شیائومی پد ۶ در کنار شیائومی ۱۳ اولترا رونمایی می‌شود

شیائومی ۱۳ اولترا، پرچمدار آینده شرکت چینی، به‌زودی در چین معرفی خواهد شد. این دستگاه در تعدادی از وب‌سایت‌های صدور گواهی مشاهده شده و برخی از مشخصات کلیدی آن نیز لو رفته است. به نظر می‌رسد که این گوشی تنها موردی نیست که این شرکت در رویداد آینده خود معرفی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد که در کنار گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ اولترا، از تبلت‌های سری شیائومی پد ۶ نیز رونمایی کند. این سری شامل دو دستگاه مختلف می‌شود: شیائومی پد ۶ و شیائومی پد ۶ پرو.

مشخصات تبلت‌های سری شیائومی پد ۶

انتظار می‌رود که تبلت‌های سری پد ۶ شیائومی مانند سری پد ۵ دارای بدنه فلزی و حاشیه‌های باریک در اطراف صفحه‌نمایش باشند. گفته می‌شود این تبلت‌ها از پنل‌های LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. همچنین، احتمال دارد که پد ۶ پرو همچنین به صفحه‌نمایشی OLED برای بهبود کنتراست و رنگ مجهز باشد. این سری تبلت‌ها به احتمال زیاد با پردازنده‌های کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ یا ۸۸۸ در پد ۶ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در پد پرو ۴ روانه بازار خواهد شد. علاوه‌ بر این، این تبلت‌ها با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

رونمایی شیائومی پد 6

به نظر می‌رسد که تبلت‌های سری پد ۶ شیائومی که زمان زیادی تا رونمایی آنها باقی نمانده است، در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه شوند. گزارش جدیدی حاکی از آن است که این تبلت‌ها همزمان با شیائومی ۱۳ اولترا عرضه خواهند شد. از سوی دیگر، شیائومی پد ۶ پرو تنها در چین عرضه خواهد شد. قیمت این تبلت‌ها نیز هنوز اعلام نشده است‌‌؛ اما انتظار می‌رود که به قیمت سایر تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار نزدیک باشد.

تبلت‌های این سری احتمالا مجهز به دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشتی دوگانه با سنسور اصلی و لنز فوق عریض خواهند بود. شیائومی پد ۶ پرو با سیستم بلندگو چهارگانه برای ارائه تجربه موسیقی همه‌جانبه عرضه خواهد شد. این دستگاه از قلم و صفحه‌کلید جانبی نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت NFC ، وای‌فای، بلوتوث، GPS، پورت USB Type-C و اسکنر اثر انگشت جانبی را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، سری شیائومی پد به یکی از محبوب‌ترین تبلت‌های اندرویدی در چین و سایر بازارهای دنیا تبدیل شده‌ است. سری پد ۶ شیائومی با سخت‌افزار منحصربه‌فرد و ویژگی‌های عالی خود، محصول فوق‌العاده دیگری برای این شرکت خواهد بود. با این حال باید دید که این دستگاه می‌تواند با تبلت‌های گران‌قیمت دیگری مانند اپل آیپد پرو و ​​سامسونگ گلکسی تب اس ۷ پلاس رقابت کند یا خیر.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.