سافایر کارت گرافیک های Radeon RX 7900 NITRO را نمایش داد

rx 7900 nitro

به تازگی شرکت سافایر در صفحه توییتر خود، یک تیزر کوتاه از سری کارت گرافیک سفارشی Radeon RX 7900 NITRO منتشر کرده است. با این حساب، سافایر بعد از ایسوس و PowerColor تبدیل به سومین برندی می‌شود که از طراحی سفارشی خود برای کارت گرافیک‌های سری Radeon RX 7900 رونمایی می‌کند.

کارت گرافیک های سافایر RX 7900 NITRO

شرکت سافایر تأیید نکرده که دقیقاً کدام مدل کارت گرافیک در ویدئوی مورد بحث ما نمایش داده شده است. اما به احتمال زیاد، هر دو کارت گرافیک RX 7900 XT و RX 7900 XTX سری NITRO طراحی‌های بسیار نزدیکی خواهند داشت. مهم‌ترین نکته‌ای که این ویدئو تأیید می‌کند، بازطراحی محبوب‌ترین سری کارت گرافیک‌های گیمینگ سافایر یعنی سری NITRO است.

قاب بیرونی کارت گرافیک، صاف و هموار و به رنگ خاکستری است و از سه فن با جهت‌های خلاف هم میزبانی می‌کند – فن‌هایی که هر کدام، ۹ عدد تیغه زاویه‌دار دارند که برای اولین بار در سری NITRO استفاده شده است. علاوه بر آن، شاهد استفاده گسترده‌تر از نورپردازی RGB در این سری هستیم. به طور کلی، طراحی این سری نسبت به سری RX 6000 NITRO کاملاً تغییر کرده و برخی المان‌های آن از طراحی مرجع سری Radeon VII شرکت AMD الهام گرفته‌اند.

روز گذشته، گزارشی منتشر شد که طبق آن، شرکت AMD برنامه داشت عرضه کارت گرافیک‌های Radeon RX 7900 XT / XTX را با مدل‌های مرجع خودش آغاز کند. کارت گرافیک‌های سفارشی این سری، به احتمال زیاد ۱ تا ۲ هفته پس از آغاز عرضه مدل‌های مرجع در تاریخ ۱۳ دسامبر به بازار عرضه می‌شوند. همانطور که گفتیم، سافایر بعد از ایسوس و PowerColor سومین شرکتی است که از کارت گرافیک‌های RDNA 3 سفارشی خود رونمایی می‌کند و از بقیه شرکت‌ها، همچنان خبری نیست. حتی این سه شرکت هم به نمایش کوتاه طراحی‌های خود بسنده کرده‌اند و خبری از معرفی لیست کامل مدل‌ها و طراحی‌ها نیست.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link