رکورد شکنی مجدد سریال The Last of Us پس از پخش قسمت دوم

قسمت دوم سریال «آخرین از ما« (The Last of Us) رکورد افزایش تعداد بینندگان شبکه HBO را در این دهه جابجا کرد.

به نظر می‌رسد که رکوردشکنی‌های اقتباس تلویزیونی The Last of Us برای شبکه HBO و قاب تلویزیون ادامه دارد. پس از تبدیل‌ شدن سریال The Last of Us به دومین سریال پربیننده شبکه HBO، این‌بار سیستم رتبه‌‌بندی «نیلسن» (Nielsen Rating) نیز نشان می‌دهد که میزان بینندگان این سریال پس از پخش قسمت اول، به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است. به بیان ساده‌تر، سریال The Last of Us به بزرگ‌ترین میزان رشد مخاطب در تاریخ شبکه HBO دست پیدا کرد.

رکورد شکنی مجدد سریال The Last of Us؛ موفقیتی بزرگ برای شبکه HBO

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، قسمت دوم از سریال پرطرفدار The Last of Us موفق شده تا بیشترین میزان افزایش تعداد بینندگان قسمت دوم را در تاریخ شبکه HBO به ثبت برساند. این موضوع بدین معنا است که ما شاهد افزایشی قابل‌توجه از ۴.۷ میلیون به ۵.۷ میلیون در قسمت دوم بوده‌ایم. برای مقایسه، سریال تحسین‌برانگیز Europhia در قسمت اول توانست ۲.۴ میلیون بیننده و در قسمت دوم ۲.۶ میلیون بیننده جذب کند.

رکورد شکنی مجدد سریال The Last of Us

در اوایل ماه ژانویه، استودیو Naughty Dog از فروش بیش از ۳۷ میلیون نسخه از این فرانچایز در سرتاسر دنیا خبر داد. سریال The Last of Us با استقبال بی‌نظیری از طرف منتقدان و اهالی رسانه روبرو شد، به طوری که آن‌ها این سریال را بهترین اقتباس نمایشی از صنعت بازی‌های رایانه‌ای می‌دانند. منتقدان و اهالی رسانه سریال مذکور را به علت وفاداری به منبع اصلی و عملکرد خیره‌کننده تیم بازیگری (پدرو پاسکال، بلا رمزی و آنا تورو) آن تحسین می‌کنند. در مجموع، قسمت پایلوت سریال The Last of Us توانست بیش از ۱۸ میلیون بیننده را به سمت خود جذب نماید. انتظار می‌رود که در قسمت‌های آینده تعداد مخاطبان این سریال افزایش پیدا کند.

دارندگان کنسول «پلی استیشن» اکنون می‌توانند بازی The Last of Us Part I را خریداری نمایند. نسخه PC قسمت اول بازی TLOU در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که بازی The Last of Us Part II پس از انتشار نسخه چندنفره، در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.