ریست فکتوری ویندوز ۱۱؛ آموزش تصویری و قدم‌به‌قدم

windows11 reset factory 63d8e52f733fadf748877e39

در میان انبوهی از ویژگی‌های ویندوز، امکان ریست‌کردن و بازگشت آن به تنظیمات کارخانه یکی از ویژگی‌های کاربردی و مهم آن به‌شمار می‌رود که می‌تواند شما را از نصب دوباره ویندوز و دست‌و‌پنجه نرم‌کردن با مشکلات آن آسوده کند.

ویژگی ریست ویندوز دو امکان کلی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد: ۱. بدون از‌دست‌رفتن فایل‌های شخصی، تمامی تنظیمات ویندوز را به حالت کارخانه بازگردانید؛ ۲. امکان حذف کامل دیتاها در تمامی حافظه‌ها و شروع مجدد دستگاه به‌صورت کاملاً خام است؛ درست مشابه نصب ویندوز ۱۱ با فلش یا از روی DVD.

اهالی ردموند با معرفی ویندوز ۱۱ گامی مهم برای مدرن‌تر‌کردن ویندوز برداشتند و به‌همراه آن ویژگی‌های گسترده‌ای همچون تسک‌بار جدید، استارت بهبودیافته، File Explorer مدرن‌تر و صدالبته تطبیق قسمت‌های بیشتری از سیستم‌عامل را با طراحی Fluent و جلوه Mica معرفی کردند.

پیش‌از‌این، آموزش ریست‌کردن ویندوز ۱۰ به تنظیمات کارخانه را آموزش داده بودیم؛ اما در مقاله‌ی حاضر روش ریست فکتوری در ویندوز ۱۱ را بررسی خواهیم کرد. اگر از ویندوز ۷ استفاده می‌کنید، می‌توانید راهنمای کامل بازگرداندن ویندوز ۷ به تنظیمات روز را مطالعه کنید.

آموزش ریست فکتوری ویندوز ۱۱

برای بازگرداندن ویندوز ۱۱ به تنظیمات کارخانه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا استارت را باز کنید و وارد Settings شوید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.