شایعه: مراحل فیلم‌برداری سریال Fallout به پایان رسید

طبق جدیدترین گزارش‌ها، به نظر می‌رسد فیلم‌برداری بخش‌های مهم سریال«فال‌اوت» (Fallout) به پایان رسیده است.

اکنون به نظر می‌رسد بخش‌هایی از سریال مورد انتظار Fallout در حال فیلم‌برداری است. ساخت سریال Fallout توسط شبکه «آمازون پرایم» (Amazon Prime) در سال ۲۰۲۰ تایید و مراحل فیلم‌برداری آن در تابستان سال گذشته در سکوت خبری آغاز شد. طرفداران در حال حاضر منتظر انتشار اولین تریلرها از سریال Fallout هستند.

اخیراً «والتون گاگینز» (Walton Goggins)، یکی از بازیگران اصلی این سریال در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد سکانس‌های نقش‌آفرینی او در سریال مذکور به پایان رسیده است. البته «گاگینز» در پست خود به پایان مراحل فیلم‌برداری سریال Fallout به طور واضح اشاره نکرده است. اما با وجود اینکه «گاگینز» یکی از بازیگران ارشد این سریال است؛ بنابراین می‌توان بدین نتیجه رسید که بخش‌های مهم سریال Fallout به طور کامل فیلم‌برداری شده است. «والتون گاگینز» در کپشن پست اینستاگرامی خود سریال Fallout را تجربه‌ای به مانند «سونامی دیوانه‌کننده» خطاب کرد.

مراحل فیلم‌برداری سریال Fallout

پایان مراحل فیلم‌برداری سریال Fallout؛ فهرست بازیگران اصلی سریال مورد انتظار محصول شبکه Amazon

در حال حاضر اطلاعاتی کمی پیرامون داستان سریال Fallout منتشر شده است. تصاویری از مکان‌های در حال فیلم‌برداری سریال Fallout منتشر شده بود که نشان می‌داد سریال مذکور تاثیر فراوانی از دو نسخه Fallout 3 و Fallout 4 گرفته است. این دو نسخه جز محبوب‌ترین قسمت‌های این سری پرطرفدار به شمار می‌آیند و عجیب به نظر نمی‌رسد شبکه Amazon قصد شبیه‌سازی آن‌ها را دارد.

تاریخ پخش سریال Fallout هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد در اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ منتشر شود. علاوه بر «گاگینز»، بازیگران مشهوری مانند «کایل مک‌لاکلن» (Kyle McLachlan)، «الا پرنل» (Ella Purnell)، «مایک دویل» (Mike Doyle)، «زلیا مندس جونز» (Xelia Mendes-Jones) و «آرون موتن» (Aaron Moten) در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. گفتنی است شبکه Amazon وظیفه تولید سریال «خدای جنگ» (God of War) را نیز برعهده دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.