شایعه: یک بسته الحاقی برای Gotham Knights در دست ساخت است

شایعه: یک بسته الحاقی برای Gotham Knights در دست ساخت است

Gotham Knights ممکن است در زمان عرضه در سال گذشته دنیا را به آتش نکشیده باشد، اما اگر مشتاق محتوای بیشتری برای تجربه در اکشن نقش‌آفرینی جهان باز هستید، ممکن است در آینده یک بسته الحاقی منتشر شود.

در آبان ماه سال گذشته، حالت‌های Heroic Assault و Showdown به عنوان بسته الحاقی رایگان به بازی اضافه شدند و اکنون به نظر می‌رسد که DLC‌های بیشتری نیز در راه است.

WB Games Montreal اخیرا تصویری را در توییتر منتشر کرده که نشان می دهد برخی از بزرگ‌ترین شرورهای Gotham Knights دور یک میز جمع شده‌اند. متن همراه تصویر چنین است: «شرورهای بزرگ شوالیه‌های گاتهام دور هم جمع شده‌اند … اما چرا؟»

Gotham KnightsGotham Knights


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت انسان‌نمای عجیب و غریب در کمیک‌های دی‌سیاز مرد حیوان نبات کانی تا یک مرداب جان گرفته
۱۰ شخصیت انسان‌نمای عجیب و غریب در کمیک‌های دی‌سی۱۰ شخصیت انسان‌نمای عجیب و غریب در کمیک‌های دی‌سی

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که توسعه‌دهنده ممکن است یک بسته الحاقی جدید در دست ساخت داشته باشد و جزئیات آن نیز به لطف اکانت ArkhamVideos@ در توییتر به بیرون درز کرده است.

یک تصویر فاش شده برخی از اچیومنت‌های جدید را نشان می‌دهد که با DLC جدید به بازی اضافه خواهند شد و ظاهراً دارای باس‌فایت‌های بازطراحی شده علیه شخصیت‌های شناخته شده‌ای مانند Clayface، Mr. Freeze و Harley Quinn هستند.

علاوه بر این، بسته الحاقی جدید، مجرمان Supercharged، جنایتکاران تحت تعقیب و موارد دیگر را نیز به همراه خواهد داشت.

Gotham KnightsGotham Knights

اینکه DLC دقیقا چقدر بزرگ و پرمحتوا خواهد بود، محتوای داستانی جدیدی به ارمغان می‌آورد و رایگان خواهد بود یا خیر، باید منتظر آینده ماند و دید چه می‌شود. احتمالا شرکت برادران وارنر در آینده‌ای نه چندان دور از آن رونمایی خواهند کرد، بنابراین منتظر اخبار بیشتر بمانید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندمعرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.