شیائومی پوکو F3 آپدیت MIUI 14 را دریافت کرد

گوشی میان‌رده‌ی پوکو F3 که در بازار ایران هم محبوبیت زیادی دارد، بالاخره آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ را دریافت کرده است. این آپدیت چندین قابلیت جدید را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

این رابط کاربری سبک‌تر است و به لطف استفاده از انیمیشن‌های بهتر، سرعت گوشی را بیشتر نشان می‌دهد. همچنین باید به بازطراحی بخش نوتیفیکیشن‌ها و قسمت تنظیمات سریع اشاره کنیم که جذابیت این گوشی را افزایش داده است. این آپدیت ابتدا برای کاربران اروپایی ارائه می‌شود که با شماره نسخه‌ی V14.0.7.0.TKHEUXM به دست کاربران می‌رسد. برای بررسی اینکه آپدیت برای پوکو F3 شما ارائه شده یا نه، باید راهی Settings >> About Phone شوید و سپس بعد از ضربه روی لوگوی MIUI، بر روی گزینه‌ی Check for updates ضربه بزنید. البته ممکن است کاربران ایرانی تا چند هفته‌ی دیگر این آپدیت را دریافت کنند و تا آن زمان باید منتظر بمانید.

Poco F3 2

این گوشی در سال ۲۰۲۱ با MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ راهی بازار شد. در بخش جلویی آن شاهد نمایشگر ۶.۶۷ اینچی هستیم که از پنل AMOLED استفاده می‌کند. رفرش‌ریت نمایشگر به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ است. از دیگر مشخصه‌های آن می‌توانیم به بهره‌گیری از حداکثر ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اینکه MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ راهی این گوشی شده، طبیعتا از بهبود‌های صورت گرفته در اندروید ۱۳ هم بهره می‌برد. به عنوان مثال در این نسخه سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها بیشتر شده، عمر باتری افزایش پیدا کرده و در زمینه‌ی مدیریت رم هم شاهد بهبود عملکرد هستیم. در هر صورت بعد از نصب این آپدیت، گوشی پوکو F3 سریع‌تر احساس می‌شود و در نتیجه تجربه کاربری بهتری به ارمغان می‌آورد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۴۵,۵۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۶,۲۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: GizmoChina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.