رونمایی Thermaltake از خنک کننده های جدید خود در CES

کمپانی Thermaltake که بیشتر به دلیل لوازم جانبی PC محبوب است به تازگی از خنک کننده های جدید و اختصاصی در CES با پشتیبانی از فرم فکتورها و کاربری‌های مختلف رونمایی کرده است. با این حال ستاره محصولات معرفی شده این شرکت سیستم خنک کننده یکپارچه مایع Pacific TF3 است که Thermaltake هدف از ساخت آن را نصب بر روی فن‌های کیس ۱۲۰ میلی متری بیان کرده است.

این سیستم از طریق سه گیج آنالوگ، خوانش آنالوگ و زنده‌ی دمای محیط داخل کیس، دمای مایع خنک‌کننده و فشار مایع خنک‌کننده را انجام می‌دهد. این شرکت همچنین خط تولید فن رادیاتورهای سری SwaFan خود را نیز با مدل‌های جدید آپدیت کرده و این فن‌ها را می‌توان به صورت سه تایی به یکدیگر وصل کرد و یک رادیاتور ۳۶۰ میلی متری را تنها با یک کابل سرهم کرد.

سری فن‌های جدید این کمپانی همچنین از آدرس‌پذیری RGB نیز پشتیبانی می‌کنند و Thermaltake با اتصالات مغناطیسی که شبیه به کانکتور است اتصالات بین فن‌ها را بهبود داده و همچنین قابلیت جداسازی آن‌ها را نیز آسان‌تر کرده است. سری دیگر از این فن‌ها نیز قرار است در اندازه‌های ۱۲۰ و ۱۴۰ میلی متری عرضه شوند.

با این حال نوبت به پرچمدار این سری محصولات یعنی ToughLiquid Ultra 420 RGB که یک خنک کننده all-in-one برای پردازنده است می‌رسد. این خنک کننده برای استفاده با انواع پردازنده‌های نسل جدید بهینه شده و با پشتیبانی از نمایشگر OLED با پشتیبانی از محدوده رنگی بالا، توانایی نمایش هر چیزی را طبق گفته کمپانی سازنده دارد.

SadHcNL1thyQTwcn
7KUUIunhAFxUC55y

پشتیبانی از یک رادیاتور عظیم ۱۴۰×۴۲۰ میلی متری با سه فن و فشار استاتیک بالا، خنک کننده ToughFan 14 RGB را قادر به عملکرد بهینه و سرعت ۲۰۰۰ دور در دقیقه برای فن‌ها می‌کند.

خنک کننده Thermaltake CES

آخرین خنک کننده معرفی شده از Thermaltake در CES خنک کننده پردازنده ToughAir 710 است که با استفاده از فین آلومینیومی و فن ۱۴۰ میلی متر با فشار ساکن برای سوکت CPU های جدید توسعه یافته است. Thermaltake در همین راستا ادعا کرده که این مدل توانایی تحمل حرارت ساطع شده از پردازنده‌ای با TDP 250 وات را نیز دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.