طراحی اولین گوشی تاشو گوگل لو رفت

جان پروسر که یکی از مشهورترین افشاگران محسوب می‌شود، ساعاتی قبل با انتشار یک ویدیو در کانال یوتیوب خود طراحی اولین گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد را لو داد. البته ممکن است این گوشی تحت عنوان پیکسل نوت‌پد راهی بازار شود.

همین ابتدا باید بگوییم که این رندرها بر اساس فایل‌های CAD نیستند و این افشاگر اعلام کرده که بر اساس تصاویر دریافتی و دیگر اطلاعات ارائه شده، این رندرها را ایجاد کرده است. بنابراین ممکن است در برخی جزئیات با گوشی نهایی فرق داشته باشد. اما در کل به نظر می‌رسد گوشی تاشو گوگل چنین شکل و شمایلی خواهد داشت.

گوشی تاشو گوگل

طبق این رندرها، پنل پشتی این گوشی یادآوری گوگل پیکسل ۷ پرو است و ماژول دوربین آن تفاوت زیادی با این گوشی ندارد. این افشاگر مدعی شده که گوشی موردنظر از بدنه‌ی مبتنی بر شیشه و فلز بهره می‌برد. در بخش داخلی شاهد حاشیه‌های ضخیم نمایشگر هستیم و در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر دوربین سلفی تعبیه شده است. در حفره‌ی نمایشگر بیرونی که در بخش مرکزی قسمت فوقانی آن تعبیه شده یک دوربین سلفی قرار گرفته است.

این افشاگر می‌گوید که گوشی موردنظر به عنوان پیکسل فولد به دست کاربران می‌رسد و نام پیکسل نوت‌پد برای آن انتخاب نشده است. همچنین این گوشی قرار نیست قیمت پایینی داشته باشد. بنابراین مانند گلکسی زد فولد گوگل قصد دارد برای آن قیمت بسیار بالایی در حدود ۱۸۰۰ دلار در نظر بگیرد. اگر ادعای این افشاگر صحت داشته باشد، اواسط ۲۰۲۳ در رویداد I/O شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود و بنابراین بدون شک تا آن زمان اطلاعات زیادی از این گوشی فاش می‌شود.

منبع: Android Authority

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link