روز دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاریسرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: طرح فروش تارا اتوماتیک ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد

در این طرح که برای اولین‌بار در سال جاری اعلام شده است، پیش‌فروش مدل ۱۴۰۲ کلوت دنده‌ای و اتوماتیک (AT) از روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه ۸ خرداد (یا تا زمان تکمیل ظرفیت) با قیمت قطعی و موعد تحویل مهرماه در نمایندگی‌های شرکت مکث موتور انجام می‌شود.

متقاضیان کلوت دنده‌ای می‌توانند این مدل را با پیش‌پرداخت ۷۹۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک را با پیش‌پرداخت ۹۳۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ثبت‌نام کنند و الباقی مبلغ را به صورت یک فقره چک به تاریخ ۱۵ شهریورماه (که در زمان ثبت‌نام از متقاضی دریافت می‌شود)، پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است که قیمت قطعی اعلام شده برای کلوت دنده‌ای ۱ میلیارد و ۵۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و برای مدل اتوماتیک نیز ۱ میلیارد و ۸۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد 1402 اعلام شد

طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد 1402 اعلام شد

طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد 1402 اعلام شد

طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد 1402 اعلام شد

هر دو مدل کلوت از سیستم حرکتی چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل اتوماتیک و همچنین پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی به قدرت ۲۱۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر بهره می‌گیرند و گیربکس آنها نیز در مدل دنده‌ای و اتوماتیک از نوع ۶ سرعته است. از جمله امکانات این پیکاپ آفرودی می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، تهویه مطبوع دیجیتال، کروز کنترل، نمایشگر لمسی و دوربین دید عقب اشاره کرد، با این تفاوت که سیستم تهویه مطبوع در کلوت AT از نوع اتوماتیک با صفحه کنترل لمسی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور خرداد ۱۴۰۲ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link