سری گلکسی S23 شاید فقط در چهار رنگ راهی بازار شود

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قصد دارد پرچم‌داران سری گلکسی S23 خود را فقط در چهار رنگ مختلف رونمایی و راهی بازار کند.

با نزدیک شدن به رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S23، تعداد خبرهای پیرامون آن‌ها هم روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود. البته تاکنون خبری منتشر نشده که بتوانیم با استناد بر آن با قاطعیت در رابطه با گوشی‌های این سری صحبت کنیم اما برخی از آن‌ها از زبان افشاگران معروفی خارج شده‌اند که معمولا حرف‌هایشان درست از آب در می‌آید.

یکی از این افشاگران، راس یانگ است. او می‌گوید سامسونگ می‌خواهد گلکسی S23 و مدل‌های مختلف آن را در چهار رنگ بژ، مشکی، سبز و صورتی ملایم رونمایی و راهی بازار کند. اینطور که به نظر می‌رسد، این چهار رنگ قرار است تنها رنگ‌هایی باشند که برای سری گلکسی S23 در نظر گرفته خواهد شد. این در حالی است که سامسونگ نسل کنونی را در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، گرافیتی، طلایی، کرم و قرمز راهی بازار کرده است. اگرچه دو رنگ صورتی ملایم و بژ رنگ‌های جدیدی به حساب می‌آیند اما با این حال اگر سری S23 فقط در همین چهار رنگ راهی بازار شوند، به شکل چشمگیری انتخاب‌ها در مقایسه با نسل کنونی محدودتر خواهد شد.

با تمام این تفاسیر اطلاعات پیرامون سری گلکسی S23‌ هنوز آنقدر زیاد نیستند که بخواهیم با استناد بر آن‌ها حرف‌های راس یانگ را تأیید یا تکذیب کنیم. از طرفی او واقعا سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند دارد و در نتیجه احتمالش زیاد است که پرچم‌داران آینده‌ی سامسونگ را فقط در چهار رنگ شاهد باشیم. هرچند فعلا زود است بخواهیم راجع به رنگ‌بندی صحبت کنیم چون شرکت‌ها گاهی اوقات بعد از عرضه‌ی گوشی‌های خود، آن‌ها را در رنگ‌های بیشتری هم راهی بازار می‌کنند.

از سری گلکسی S23 چه می‌دانیم؟

طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی‌های سری گلکسی S23 قرار است با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار شوند. تراشه‌ای که کوالکام در ساخت آن دیگر با سامسونگ وارد همکاری نشده و می‌خواهد وظیفه‌ی ساخت آن را به TSMC محول کند که فناوری ساخت ۴ نانومتری آن بهتر و بهینه‌تر از فناوری ساخت ۴ نانومتری سامسونگ است. طبق خبرهای موثقی که در اختیار داریم، کوالکام می‌خواهد در این نسل از چینش متفاوتی برای هسته‌ها استفاده کند که این موضوع باعث می‌شود توان پردازشی پردازنده به مراتب بیشتر از قبل باشد.

Samsung Galaxy S23 render

همچنین گفته می‌شود گلکسی S23 و S23 پلاس دیگر از ماژول دوربین روی پنل پشتی خود بهره نخواهند برد و دوربین‌های آن‌ها درست مثل آنچه که در گلکسی S22 اولترا شاهد هستیم، به صورت عمودی و بدون هیچ ماژولی در کنار هم قرار می‌گیرند. علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود این دو مدل قرار است از باتری بزرگ‌تر و دوربین سلفی با رزولیشن بیشتری در مقایسه با نسل قبل بهره ببرند. S23 اولترا هم به احتمال زیاد از طراحی کاملا مشابهی با S22 اولترا برخوردار خواهد بود ولی یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی آن ایفای نقش می‌کند.

در نهایت باید به تاریخ رونمایی و عرضه‌ی این سری اشاره کنیم که از بابت آن اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم اما گفته می‌شود شاید سامسونگ زودتر از انتظار آن‌ها را رونمایی کند. حال باید دید در نهایت کدام یکی از این گفته‌ها به حقیقت تبدیل خواهد شد.

منبع: PhoneArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.