رونمایی G.SKILL از رم های DDR5-8000 از سری پرچمدار Trident Z5 RGB

G.SKILL شرکت تایوانی و یکی از برندهای برتر عرضه رم به تازگی حافظه‌های رده بالای DDR5-8000 CL38 32 GB (2x16GB) از سری محصولات اورکلاک شده و پرچمدار Trident Z5 RGB را معرفی کرده است. این کیت‌های رم که برای استفاده همراه با جدیدترین پردازنده‌های دسکتاپ اینتل رونمایی شده‌اند با مادربردهایی با چیپست Z790 سازگار هستند و این محصولات با پشتیبانی از DDR5، پرفورمنس بالا و اورکلاک شده در دسترس قرار خواهند گرفت.

G.SKILL در خط مقدم عرضه رم های DDR5 قرار دارد و کیت‌های جدید این کمپانی قرار است با فرکانس و تایمینگ بالای DDR5-8000 CL38-48-48-128 32GB در دو کیت ۱۶ گیگابایتی در دسترس قرار گیرند. این محصولات برای ارائه بهترین عملکرد DDR5 در پلتفرم‌های کنونی طراحی شده‌اند و جی اسکیل پیاده‌سازی این کیت‌های جدید را در مادربرد گیگابایت ASUS ROG MAXIMUS Z790 APEX و پردازنده Intel Core i9-13900K انجام داده است.

بازار کلی DRAM در سه ماهه سوم سال جاری میلادی بر اساس آمار اخیر، یکی از بدترین شرایط را از ۲۰۰۸ تاکنون تجربه کرده اما با عرضه پلتفرم‌های نسل جدید و کاهش قیمت نسبتی رم‌های DDR5 حداقل در این بخش فروش قابل توجه‌ای برای اواسط سال آینده میلادی را در بازار جهانی می‌توان پیش‌بینی کرد.

G.SKILL رم DDR5-8000

جی اسکیل در هفته‌های گذشته در رونمایی از رم‌های سری DDR5 فعال بوده و تقریبا ماه قبل نیز این کمپانی از سری رم‌های دیگر DDR5-8000 Extreme با تایمینگ و سرعت ۱۰۰۰۰ MT/s رونمایی کرد.

کیت رم‌های جدید این کمپانی تایوانی با پشتیبانی از پروفایل اورکلاک Intel XMP 3.0 عرضه می‌شوند و قابلیت اورکلاک آن‌ها از طریق بایوس نیز مهیا خواهد بود. رم‌های رده بالای جی اسکیل قرار است در هفته‌های آینده برای عرضه در دسترس قرار گیرند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.