زمان برگزاری رویداد گیمینگ کپکام مشخص شد

شرکت «کپکام» (Capcom) اعلام کرد رویداد گیمینگ خود را در روز سه‌شنبه در مراسم «سامر گیم فست» (Summer Game Fest) امسال برگزار می‌کند. این شرکت هنوز مدت زمان رویداد و بازی‌هایی که قرار است معرفی شوند را مشخص نکرده است.

مراسم بزرگ Summer Game Fest 2023 دو روز دیگر برگزار می‌شود. گفتنی است این مراسم قرار است جای خالی نمایشگاه E3 را پر کند و ۴۰ ناشر و استودیو بازی‌سازی در آن به معرفی عناوین خود بپردازند. یکی از این ناشران، شرکت Capcom است که قصد دارد در روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد)، رویدادی را در ساعت ۳ به وقت آمریکا (۱:۳۰ بامداد به وقت ایران) برگزار کند.

شرکت Capcom هنوز فهرست بازی‌های موجود در رویداد Capcom Showcase را اعلام نکرده است. برخی از کاربران معتقد هستند شرکت Capcom در این رویداد نسخه جدید بازی Monster Hunter را به نمایش می‌گذارد. همچنین امکان نمایش گیم‌پلی‌ای از بازی‌های Dragon Dogma 2، Pragmata و Ghost Trick: Phantom Pain در رویداد Capcom Showcase وجود خواهد داشت.

رویداد گیمینگ کپکام

شرکت Capcom این احتمال را به وجود می‌آورد که شاید بازی Resident Evil 4 Separate Ways برای اولین بار در این همایش معرفی کند. شایعاتی پیش‌تر مطرح شده بود که Seperate Ways در واقع داستان گسترده‌تری از بازی اصلی Resident Evil 4 را به نمایش می‌گذارد و قرار است در قالب یک بسته‌الحاقی پولی در دسترس کاربران قرار گیرد. البته کاربران در زمان انجام بازی RE4 Remake، از طریق دیتامینر متوجه حضور مرموز این DLC داستانی شده بودند. با این حال، شرکت «کپکام» هنوز تاریخ عرضه نسخه واقعیت مجازی Resident Evil 4 را مشخص نکرده است.

شایان ذکر است مراسم Summer Game Fest 2023 در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ۱۴۰۲) در سالن تئاتر یوتیوب با مجری‌گری «جف کیلی» برگزار می‌شود. گفتنی است مدت زمان این مراسم حدود دو ساعت خواهد بود.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link