شایعه: لغو توسعه بازی تک‌نفره Titanfall Legends

بر اساس گزارش جدید، شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) و استودیو «رسپاون اینترتینمنت» (Respawn Entertainment)، توسعه‌ی بازی معرفی‌نشده و تک‌نفره «افسانه‌های تایتان فال» (Titanfall Legends) را کنسل کردند.

طبق گزارش «جیسون شریر» از خبرگزاری «بلومبرگ»، استودیو Respawn Entertainment در این مدت مشغول توسعه نسخه جدیدی از سری Titanfall بوده است. او تاکید می‌کند که این استودیو، توسعه این بازی معرفی‌نشده را لغو کرده است. شرکت EA به‌تازگی تاریخ عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor را به روز دیگری موکول کرد و همچنین به‌زودی، سرورهای بازی موبایل Apex Legends را برای همیشه خاموش می‌کند. به نظر می‌رسد شرکت EA چند عنوان معرفی‌نشده دیگر را هم کنسل کرده است.

لغو توسعه بازی Titanfall Legends؛ بی‌توجهی دیگر EA به پروژه‌ای جاه‌طلبانه!

Titanfall Legends قرار بود یک بازی شوتر تک‌نفره ماجراجویانه باشد که در جهان اشتراکی «اپیکس لجندز/تایتان‌ فال» اتفاق می‌افتد. خبرگزاری «بلومبرگ» (Bloomberg) بیان می‌کند که «محمد علوی»، یکی از طراحان ارشد بازی Titanfall 2، قصد داشت کارگردانی عنوان Titanfall Legends را برعهده گیرد. ۵۰ کارمندی که روی این پروژه کار می‌کردند، به دستور شرکت EA به سایر استودیوها منتقل شدند.

لغو توسعه بازی Titanfall Legends

استودیو Respawn که دو شعبه در شهرهای «لس‌آنجلس» و «ونکوور» کانادا دارد، توانست با ساخت بازی Apex Legends، موفقیت‌های زیادی برای شرکت EA به ارمغان بیاورد. خبرگزاری «بلومبرگ» معتقد است که بی‌توجهی EA به پروژه‌های استودیو Respawn می‌تواند ضربه‌ای مهلک به جایگاه این شرکت وارد کند.

آخرین نسخه از سری Titanfall در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴»، (PlayStation 4) «ایکس باکس وان» (Xbox One) و رایانه شخصی (PC) منتشر شد. بازی Titanfall 2 نتوانست به مانند رقیب‌های قدرتمند خود (Call of Duty و Battlefield) به فروش قابل‌توجهی دست پیدا کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.