شیائومی پوکو C50 هفته اوایل آذر راهی بازار می‌شود

Untitled 1 22

شیائومی قصد دارد در هفته‌ی آخر ماه نوامبر امسال (اوایل آذر ماه) از گوشی پوکو C50 به عنوان جانشین پوکو C40 رونمایی کند.

شیائومی در ماه ژوئن همین امسال از گوشی پوکو C40 رونمایی کرد. این گوشی از نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی +HD بهره می‌برد. از جمله مهم‌ترین مشخصات این محصول هم می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. حالا اما شیائومی قصد دارد از مدل پوکو C50 به عنوان جانشین آن رونمایی کند. محصولی که در هفته‌ی آخر ماه نوامبر قرار است از آن رونمایی شود.

پوکو البته هنوز اطلاعات خاصی رد رابطه با این گوشی منتشر نکرده اما در یک یادداشت مطبوعاتی، از آن به عنوان یک میان‌رده‌ی قدرتمند با دوربین‌های باکیفیت، تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه‌ی چند رسانه‌ای، شارژدهی بالای باتری و طراحی جذاب یاد کرد.

فعلا تمام اطلاعاتی که در رابطه با این محصول در اختیار داریم به همین موارد محدود می‌شوند و باید دید طی روزهای آتی پوکو یا شیائومی چه خبرهای بیشتری در رابطه با آن منتشر می‌کنند. صرفا جهت یادآوری باید بگوییم پوکو C40 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق بهره می‌برد و اندازه‌ی سنسور دوربین سلفی آن هم به ۵ مگاپیکسل می‌رسد.

قلب تپنده‌ی پوکو C40 پردازنده‌ی JLQ LR510 است که از هشت هسته از نوع Cortex-A55 بهره می‌برد که چهارتای آن از فرکانس ۲.۰ و چهارتای دیگر از فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز برخوردار هستند. گفته می‌شود این گوشی از اندروید ۱۲، پردازنده‌ی هلیو A22 و نمایشگر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد و ظرفیت باتری آن هم تغییری در مقایسه با قبل نخواهد داشت. همچنین شایعه شده دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و باز هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق در کنار آن ایفای نقش خواهد کرد.

البته این اطلاعات فعلا در حد یک شایعه هستند و باید منتظر انتشار خبرهای موثق‌تر ماند.

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.