سری گلکسی اس ۲۳ مجهزبه گوریلا گلس ویکتوس ۲ خواهد بود

سامسونگ در ابتدا از نسخه اصلی گوریلا گلس ویکتوس برای محافظت از گوشی‌هایش استفاده می‌کرد. سپس برای اولین‌بار، در سری گلکسی S22 ویکتوس پلاس بهبود‌یافته را معرفی کرد. حالا به‌نظر می‌رسد که تاریخ در شرف تکرار است. انتظار می‌رود که مدل‌های آینده گلکسی S23 اولین گوشی‌هایی باشند که از شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس ۲ بهره می‌برند.

ظاهراً تمرکز نسخه دوم گوریلا گلس ویکتوس برروی مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع است. گوشی‌های مجهز به این شیشه در مواردی مانند سقوط روی سطوح بسیار ناهموار مثل بتن از ارتفاع حداکثر ۱ متری (ارتفاع تقریبی کمر انسان) یا سقوط بر روی آسفالت از ارتفاع حداکثر ۲ متر (ارتفاع سر انسان) مقاومت بالایی دارند. با این حال، بهبود مقاومت در برابر سقوط، تأثیری در مقاومت در برابر خراش نداشته‌است.

گوریلا گلس ویکتوس 2

به‌نظر می‌رسد که این محصول دوستدار محیط زیست می‌باشد و به طور متوسط ​​حاوی ۲۲ درصد مواد بازیافتی است. همین امر باعث‌شده که گوریلا گلس ویکتوس ۲ نشان Environmental Claim Validation را نیز دریافت کند.

کمپانی کورنینگ در بیانیه مطبوعاتی خود مشخصات اولین گوشی‌های مجهز به گوریلا گلس ویکتوس ۲ را فاش نکرد. در این بیانیه به صراحت هیچ اشاره‌ای به سری «S23» نشده‌است. اما با توجه به زمان‌بندی رویداد گلکسی آنپکد روز چهارشنبه که سری S23 در آن رونمایی می‌شوند، هیچ شکی وجود ندارد که این سری اولین دستگاه‌های مجهز به این نسل جدید از شیشه‌های مقاوم خواهند بود.

احتمالاً Victus 2 درست مانند Victus+ که از پشت و جلوی گوشی S22 محافظت می‌کند، برای محافظت از دو طرف گوشی طراحی شده‌است. استفانی چوی، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی سامسونگ MX در رابطه با شیشه جدید می‌گوید:

ما به پایداری در طول چرخه عمر محصولات خود متعهد هستیم و برای بهبود عملکرد و در عین حال کاهش اثرات زیست محیطی، با شرکایی مانند کورنینگ همکاری می‌کنیم. نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار گلکسی ما، اولین دستگاه‌هایی هستند که از گوریلا گلس ویکتوس ۲ بهره می‌برند و در عین حال دوام بیشتر و پایداری بهبود‌یافته‌تری را ارائه می‌کنند.

دیوید ولاسکوئز، معاون و مدیر کل گوریلا گلس نیز اضافه کرد:

مصرف‌کنندگان امروزی انتظار دارند نمایشگر گوشی هوشمندشان در برابر هرگونه آسیب مقاوم باشد. بیش از یک دهه است گوریلا گلس نیازهای کاربران گوشی‌های هوشمند را برآورده کرده و استانداردهایی را برای مواد پوششی سخت تعیین می‌کند. ما مفتخریم که به همکاری طولانی مدت خود با سامسونگ ادامه می‌دهیم و آخرین نوآوری‌های ما نقشی حیاتی در جدیدترین گوشی‌های هوشمند گلکسی این شرکت ایفا می‌کنند.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link