ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber با طراحی خاص معرفی شد

هواوی ساعاتی قبل در کنار گوشی تاشو Pocket S از یک ساعت هوشمند و یک کامپیوتر All-In-One هم رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات ساعت هواوی واچ GT Cyber و کامپیوتر موردنظر می‌پردازیم.

هواوی واچ GT Cyber

طراحی این ساعت هوشمند شبیه به هیچ مدلی نیست. در سمت راست بدنه یک دکمه‌ی چرخنده دیده می‌شود که امکان جداسازی کامل این بدنه از بند و نواحی اطراف وجود دارد. به لطف همین مشخصه، این ساعت در زمینه‌ی شخصی‌سازی ظاهری حرف زیادی برای گفتن دارد.

هواوی واچ GT Cyber

هواوی سه مدل Urban، Sport و Fashion این ساعت را راهی بازار می‌کند. هر سه مدل دارای نمایشگر ۱.۳۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ و تراکم پیکسلی ۳۵۲ پیکسل در اینچ هستند. مدل اول و سوم از بدنه‌ی سرامیکی نانو کریستال و فولاد ۳۱۶L تشکیل شده و بدنه‌ی مدل اسپورت مبتنی بر کامپوزیت فیبر است. وزن این سه مدل به همراه بند به ۷۷، ۵۹ و ۵۸ گرم می‌رسد.

هواوی واچ GT Cyber از سیستم‌عامل اختصاصی هواوی موسوم به HarmonyOS بهره می‌برد و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. به غیر از سنسور‌های همیشگی و رایج اکسیژن خون، ضربان قلب و پایش خواب، درون این ساعت چیپ GPS هم تعبیه شده است. این ساعت به طور بی‌سیم هم شارژ می‌شود و با هر بار شارژ در صورت استفاده سنگین، باتری آن ۴ روز دوام می‌آورد و در صورت استفاده معمولی، کاربران با عمر باتری ۷ روزه روبرو می‌شوند.

هواوی واچ GT Cyber

مدل اسپورت این ساعت با قیمت ۱۸۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید هرکدام از دو مدل دیگر باید ۲۰۴ دلار بپردازند.

هواوی MateStation X 2023

مدل اصلی این کامپیوتر اوایل ۲۰۲۲ معرفی شد که البته از پردازنده‌ی AMD بهره می‌برد. حالا هواوی همان کامپیوتر را با پردازنده‌ی اینتل راهی بازار می‌کند. هواوی MateStation X 2023 از پردازنده‌ی Core i9-12900H اینتل بهره می‌برد که قدرت سخت‌افزاری بالایی را ارائه می‌کند.

Huawei 4

نمایشگر ۲۸.۲ اینچی این کامپیوتر از نوع لمسی است و رزولوشن آن به ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به بهره‌گیری از رم ۱۶ گیگابایتی اشاره کنیم.

مدل ۵۱۲ گیگابایتی این سیستم با قیمت ۱۶۵۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و مدل ۱ ترابایتی آن ۱۷۸۵ دلار قیمت دارد.

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.