رگناروک و مدرن وارفر ۲ محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن استور در ۲۰۲۲ بودند

سونی اخیرا از آمار فروش بازی‌ها در فروشگاه پلی‌استیشن رونمایی کرده که نام گاد آو وار رگناروک و کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ به عنوان بازی‌های دانلودی محبوب آمده است.

طبق آمار منتشر شده، در آمریکای شمالی، نسخه‌ی جدید کال آو دیوتی اثر استودیوی اینفینیتی وارد موفق شده تا تبدیل به محبوب‌ترین بازی فروشگاه‌ پلی‌استیشن در سال ۲۰۲۲ شود و بیشترین آمار دانلود را به خود اختصاص داده است. در واقع این بازی در هر دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در منطقه‌ی ذکر شده محبوب‌ترین بوده است. با این حال در اروپا آمار مقداری متفاوت است.

در اروپا بیشترین بازی دانلود شده روی هر دو کنسول سونی در سالی که گذشت، فیفا ۲۳ بوده است. با توجه به این موضوع، مدرن وارفر ۲ در پلی‌استیشن ۵ پس از فیفا ۲۳ در رتبه‌ی دوم و در پلی‌استیشن ۴ پشت سر GTA V در رتبه‌ی سوم قرار گرفته است.

محبوب‌ترین‌های فروشگاه پلی‌استیشن 2022

در همین حال، گاد آو وار رگناروک ساخت استودیوی سانتا مونیکا رتبه‌ی دوم را روی پلی‌استیشن ۵ در آمریکای شمالی و سوم را در اروپا  از نظر دانلود کسب کرده است. البته اوضاع برای این بازی در پلی‌استیشن ۴ چندان خیره‌کننده نیست و به ترتیب در جایگاه نهم در آمریکای شمالی و پانزدهم دراروپا قرار گرفته است. جالب اینجاست که بازی هورایزن فوربیدن وست که در اوایل سال قبل نیز منتشر شد، جایگاه هشتم را در هر دو منطقه روی پلی‌استیشن ۵ کسب کرده است.

در رابطه با بازی‌های رایگان نیز آمار جالبی منتشر شده است. در آمریکای شمالی سه بازی فال گایز، فورتنایت و هر دو نسخه‌ی وارزون به ترتیب در جایگاه اول تا سوم از نظر دانلود قرار دارند. در اروپا چندان تفاوت زیادی دیده نمی‌شود اما به نظر می‌رسد که وارزون از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و فورتنایت را به جایگاه سوم برده است.

در نهایت برای دوستداران واقعیت مجازی، Beat Saber بیشتر از هر بازی دیگری در آمریکای شمالی و اروپا روی پلی‌استیشن وی‌آر دانلود شده است. این بازی موزیکال محبوب در آینده‌ای نزدیک روی پلی‌استیشن وی‌آر ۲ نیز منتشر خواهد شد.

منبع: Game Developer


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۱۵۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۷۸۰,۰۰۰

تومان

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.