سریال The Last of Us برای فصل دوم تمدید شد

در پی شروع موفقیت‌آمیز، شبکه کابلی HBO به صورت رسمی سریال The Last of Us را برای فصل دوم تمدید کرد.

سریال «آخرین از ما» (The Last of Us) جدیدترین اثر شبکه کابلی HBO است که توانست نظر بسیاری از منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند. قسمت پایلوت این سریال به دومین شروع پربیننده تاریخ شبکه HBO تبدیل شد. این روند محبوبیت تا قسمت دوم نیز ادامه داشت.

اکنون در پی رکوردها و موفقیت‌های باورنکردنی دو قسمت اول سریال، شبکه کابلی HBO به صورت رسمی سریال The Last of Us را برای فصل دوم تمدید کرده است. البته تمدید شدن فصل دوم این سریال جای تعجبی برای مخاطبان نداشت.

سریال The Last of Us شبکه HBO اقتباسی مستقیم از قسمت اول بازی است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، آنا تورو، میرل داندریج، جفری پیرس، موری بارتلت و نیک آفرمن در این سریال ایفای نقش می‌کنند. داستان سریال دو دهه پس از نابودی تمدن مدرن اتفاق می‌افتد. جوئل (پاسکال) یک بازمانده میان‌سال سرسخت است که با گذشته‌ای دردناک دست و پنجه نرم می‌کند. او وظیفه دارد دختر ۱۴ ساله‌ای با نام الی (رمزی) را به خارج از منطقه قرنطینه و در سراسر آمریکا فراری دهد. کاری کوچک که در ادامه به سفری بی‌رحمانه، ملتهب و دلخراش تبدیل می‌شود. آن‌ها برای زنده ماندن مجبور می‌شوند در کنار یکدیگر بمانند و شرایط وحشیانه موجود را در سفری در سراسر آمریکا پس از همه‌گیری عفونت قارچی تحمل کنند.

فصل دوم سریال The last of Us

واکنش‌های دراکمن و مازین نسبت به تمدید شدن The Last of Usبرای فصل دوم

نیل دراکمن، خالق و کارگردان سریال در راستای تمدید شدن فصل دوم The Last of Us گفت:

من واقعا خوشحال هستم که افراد زیادی با بازگویی سفر جوئل و الی ارتباط برقرار کرده‌اند. همکاری با کریگ مازین، بازیگران، گروه باورنکردنی پشت صحنه و HBO فراتر از انتظارات من بود. اکنون ما از اینکه می‌توانیم با فصل دوم دوباره این کار را انجام دهیم، خوشحال هستیم! من از طرف همه از شرکت Naughty Dog و PlayStation تشکر می‌کنم.

کریگ مازین نیز در مورد تمدید شدن سریال برای فصل دوم، رضایت خود را این‌گونه شرح داد:

من از همکاری با نیل دراکمن و شبکه HBO بسیار سپاسگزارم. من حتی بیشتر از میلیون‌ها نفری که در این سفر به ما پیوستند، قدردانی می‌کنم.. تماشاگران به ما این شانس را داده‌اند که ادامه دهیم. من به عنوان طرفدار شخصیت‌ها و دنیایی که نیل و ناتی داگ خلق کرده‌اند، آمادگی دارم که در داستان‌های بیشتری از جوئل و الی غرق شوم.

قسمت سوم سریال The Last of Us در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۱۰ بهمن ۱۴۰۱) پخش خواهد شد. مدت زمان قسمت سوم سریال ۸۰ دقیقه خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.