سازندگان Hellblade 2 از ساخت تجربه‌ای سینمایی برای بازی‌شان می‌گویند

بازی هل‌بلید ۲ (Hellblade 2) یکی از عناوین داستانی و ترسناک مورد انتظار در سال آینده است. نکته اصلی این بازی در جلوه‌های بصری آن است. شرکت سازنده آن یعنی نینجا تئوری (Ninja Theory) تمام تلاش خود را کرده تا این بازی را از لحاظ بصری و گرافیکی زیبا بسازد. این موضوع در شماره ۱ این مجموعه نیز مشهود بود.

در یک توییت جدید شرکت سازنده اعلام کرد که از یک تکنولوژی جدید در هل‌بلید ۲ استفاده خواهد کرد. این تکنیک باعث خواهد شد تا بازی از سیستم آنامورفیک (Anamorphic) بهره ببرد. چیزی که تنها در فیلم‌ها وجود داشت.

تیم سازنده گفته که استفاده از سیستم آنامورفیک باعث خواهد شد تا بازیکنان بیشتر درگیر بازی بشوند. همینطور اینکه حالت سینمایی به بازی داده که آن را جذاب‌تر می‌کند. به طور کلی نینجا تئوری تلاش کرده تا بازی هل‌بلید ۲ از لحاظ بصری بسیار زیبا و دقیق ساخته شود. به همین دلیل این بازی یک حس فیلم را به کاربر انتقال می‌دهد.

آنامورفیک Hellblade

نکته جالب اینجاست که تیم سازنده، از تعداد زیادی فیلم در کار خود استفاده کردند. با اینکار توانستند بهترین نمونه‌ها را برای استفاده از سیستم آنامورفیک انتخاب کرده و در بازی خود به کار ببرند. هل‌بلید ۲ یک عنوان بسیار خاص است. شماره ۱ این مجموعه هم همینطور بود.

به طور کلی عناوین هل‌بلید چندان طولانی نیستند. به همین دلیل بازیکنان می‌توانند به سرعت آن را به اتمام برسانند. بازی هل‌بلید ۱ یک عنوان جالب بود. مبارزات در آن دشوار نبودند اما گیم‌پلی بازی بسیار خاص بود. به این شکل که برخی صداها به شما در مبارزات و انجام کارهای مختلف کمک می‌کردند. حتی در حل کردن پازل‌های داخل بازی نیز بسیار مهم بودند.

نکته اصلی اینجاست که هل‌بلید به شدت به جلوه‌های بصری وابسته است. به دلیل اینکه گیم‌پلی بازی چندان خلاقانه نبوده و تمرکز اصلی شرکت سازنده هم روی رویکرد بصری بازی است. هل‌بلید ۱ در زمان خود از لحاظ گرافیکی بسیار زیبا بود. این مورد برای هل‌بلید ۲ هم صدق می‌کند.

منبع: Mp1st.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.