صدای رویایی شما با تجهیزات صوتی زیکو

صدای رویایی شما با تجهیزات صوتی زیکو

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

وقتی صحبت از خوانندگی، ضبط صدا برای پادکست و سخنرانی می‌شود، اکثر ما به این فکر می‌افتیم که کافیست بهترین صدا را داشته باشیم تا فایل نهایی با کیفیت شود. اما هر چه قدر هم صدای‌تان خوب باشد، نداشتن تجهیزات صوتی مرغوب شما را از داشتن پروژه‌ی با کیفیت دور می‌کند.

بنابراین اگر دلتان می‌خواهد صدایی رویایی و جذاب داشته باشید و فایل‌ها و سخنرانی‌های شما با کیفیت بالا ضبط و پخش شوند، در ادامه همراه ما باشید. در این مقاله مهمترین تجهیزات را بررسی می‌کنیم و برند زیکو را به عنوان یکی از معتبرترین برندها جهت خرید تجهیزات صوتی مرغوب، معرفی می‌کنیم. در ضمن، شرکت زیکو هم اکنون در ایران محصولات این برند محبوب را عرضه می‌کند که در پایان مقاله اطلاعات شرکت را با شما به اشتراک می‌گذاریم. 

تجهیزات صوتی برای ضبط صدای باکیفیت

تجهیزات مختلفی جهت ضبط و پخش صدا وجود دارند، ما در ادامه مهمترین آنها را بررسی می‌کنیم:

۱. میکروفون

برای ضبط صدای خود، به میکروفون نیاز دارید. میکروفون سیگنال صوتی ارسال شده به آن را دریافت کرده و امواج صوتی را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند. سپس آن سیگنال الکتریکی از طریق کابل و به نوعی دستگاه یا نرم افزاری که سیگنال را به صورت دیجیتالی تغییر می‌دهد، عبور می‌کند.

هنگامی که صدا از طریق بلندگوها یا هدفون‌ها هدایت می‌شود، سیگنال دیجیتال دوباره به سیگنال صوتی تبدیل می‌شود. به طور معمول، سیگنال دیجیتالی ضبط شده در دستگاه یا نرم افزار تعیین شده ذخیره می‌گردد، یعنی جایی که صدا را می‌توان ویرایش کرد. انواع مختلفی از میکروفون‌ها وجود دارند که برای اهداف و سناریوهای مختلف استفاده می‌شوند.

در کمپانی زیکو (ZICO)، بهترین میکروفون ها برای ضبط صدای شما وجود دارند و برخی از آنها کاملا مخصوص خوانندگی یا ضبط پادکست هستند. شما می‌توانید وارد سایت زیکو شوید و پس از بررسی ویژگی‌های هر کدام و بر اساس بودجه‌تان، یکی از آنها را خریداری کنید. این میکروفون‌ها به روزترین محصولات بازار محسوب می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

برای مثال شاید شما ترجیح بدهید که از میکروفن با سیم استفاده کنید. در این صورت، میکروفن DM-1000 و DM-2500 زیکو را به شما معرفی می‌کنیم. از ویژگی‌های این میکروفن‌ها می‌توان به بدنه فلزی، جعبه پلاستیکی، کیف پارچه‌ای، ۵ متر کابل دو سر کنون مرغوب و رنگ استیل است. کپسولی‌هایی که در این میکروفن‌ها به کار گرفته شده است از مدلC-2500 و C-1000 کمپانی زیکو هستند که از لحاظ کیفیت صدا، گیرایی و قدرت بالایی دارند.

برای تولید پادکست نیز می‌توانید از میکروفن یقه‌ای Ealsem استفاده کنید. فرکانس پاسخگویی این میکروفن، ۲۰ هرتز تا ۱۶۰۰۰ هرتز است و بهترین کیفیت صدا را انتقال می‌دهد. از دیگر انواع میکروفن یقه‌ای‌های باکیفیت زیکو می‌توان به میکروفن یقه ای بی سیم YB01 و YB02 نیز اشاره کرد که فرکانس پاسخگویی آنها بین ۲۰ هرتز تا ۱۴۰۰۰ هرتز است. این میکروفن‌ها نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارند، بلکه می‌توانید در صورت نیاز از گارانتی سه ساله و خدمات ۱۰ ساله‌شان استفاده کنید.

صدای رویایی شما با تجهیزات صوتی زیکو - ویجیاتوصدای رویایی شما با تجهیزات صوتی زیکو - ویجیاتو

۲. بلندگو

اگر دلتان می‌خواهد صدایی خاص و باکیفیت داشته باشید، به راهی برای نظارت بر سطوح سیگنال و شنیدن پخش صدایی که ضبط کرده‌اید، نیاز دارید. این کار را می‌توان از طریق اسپیکر انجام داد. مشابه هر قطعه دیگری از تجهیزات صوتی، بلندگوها در اندازه‌ها، کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند.

باند اکتیو زیکو یکی از بهترین باندهایی است که برای این کار عرضه می‌شود. اگر به دنبال خرید باند اکتیو هستید، ما مدل‌های VX-150A، SX-15A و ZX-4 را پیشنهاد می‌دهیم. از ویژگی‌های مثبت این باندها می‌توان به قدرت خروجی بالا و فلش خور بودن اشاره کرد. بنابراین آنها صدای با کیفیت و بسیار مجذوب کننده‌ای دارند. باندهای زیکو با ده سال خدمات پس از فروش و گارانتی ۳ ساله عرضه می‌شوند.

البته اگر شما می‌خواهید باند را در استودیو یا مکان دیگری استفاده کنید، این امکان برایتان وجود دارد کهاسپیکر سقفی زیکو را بخرید و از مزایای این باند باکیفیت بهره ببرید. در زیکو انواع باندهای سقفی به فروش می‌رسند که از بهترین آنها می‌توان به باندهای سقفی CS-48، CS-46، CS-45 و CS-36 اشاره کرد.

در بین این باندها برخی دارای بیس یا باس هستند که این باعث می‌شود صدای فوق‌العاده خوبی را برای پخش موسیقی در رستوران و فرشگاه فراهم کنند. در ضمن، برخی از آنها قبالیت‌های مناسبی برای سیستم پیجینگ دارند و بنابراین در مکان‌هایی مثل بیمارستان به کار می‌روند. از طرفی فرقی نمی‌کند که سقف مورد نظرتان کاذب باشد یا گچی، بلندگوهای زیکو در طیف وسیعی از مدل‌های توکار و روکار تولید می‌شوند و نیاز شما را برآورده می‌کنند.

این باندها همگی از قدرت بالایی برخوردار هستند و صدا را به طور واضح پخش می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های آنها می‌توان به رنگ سفید یا مشکی، ظاهر گرد، وجود فریم و ساخت کره جنوبی بودن اشاره کرد. به علاوه، این باندها به صورت باند ستونی، باند دیواری، باند سقفی و باند دکوارتیو ساخته می‌شوند. از این‌رو، انتخاب برای شما زیاد است و می‌توانید برای هر مکانی از باند مناسب استفاده کنید.

صدای رویایی شما با تجهیزات صوتی زیکو - ویجیاتوصدای رویایی شما با تجهیزات صوتی زیکو - ویجیاتو

۳. اکو همراه

اکو همراه یک بلندگوی قابل حمل است که در مراسم مختلف به ویژه عزاداری، اعیاد مذهبی و برخی از سخنرانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بدون برق کار می‌کند. باتری آن بسیار قوی است و می‌تواند صداها را با قدرت در هوای آزاد پخش کند. پس اگر قصد دارید صدا در محیطی آزاد پخش شود و امکان استفاده از اسپیکر دائمی وجود ندارد، اکو همراه بهترین گزینه است.

در بازار انواع اکو همراه به فروش می‌رسند که اکو همراه ۶ اینچی زیکو، یکی از بهترین مدل‌ها است. این اکو همراه شارژی دارای ویژگی‌های مختلفی مانند ضبط صدا، کنترل از راه دور، کابل برق، کاور، میکروفون بی‌سیم دستی، پورت USB، پورت کارت حافظه، ورودی AUX و امکان اتصال به میکروفون است. با استفاده از این اسپیکر می‌توانید آهنگ‌ها و سخنرانی را با ولوم اکو و تاخیر پخش کنید و همچنین می‌توانید صدای بیس و زیر را تنظیم کنید. قابلیت شارژ این دستگاه به شما کمک می‌کند تا ساعت‌ها بدون وقفه از آن استفاده کنید. در ضمن، اکثر اکو همراه‌های زیکو قابلیت اتصال به سازهایی مثل گیتار را دارند.

۴. کابل‌های رابط و فیش و اتصالات

رابط صوتی و اتصالات قطعاتی هستند که به شما این امکان را می‌دهند سیگنال‌های صوتی خود را به نرم‌افزار ضبط وارد کنید.

رابط‌های صوتی می‌توانند یک قطعه سخت‌افزار بزرگ، دسکتاپ ساده یا جعبه قابل حمل باشند. آنها می‌توانند از طریق منبع تغذیه یا حتی با USB تغذیه شوند. بنابراین در اصل یک رابط صوتی چیزی است که به شما امکان می‌دهد سیگنال را از میکروفون خود به نرم افزار ضبط خود وارد کنید و همچنین صدا را از طریق بلندگوها یا هدفون‌ها پخش کنید. شما می‌توانید انواع فیش و اتصالات را در جنس‌ها و سایزهای مختلف از زیکو خریداری کنید.

صدای رویایی شما با تجهیزات صوتی زیکو - ویجیاتوصدای رویایی شما با تجهیزات صوتی زیکو - ویجیاتو

خرید انواع تجهیزات صوتی از زیکو

همانطور که در متن توضیح دادیم، برای داشتن صدای باکیفیت باید تجهیزات مرغوبی هم داشته باشید. زیکو به عنوان یکی از بهترین برند‌ها در زمینه تجهیزات صوتی، انواع محصولات مانند باند، میکروفون، آمپلی‌فایر و … را با قیمت روز و کیفیتی فوق‌العاده عرضه می‌کند. جهت بررسی ویژگی‌های محصولات، کافیست وارد سایت زیکو شوید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۶۵۴۳ تماس بگیرید و توسط کارشناسان مجرب راهنمایی شوید. در ضمن، همه محصولات دارای ۳ سال گارانتی و ۱۰سال خدمات پس از فروش هستند که این یک مزیت عالی باعث می‌شود تجهیزات را با خیال راحت خریداری کنید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link