سازندگان Evil West روی یک بازی جدید و جاه طلبانه کار می‌کنند

سازندگان Evil West روی یک بازی جدید و جاه طلبانه کار می‌کنند

Flying Wild Hog در چند سال گذشته مشغول عرضه عناوین جدید بوده، اما منصفانه است که بگوییم از میان خروجی‌های اخیر این استودیو، Evil West اثری بوده که بیشترین استقبال را در بین مردم داشته است.

این عنوان سوم شخص با گیم پلی اکشن سبک قدیمی خود مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت و اکنون به نظر می‌رسد توسعه‌دهنده در حال آماده شدن برای ساخت یک دنباله است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم هالیوودی با بدترین جلوه‌های ویژه بصریآثاری شاخص با سکانس‌های CGI ضعیف
۱۰ فیلم هالیوودی با بدترین جلوه‌های ویژه بصری۱۰ فیلم هالیوودی با بدترین جلوه‌های ویژه بصری

آنطور که توسط Tech4gamers مشاهده شد، Flying Wild Hog اخیرا یک آگهی شغلی منتشر کرده که نشان می‌دهد در حال کار روی «یک پروژه کاملا جدید و جاه‌طلبانه برای کنسول‌های نسل بعد و پی‌سی»‌ است که با موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

این تبلیغ پروژه جدید را به عنوان یک «اثر اکشن سوم شخص پرجنب و جوش» توصیف می‌کند. در حالی که واضح است جزئیات به‌خصوصی در این آگهی ذکر نشده، توضیحات آن شبیه گیم‌پلی Evil West به نظر می‌رسد.

Evil WestEvil West

چیزی که از نظر منتقدان در هنگام عرضه بازی برداشت میشد این بود که Evil West یک بازی اکشن بی‌ادعا است که می‌خواهد بازیکنانش را با مبارزات خشن و جذاب، حال و هوای B Movie مانند و فضای «غرب عجیب» خود سرگرم کند، آن هم با بودجه‌ای که در حد و اندازه بازی‌های AAA بزرگ نیست.

در حالی که برخی از منتقدان ظاهرا «غرب پلید» را به شدت دوست داشتند، اما اکثرا بر این باورند که این بازی یک عنوان ۷/۱۰ بسیار خوب است. یا به عبارت دیگر، Evil West تنها می‌خواهد شما را سرگرم خود کند و این کار را هم عالی انجام می‌دهد، اما نباید انتظار چیز بیشتری از آن داشته باشید.


مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدطلیعه روزهای پایانی جهان در قاب سینما
با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدبا بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link