سونیک فرانتیرز با شخصیت‌های قابل بازی جدید و مراحل داستانی تازه آپدیت خواهد شد

بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) چندی پیش عرضه شد. این بازی توانست عملکرد بهتر از حد انتظاری داشته باشد. سونیک فرانتیرز به دنیا نشان داد که یک بازی جهان باز یا به قول خود شرکت سازنده منطقه باز، از سری سونیک می‌تواند موفقیت خوبی کسب کند. حال سگا اعلام کرده که برنامه زیادی برای این بازی در سال ۲۰۲۳ دارد.

در سال ۲۰۲۳ ما شاهد کرکترهای جدید، حالت عکس (Photo Mode)، چالش‌ها و موارد بیشتر برای سونیک فرانتیرز هستیم. در اصل شرکت سازنده یک نقشه راهبردی از عرضه محتوای الحاقی (DLC) برای بازی فرانتیرز منتشر کرد. به طور کلی ۳ به روزرسانی بزرگ در سال ۲۰۲۳ برای بازی جدید سونیک در نظر گرفته شده است. این به روزرسانی برای دارندگان فرانتیرز رایگان خواهد بود. البته امکان دارد که نام یا محتوای این موارد اضافه شده در آینده کمی تغییر کند.

به روزرسانی اول شامل یک جوک باکس (Juke Box) خواهد بود. این قسمت به شما اجازه خواهد داد تا آهنگ‌های بازی را به راحتی گوش کنید. همینطور اینکه حالت عکس هم به بازی اضافه خواهد شد. پس شما می‌توانید از سونیک در حالت‌های مختلف عکس بگیرید. در کنار این موارد چالش‌ها نیز وجود دارند. هر چالش پاداش مخصوص خود را داشته و حتی امکان دارد به شما سوپر سونیک طلایی (Golden Super Sonic) را بدهد.

به روزرسانی سونیک فرانتیرز

بازی سونیک فرانتیرز دارای قسمت‌های مختلف بوده که هرکدام ویژگی مخصوص خود را دارد.

به روزرسانی دوم تولد سونیک است! به همین دلیل یک چالش منطقه باز جدید به همراه کوکو (Koco) به بازی اضافه خواهد شد. قطعاً این به روزرسانی محتوای جالبی برای تولد سونیک خواهد داشت. به روزرسانی سوم محتوای اصلی را در خود دارد. در این به روزرسانی یک کرکتر جدید به همراه خط داستانی مخصوص خود به بازی اضافه خواهد شد. در آخرین تریلر این بازی کرکترهای این بازی مثل ناکلز (Knickles) و ایمی (Amy) نشان داده شده‌اند. البته برای اطلاعات بیشتر بیاد کمی صبر کنیم.

به طور کلی کرکترهای مختلف دنیای سونیک قابلیت‌های خاص خود را دارند. حال اینکه چگونه سگا می‌تواند این کرکترها را وارد فرانتیرز کند، می‌تواند جالب باشد. البته باید صبر کرد و دید که این شرکت در ادامه راه چگونه عمل خواهد کرد. سونی فرانتیرز به نسبت یک بازی تازه است. به همین دلیل هنوز راه زیادی در پیش دارد. از طرفی شرکت سازنده می‌تواند برخی از این ایده‌ها را برای عنوان بعدی این مجموعه ذخیره کند.

منبع: Destructoid.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link