سگا تایید کرد که قصد دارد توسعه‌دهنده Angry Birds را خریداری کند

سگا تایید کرد که قصد دارد توسعه‌دهنده Angry Birds را خریداری کند

پس از گزارشی که چند روز پیش منتشر شده بود، سگا اکنون تایید کرد که قصد دارد توسعه‌دهنده بازی Angry Birds یعنی Rovio Entertainment را خریداری کند.

سگا در بیانیه رسمی خود اعلام کرد که می‌خواهد یک «پیشنهاد مناقصه» برای به‌دست آوردن «کل سهام و امتیازات موجود Rovio» ارائه دهد. در مجموع، سگا‌ برای خرید کل سهام Rovio باید ۷۷۶ میلیون دلار هزینه کند که به‌طور قابل‌توجهی کمتر از یک میلیارد دلار گزارش شده توسط وال استریت ژورنال در گزارش قبلی است.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک ۲ – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهنقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

در صورت اعمال شدن، این خرید یک «تصاحب دوستانه» خواهد بود، زیرا سگا توضیح داده که هیئت مدیره Rovio با پیشنهاد مناقصه موافقت کرده و از آن حمایت کرده است. همچنین سگا‌ انتظار دارد که این قرارداد تا «سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۴» بسته شود، به این معنی که تا سپتامبر ۲۰۲۳ نهایی خواهد شد.

سگا تایید کرد که قصد دارد توسعه‌دهنده Angry Birds را خریداری کند - ویجیاتوسگا تایید کرد که قصد دارد توسعه‌دهنده Angry Birds را خریداری کند - ویجیاتو

طبق بیانیه سگا، این شرکت قصد دارد با خرید استودیو سازنده Angry Birds، مجموعه بازی‌های موبایلی لایو سرویس خود را تقویت کند. علاوه بر این، سگا‌ همچنین ادعا کرده که Rovio می‌خواهد از بازی‌های موبایل فراتر برود و قصد دارد به آن کمک کند.

در بیانیه این شرکت گفته شده:

Rovio قصد دارد پلتفرم خود را به فراتر از بازی‌های موبایلی گسترش دهد و سگا فعالانه به دنبال پشتیبانی از این فرآیند از طریق قابلیت‌های خود خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن E3 و معرفی کانتر استرایک

سرویس +Ubisoft اکنون روی کنسول‌های ایکس باکس فعال شده است - ویجیاتوسرویس +Ubisoft اکنون روی کنسول‌های ایکس باکس فعال شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.