سامسونگ سرانجام قابلیت دریافت فرمان ازطریق ضربه به پشت را به گوشی‌های گلکسی اضافه کرد

اپل و گوگل هر دو مدتی است که قابلیت Back Tap (ضربه‌زدن به پشت دستگاه برای اجرای دستورها) را ارائه کرده‌اند که به کاربر امکان می‌دهد به‌سرعت اسکرین‌شات بگیرد و برنامه‌ای را باز کند.

به‌گزارش androidauthority، اکنون سامسونگ رسماً با ماژول RegiStar Good Lock جدید به این بخش پیوسته است که به دارندگان گلکسی امکان می‌دهد تا از حالت دو یا سه ضربه‌ به عقب روی گوشی هوشمند خود استفاده کنند. این حالت را می‌توان برای گرفتن اسکرین‌شات، اجرای پنجره‌ی بازشو، مشاهده‌ی اعلان‌ها، راه‌اندازی Google Assistant، فعال‌کردن منو اخیر و… اختصاص داد.

ماژول registar سامسونگ

باوجوداین، چند محدودیت برای قابلیت Back Tap وجود دارد؛ زیرا زمانی‌که باتری شما ۱۵ درصد یا کمتر است یا گوشی شما در حالت sleep mode است یا روی صفحه قفل هستید، عمل نمی‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

این تنها گزینه فعال‌شده‌ی RegiStar نیست؛ چراکه ماژول جدید به شما امکان می‌دهد ترتیب منو تنظیمات را تغییر دهید و کاری که فشار طولانی دکمه‌ی پاور انجام می‌دهد، سفارشی کنید (فعال‌کردن LiveCaption، روشن‌کردن چراغ‌قوه و…). برای دارندگان گلکسی زد فولد ۴، به‌لطف ماژول جدید Good Lock مزیت دیگری نیز وجود دارد و آن امکان فشاردادن محکم روی صفحه‌نمایش برای فعال‌کردن میان‌بر حرکتی (Gesture Shortcut) است. درحال‌حاضر، این ماژول جدید برای دستگاه‌های One UI 5 دردسترس است و می‌توان آن را ازطریق فروشگاه گلکسی دانلود کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.