ساخت اقتباس سینمایی از Death Stranding توسط کوجیما پروداکشنز

پس از تایید رسمی ساخت نسخه دوم بازی Death Stranding توسط کوجیما، حالا در جدیدترین خبرها به نظر می‌رسد که ساخت فیلم اقتباسی از این سری نیز در دستور کار قرار گرفته است. در این اقتباس سینمایی کوجیما همراه با Alex Lebovici از استودیو Hammerstone Productions وظیفه تهیه‌کنندگی و تولید فیلم را بر عهده دارند.

برخی از آثار Alex Lebovici در این رابطه فیلم‌هایی مانند Barbarian می‌شود. این تهیه‌کننده هالیوودی همچنین در نقش تهیه‌کننده اجرایی در لایو اکشن Uncharted در ۲۰۱۸ فعالیت داشته است. در همین راستا طبق گزارش منتشر شده در این رابطه این فیلم قرار است عناصر و شخصیت‌های جدیدی را به دنیای Death Stranding معرفی کند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا شخصیت‌های فیلم همان بازیگران بازی اصلی هستند یا خیر، اما احتمالا با اعلام تفاوت‌های شخصیتی در فیلم جدید شاید بتوان پیش بینی کرد که بازیگران رایج ویدئوگیم اصلی در این فیلم سینمایی ایفای نقش نخواهند کرد. هرچند شاید بتوان انتظار برخی شخصیت‌های فرعی را داشت.

فیلم Death Stranding

هیدئو کوجیما در همین رابطه برای همکاری با Hammerstone Studios هیجان زده است و او این خبر و توسعه فیلم را یک لحظه مهم و حساس برای این فرنچایز دانست. تهیه‌کننده دیگر این فیلم یعنی Alex Lebovici نیز برای همکاری در این اقتباس سینمایی ابراز خوشحالی کرد و او اذعان کرد که فیلم جدید برخلاف دیگر اقتباس‌های سینمایی از ویدئوگیم که با هزینه‌های بالایی ساخته می‌شوند، قرار است با هزینه‌های کمتری تولید شود.

او در ادامه بیان کرد که وقتی آزادی هنری و خلاقیت در این راستا وجود دارد هدف ما بازتعریف شیوه ساخت یک فیلم سینمایی از ویدئوگیم است و این فیلم قرار است یک محصول سینمایی معتبر از Kojima production باشد.

کوجیما همچنین به تازگی در یک پیام ویدئویی، هفتمین سال تولد Kojima Productions را جشن گرفت. او در این ویدئو دفتر کار خود را نشان داد و تایید کرد که علاوه بر Death Stranding 2 یک بازی دیگر نیز در حال توسعه است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.