سامسونگ شاید همزمان با سری گلکسی S23 از شارژر جدیدی رونمایی کند

Untitled 1 32

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قصد دارد در کنار رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S23 از شارژر بی‌سیم جدیدی هم رونمایی کند.

به گفته‌ی وب‌سایت گلکسی‌کلابز، سامسونگ در حال حاضر مشغول کار روی یک هاب شارژر بی‌سیم است که به نظر می‌رسد به همراه گوشی‌های سری گلکسی S23 رسما راهی بازار خواهد شد. از آن‌جایی که نام «هاب» برای این محصول در نظر گرفته شده، می‌توان انتظار داشت که بتواند چندین دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند.

البته پیش از این هم گفته می‌شد که سامسونگ در حال کار روی یک شارژر جدید با شماره مدل EP-P9500 است. احتمال دارد که این شارژر در واقع همان شارژر بی‌سیمی باشد که گلکسی کلابز به آن اشاره کرده؛ این احتمال هم وجود دارد که این محصول به طور کلی یک محصول جدید بوده و ربطی هم به شارژر بی‌سیم نداشته باشد.

متأسفانه فعلا اطلاعات زیادی در رابطه با هاب شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ در دسترس نیست اما اگر سامسونگ واقعا در حال کار روی ساخت چنین محصولی است، احتمال این وجود دارد که از لحاظ کاربرد، مثل شارژر بی‌سیم Trio این شرکت باشد که در سال ۲۰۲۰ به همراه گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، زد فولد ۲، گلکسی واچ ۳ و بادز لایو در دسترس قرار گرفت.

شارژر بی‌سیم Trio در نهایت به سرعت ۲۵ وات می‌رسد و قدرت آداپتور آن هم ۹ وات است. البته انتظار می‌رود سرعت شارژر بی‌سیم جدید این شرکت بیشتر از این هاب سال ۲۰۲۰ باشد، حال این فاصله چقدر خواهد بود هنوز مشخص نشده است.

شارژر بی‌سیم Trio در زمان عرضه ۱۰۰ دلار قیمت‌گذاری شد؛ حال نمی‌دانیم سامسونگ چه قیمتی را برای مدل جدید در نظر خواهد گرفت. به نظر می‌رسد نباید انتظار داشت که قیمت این محصول کمتر از ۱۰۰ دلار باشد. اگر سامسونگ واقعا مشغول ساخت چنین شارژری باشد، به احتمال زیاد باید طی چند روز آتی خبرهای بیشتری در رابطه با آن بشنویم.

منبع: PhoneArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.