شایعه:‌ Contraband با یک سال تاخیر داخلی مواجه شده است

شایعه:‌ Contraband با یک سال تاخیر داخلی مواجه شده است

لیست بلندبالایی از عناوین آینده استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس وجود دارد که از مدت‌ها پیش با تیزرهای CG معرفی شدند و از آن زمان تاکنون خبری از آن‌ها نشده است. بازی Contraband یکی از همان‌هاست.

این عنوان جهان باز کوآپ دو سال پیش توسط استودیو Avalanche، سازنده سری Just Cause، معرفی شد و تاکنون هیچ خبر رسمی از آن منتشر نشده است. اگرچه ممکن است برخی جزئیات جدید بالقوه در مورد پروسه ساخت آن لیک شده باشد.


مطلب پیشنهادی:DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟نصب ٖDirectX برای گیمرها حیاتی است
DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟

اخیراً در پادکست GameOnDaily، اینسایدر ایکس‌ باکس Colteastwood، ادعا کرد که بازی Contraband با تاخیر داخلی مواجه شده و استودیو آوالانچ در مقایسه با آنچه در ابتدا پیش‌بینی شده بود، به «یک سال دیگر» برای اتمام پروژه نیاز دارد.

البته تاخیر به صورت داخلی به هیچ وجه برای بازی‌ها اتفاق نادری نیست و این اولین باری نیست که درباره تعویق بازی Contraband می‌شنویم. سال گذشته، ادعا شد که این عنوان در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، اما باید یک سال به عقب انداخته می‌شد.

شایعه:‌ Contraband با یک سال تاخیر داخلی مواجه شده است - ویجیاتوشایعه:‌ Contraband با یک سال تاخیر داخلی مواجه شده است - ویجیاتو

جز کوردن از سایت Windows Central پیش از این ادعا کرده بود که بخش‌هایی از بازی را مشاهده کرده و Contraband روی مبارزه با وسایل نقلیه تمرکز دارد. این استودیو سابقه ساخت بازی‌های Mad Max و RAGE 2 را هم دارد، ولی به نظر می‌رسد که اثر جدید با آن‌ها فرق خواهد داشت.

اینکه آیا Contraband در شوکیس بازی‌های ایکس باکس هفته آینده نمایش داده می‌شود یا نه، باید منتظر بمانیم و ببینیم. اگرچه امیدواریم که مایکروسافت حداقل یک به‌روزرسانی مختصر در مورد بازی و چگونگی پیشرفت آن به اشتراک بگذارد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rushبررسی بازی Hi-Fi Rush


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن ۲ و نمایش جنجالی پلی استیشن

Firaxis و CD Projekt Red حدود ۳۰ کارمند خود را اخراج می‌کنند - ویجیاتوFiraxis و CD Projekt Red حدود ۳۰ کارمند خود را اخراج می‌کنند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.